- dan cristi
- OP
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Am descoperit ca,de ceva timp,tot gasesc cate o picatura de ulei sub motor,pe asfalt.Acea picatura de ulei se prelinge de pe scutul motor.Dupa ce l-am dat jos,am observat ca e cam totul naclait de ulei pe acolo,baia cea mica a motorului e umezita toata,a ajuns ulei si pe catalizator.Partea buna e ca o sa rugineasca mai greu.Nu pot sa-mi dau seama daca acel ulei provine de la etansarea baii sau din alta parte.Nu este ulei de cutie,si nici de servodirectie.Pierde destul de putin incat sa nu se vada pe joja.Nu o sa va intreb pe unde poate pierde,ci o sa va rog sa ma lamuriti in legatura cu rolul acelui furtun ce se afla intre carcasa filtrului de ulei si blocul motor.Pun doua poze in care apare acel furtun.
Am descoperit ca,de ceva timp,tot gasesc cate o picatura de ulei sub motor,pe asfalt.Acea picatura de ulei se prelinge de pe scutul motor.Dupa ce l-am dat jos,am observat ca e cam totul naclait de ulei pe acolo,baia cea mica a motorului e umezita toata,a ajuns ulei si pe catalizator.Partea buna e ca o sa rugineasca mai greu.Nu pot sa-mi dau seama daca acel ulei provine de la etansarea baii sau din alta parte.Nu este ulei de cutie,si nici de servodirectie.Pierde destul de putin incat sa nu se vada pe joja.Nu o sa va intreb pe unde poate pierde,ci o sa va rog sa ma lamuriti in legatura cu rolul acelui furtun ce se afla intre carcasa filtrului de ulei si blocul motor.Pun doua poze in care apare acel furtun.
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
- dan cristi
- OP
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
M-am gandit ca e o posibilitate ca pe acel furtun sa coboare uleiul filtrat,alta posibilitate e ca acel furtun sa fie pentru vaporii de ulei(cum zicea colegul Aries pe topicul cu mutarea EDU+ECU),egalizarea presiunii din baie..Ar fi total aiurea sa coboare uleiul filtrat inapoi in baie,plus ca daca ala s-ar sparge in mers,in cateva zeci de secunde ar arunca tot uleiul din motor pe jos.Ma tot gandesc ca poate de la acel furtun am ulei pe motor,naiba stie..
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
- dan cristi
- OP
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Nu suna prea bine daca de acolo e buba..Am tot citit pe forum si ca sa schimbi o-ringul ala mare de la suportul filtrului de ulei,trebuie desfacut surubul ala mare ce trece prin suport si se infileteaza in bloc.E,cica ala e foarte strans acolo si nu stiu cine se incumeta sa traga cu teava de el.
L.E: Aici s-a mai discutat ceva legat de aceasta problema,dar a cam ramas in aer: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132986
L.E: Aici s-a mai discutat ceva legat de aceasta problema,dar a cam ramas in aer: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132986