Bolo77
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt nou pe forum, deci este primul meu post, si sper ca nu este o suparare prea mare daca deschid o discutie noua.
Acum aproximativ o saptamana am cumparat un opel insignia. Masina mi s-a parut in regula. Am vazut-o, am testat-o, dar fiind o persoana mai suspicioasa am decis totusi sa-i fac un test intr-o reprezentanta opel.
I-am rugat sa faca un test complet, inclusiv in privinta mecanicii, si sa verifice ca nu cumva masina sa fi fost lovita si apoi reparata, kilometri reali, dotarile masinii, etc...
La final(dupa aproape 2 ore) mi-au zis ca masina pare ok, dar mi-ai dat totusi o lista cu unele mici probleme depistate:
- nu functioneaza rabatare electrica oglinda dreapta
- nu functioneaza difuzor stanga fata
- filtru particule necesita o resetare statica
- de verificat intensitate far stanga xenon
Am considerat ca nu sunt niste defecte atat de grave incat sa renunt a mai cumpara masina. Kilometrajul masinii parea sa fie aproximativ acela declarat de vanzator.
Apoi am trecut si peste faptul ca mi s-a blocat portbagajul si nu l-am mai putut deschide decat a 2-a zi si peste o alarma aparuta in bord in legatura cu AFL, care tot a 2-a zi a disparut ca sa reapara dupa alte 2-3 zile.
Astazi insa am fost cu masina la RAR si cei de acolo mi-au zis ca masina asta ar fi trebuit sa aibe spalator de faruri din fabricatie, dar nu are nici macar gaurile alea acolo in bara din fata. Plus ca "geamurile fumurii" din spate sunt de fapt niste plastice lipite care nu stiu daca sunt omologate sau ba.
Dar asta cu lipsa spalatorului de faruri ma face sa cred ca masina a fost lovita. Acum supararea mea este de ce mecanicii de la reprezentanta nu au descoperit ceea ce pe mine ma interesa mai mult, adica "integritatea" masinii si ce as mai putea face in aceasta privinta.
A mai trecut cineva prin ceva de genul asta? Orice informatie este binevenita sau orice sfat.
Multumesc!
ps. acesta este VIN-ul masinii: W0LGT6EM5B1176610
Sunt nou pe forum, deci este primul meu post, si sper ca nu este o suparare prea mare daca deschid o discutie noua.
Acum aproximativ o saptamana am cumparat un opel insignia. Masina mi s-a parut in regula. Am vazut-o, am testat-o, dar fiind o persoana mai suspicioasa am decis totusi sa-i fac un test intr-o reprezentanta opel.
I-am rugat sa faca un test complet, inclusiv in privinta mecanicii, si sa verifice ca nu cumva masina sa fi fost lovita si apoi reparata, kilometri reali, dotarile masinii, etc...
La final(dupa aproape 2 ore) mi-au zis ca masina pare ok, dar mi-ai dat totusi o lista cu unele mici probleme depistate:
- nu functioneaza rabatare electrica oglinda dreapta
- nu functioneaza difuzor stanga fata
- filtru particule necesita o resetare statica
- de verificat intensitate far stanga xenon
Am considerat ca nu sunt niste defecte atat de grave incat sa renunt a mai cumpara masina. Kilometrajul masinii parea sa fie aproximativ acela declarat de vanzator.
Apoi am trecut si peste faptul ca mi s-a blocat portbagajul si nu l-am mai putut deschide decat a 2-a zi si peste o alarma aparuta in bord in legatura cu AFL, care tot a 2-a zi a disparut ca sa reapara dupa alte 2-3 zile.
Astazi insa am fost cu masina la RAR si cei de acolo mi-au zis ca masina asta ar fi trebuit sa aibe spalator de faruri din fabricatie, dar nu are nici macar gaurile alea acolo in bara din fata. Plus ca "geamurile fumurii" din spate sunt de fapt niste plastice lipite care nu stiu daca sunt omologate sau ba.
Dar asta cu lipsa spalatorului de faruri ma face sa cred ca masina a fost lovita. Acum supararea mea este de ce mecanicii de la reprezentanta nu au descoperit ceea ce pe mine ma interesa mai mult, adica "integritatea" masinii si ce as mai putea face in aceasta privinta.
A mai trecut cineva prin ceva de genul asta? Orice informatie este binevenita sau orice sfat.
Multumesc!
ps. acesta este VIN-ul masinii: W0LGT6EM5B1176610
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Masina lovitã, inlocuit barã cu una fara gãuri de spãlãtor. Motivul: probabil s-au stricat si spalatoarele. Ca sa nu dea bani si pe alea, a ales varianta fara.
Treaba e ca la xenon trebuie sa ai spalatoare de faruri.
Ps: in general, la reprezentanta sunt slab pregatiti. Iar istoric, iti dau doar daca s-a intervenit la masina in reteaua opel. Altceva nu au cum sa scoatã.
Ai verificat airbag-urile si pretensionarile la centuri?
Treaba e ca la xenon trebuie sa ai spalatoare de faruri.
Ps: in general, la reprezentanta sunt slab pregatiti. Iar istoric, iti dau doar daca s-a intervenit la masina in reteaua opel. Altceva nu au cum sa scoatã.
Ai verificat airbag-urile si pretensionarile la centuri?
Bolo77
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2016
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
cum e asta cu farul?xenonul daca este pe duca se vede imediat fata de celalalt far.
filtrul de particule se rezolva printr-un drum in afara localitatii si forjata cum trebuie.
treaba cu stropitorile se rezolva usor..
Kilometrajul masinii parea sa fie aproximativ acela declarat de vanzator.
asta pare sa fie o gluma daca ala nu a zis ca a inlocuit bara
filtrul de particule se rezolva printr-un drum in afara localitatii si forjata cum trebuie.
treaba cu stropitorile se rezolva usor..
Kilometrajul masinii parea sa fie aproximativ acela declarat de vanzator.
asta pare sa fie o gluma daca ala nu a zis ca a inlocuit bara
- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
Bolo77 a scris:Cum se verifica airbagurile si pretensionarile la centuri? Eu i-am platit pe aia de la service sa verifice, dar se pare ca am facut-o degeaba.
Am observat ca senzorii de parcare functioneaza corect, deocamdata.
Cam cat m-ar costa sa pun spalator de faruri?
Am observat ca senzorii de parcare functioneaza corect, deocamdata.
Cam cat m-ar costa sa pun spalator de faruri?
cum se numeste acest dealer auto ? Fa-l public, sa stie lumea!
Ai deviz pentru verificarea masinii in vederea cumpararii ?....si factura, desigur
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Cat ai dat pe masina daca nu este prea personal ? Din ce an este ?
Am si eu xenon cu spalatori la faruri din 2011. Insa poate fi o varianta din 2008,2009,2010 care a fost scoasa fara aceasta optiune. Verifica.
Vorba lui Iulius, te oftici asa ...serios cand cumperi masina noua de la diler si ea vine fara spalatori. Dar pentru un second pui deoparte inainte sa o cumperi ceva bani pentru reintinerire...nu vb de consumabile si distributie. Ce asteptari ai ? O iei de nevasta pe Ciociolina si te astepti sa fie virgina si 18 ani ? Fii serios, zi multumesc ca nu ai probleme la cutia de viteze sau nu vezi in bord OIL PRESURE LOW ! Restul le faci din placere....lasa=le incolo de spalatoare si asa nu isi fac treaba decat in anumite * conditii. Tu verifica lonjeroanele sa nu fie strambe sau sudate ca sa stai linistit. Cumpara un PIX, CREION de recunoastere a stratului de vopsea si verifica micronii vopselei ! Sau mai eficient pentru linistea ta, te duci la opel platesti 150 roni si iti da bara fata jos, se da usor, si este imposibil sa nu se vada daca a fost usor lovita....
AFL lamp - se identifica cu multe defecte,... la mine corneringul nu mai facea contact in soclul becului din cauza umezelii de afara..
A si obligatoriu ca sa scapi de griji - mergi la un service sa-ti stearga memoria calculatorului de erori sau conflicate... se aduna cu zecile..si mai dau erori de comunicare intre calculatoare.
succes
Am si eu xenon cu spalatori la faruri din 2011. Insa poate fi o varianta din 2008,2009,2010 care a fost scoasa fara aceasta optiune. Verifica.
Vorba lui Iulius, te oftici asa ...serios cand cumperi masina noua de la diler si ea vine fara spalatori. Dar pentru un second pui deoparte inainte sa o cumperi ceva bani pentru reintinerire...nu vb de consumabile si distributie. Ce asteptari ai ? O iei de nevasta pe Ciociolina si te astepti sa fie virgina si 18 ani ? Fii serios, zi multumesc ca nu ai probleme la cutia de viteze sau nu vezi in bord OIL PRESURE LOW ! Restul le faci din placere....lasa=le incolo de spalatoare si asa nu isi fac treaba decat in anumite * conditii. Tu verifica lonjeroanele sa nu fie strambe sau sudate ca sa stai linistit. Cumpara un PIX, CREION de recunoastere a stratului de vopsea si verifica micronii vopselei ! Sau mai eficient pentru linistea ta, te duci la opel platesti 150 roni si iti da bara fata jos, se da usor, si este imposibil sa nu se vada daca a fost usor lovita....
AFL lamp - se identifica cu multe defecte,... la mine corneringul nu mai facea contact in soclul becului din cauza umezelii de afara..
A si obligatoriu ca sa scapi de griji - mergi la un service sa-ti stearga memoria calculatorului de erori sau conflicate... se aduna cu zecile..si mai dau erori de comunicare intre calculatoare.
succes
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat