Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut am o problema cu un Opel Astra G 2.0 , intr-o zi am ajuns acasa cu ea bine mersi , seara cand am vrut s-o pornesc , nu a mai pornit ! La cateva zile distanta am tras-o cu o masina si a pornit , am mers cu ea si mergea bine ! Dupa iar nu a mai vrut si m-am apucat de desfacut , am schimbat furtune , am verificat filtru si ce mai era iar cand am incercat s-o pornesc cu spray si-o luase putin iar nu am mai avut spray si nu am mai putut s-o pornesc ! Problema e ca nu stiu ce poate fi , ori pompa de injectie dar care nu prea cred ca-mi pompeaza motorina daca o trag sau imping sau injectoare sau ceva pe traseu ! Va rog sa ma ajutati daca ati fost intr-o situatie asemanatoare !
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Alimenteaz-o pt inceput dintr-o sticla ,prin cadere.legi sticla undeva sus de capota si tragi cu gura din furtun si apoi il mufezi la pompa.Dai la cheie si te uiti sa vezi daca trage motorina din sticla si daca porneste.Daca in felul asta porneste si merge ok inseamna ca trebuie sa verifici traseul de alimentare ca prinde undeva aer.Eu am patit la una care avea carcasa de la filtru un por cat un varf de ac si era sa schimb pompa degeaba.E doar un sfat pt inceput.
  • raduchu03

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema asemanatoare cu cea a lui Zefin. Am mers cu masina intr-o zi pana la Mangalia de la Bucuresti, dus-intors. Toate bune, nicio problema. Mentionez ca o pornisem la 4 dimineata la -5 grade si a pornit bine. A doua zi, pe la ora 14:00, afara +5 grade, dau la automat si nu porneste. Am tot incercat, fara succes. Intre timp s-a descarcat si bateria, care are vre-o 4 ani deja, dar tensiunea 12,4V. Am luat curent de la alta masina si am tot incercat insa fara succes. Ideea este ca nici nu scoate fum ( de nicio culoare) in timp ce dau la automat. Bujiile le-am verificat si sunt bune. M-am uitat si la furtunasele de retur si par a fi ok.
Pana la momentul asta nu am avut nicio problema. Masina are aproape 300.000 Km. Singurul lucru pe care l-am observat in ultimul timp era ca la relanti trepida din ce in ce mai mult motorul (dar merge rotund, fara intreruperi), dar m-am gandit ca e de la tampoanele motor care au imbatranit.

Are idee cineva, de la ce-ar putea fi? Sa incerc cu alta baterie?

Multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica cu o interfata de diagnoza ce erori ai (daca ai) si mai ales parametrii motorului la pornire in special senzorul de turatie de pe motor si cel din pompa (trebuie sa fie jumatate din celalalt). tind sa cred ca este posibil sa fie problema acolo dar asta poti vedea doar cu o diagnoza si trebuie vazut si daca arunca motorina pe la injectoare...
  • raduchu03

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut Miky,

Multumesc de sfat. Problema e ca mai toate service-urile sunt ocupate in perioada asta. Parametrii la pornire se verifica tot cu tester-ul? Am mai avut in trecut oarece probleme cu pornirea dar era de la dezamorsare. Mi se crapase un furtunas la returul de la injectoare. Acum le-am verificat si sunt in regula. Mie imi pornea destul de greu in timpul verii cam la 3-4 secunde de dat la automat si scotea un fum alb. Dar acum nici nu scoate pic de fum in timp ce dau la automat..
  • maryk75

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2016

  • Mesaj Privat
ZefinAstra a scris:Salut am o problema cu un Opel Astra G 2.0 , intr-o zi am ajuns acasa cu ea bine mersi , seara cand am vrut s-o pornesc , nu a mai pornit ! La cateva zile distanta am tras-o cu o masina si a pornit , am mers cu ea si mergea bine ! Dupa iar nu a mai vrut si m-am apucat de desfacut , am schimbat furtune , am verificat filtru si ce mai era iar cand am incercat s-o pornesc cu spray si-o luase putin iar nu am mai avut spray si nu am mai putut s-o pornesc ! Problema e ca nu stiu ce poate fi , ori pompa de injectie dar care nu prea cred ca-mi pompeaza motorina daca o trag sau imping sau injectoare sau ceva pe traseu ! Va rog sa ma ajutati daca ati fost intr-o situatie asemanatoare !
salut uitate atent la pompa si o sa vezi un surub care blocheaza pompa si sa nu pierzi pe acolo este un oring la acel surub care scapa eu mam chinuit un an jumate pana a depistat problema
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR