g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Cam nasol, ai ce se numeste pourous head. Adica in chiulasa, unde sunt gaurile pt presiuna de ulei si alea pt racire, s-a intzepat metalul si datorita faptului ca presiunea uleiului in rampa este mult mai mare decat cea a apei care circula pt racire, iti intra ulei in sistemul de racire. Vezi ca e cam naspa, du-o la service imediat.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
ToX a scris:Cam nasol, ai ce se numeste pourous head. Adica in chiulasa, unde sunt gaurile pt presiuna de ulei si alea pt racire, s-a intzepat metalul si datorita faptului ca presiunea uleiului in rampa este mult mai mare decat cea a apei care circula pt racire, iti intra ulei in sistemul de racire. Vezi ca e cam naspa, du-o la service imediat.
*
Daca ai noroc scapi cu schimbarea garniturii de chiulasa...
Contrar postingului precedent, cred ca poti circula inca PUTIN, daca esti neaparat nevoit, dar nu exagera...
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
da, uitasem de garnitura, ca tocmai veneam de pe forumu club calibra unde a patit-o unu la un SFI. Cica numa astea 16v si ecotecurile au problema asta. Anyway, profit de threadu asta, calibra mea scoate un pic fum albastru la pornire, da nu cand e motoru rece. Daca merg pana se incalzeste, o opresc si o las juma de ora, cand am pornit, la prima acceleratie scoate un pic de fum si dupa aia gata , nema fum. Ce dracu poa sa fie ? garniturile de la supape ?
Compresia am testat-o asta vara, si aveam 10 pe 2 pistoane si 9 si ceva pe celelalte 2. stiu ca nu e stralucita..da pana mea..
Compresia am testat-o asta vara, si aveam 10 pe 2 pistoane si 9 si ceva pe celelalte 2. stiu ca nu e stralucita..da pana mea..
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
pai o scoate, doar la forja si inferioare, ca am vazut ca am mers io cu a ta si tu cu a mea
Dar vizibil scoate cand e lasata un pic, probabil se aduna ulei sus in rampa si cat timp motorul sta, totul fiind dilatat pe acolo, si semeringurile duse, curge uleiul in camera de ardere, si d-aia cand o pornesc scoate grav un fum albastru vreo 10 secunde.
Dar vizibil scoate cand e lasata un pic, probabil se aduna ulei sus in rampa si cat timp motorul sta, totul fiind dilatat pe acolo, si semeringurile duse, curge uleiul in camera de ardere, si d-aia cand o pornesc scoate grav un fum albastru vreo 10 secunde.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Preturile sunt mai mari: numai trei tipuri de Garnituri de chiuloasa exista.....de 0, de 1 si 1.5. Garnituri contrafacute pt motoare 1.7 DTI nu exista numai originale (ISUZU). Pret reprezentanta Opel: 6 milioane, iar in strainatate o gasesti in jur la 4 milioane. Inelurile susamintite sunt oringuri pt injectoare si daca o cumperi de la Opel iti iau 150 mii pe bucata daca te duci la un magazin care se ocupa cu simeringuri o iei cu 6 mii lei bucata. Manopera la negru te mai coasta 2, 5 milioane. Dupa schimbarea garniturii trebuie curatat vasul, si schimbat lichidul de vreo cinci ori, ca sa se curete bine. Cam asta ar fi cu schimbatul de garnitura de chiloasa la mult vestitele motoare Isuzu.
_y0d4_
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2004
- Mesaj Privat
Hmmm . Stii ce e interesant ? Si Teo, mecanicul la care am dus masina mi-a sugerat acelasi tratament: curatare borcan (desi e cam dificil avand pereti dublii), suntare circuit termoflot si urmarire atenta a continutului din borcanul de expansiune si a nivelului de ulei din motor.
Ce am observat eu ?
-> crestere usoara a nivelului de ulei in motor (interesant ca temperatura motorului e ok)
-> au reaparut pete de ulei pe peretii vasului de expansiune (daca nu fortez motorul < 2200 rpm, efectul e mai diminuat)
-> performante slabe in sarcina (no power boost)
Avand datele problemei enuntate care ar fii solutia ? Astept cu nerabdare rezultatete testelor tale. Cred ca in final va trebui totusi sa schimbam garnitura de chiulasa si daca avem noroc numai atat
Ce am observat eu ?
-> crestere usoara a nivelului de ulei in motor (interesant ca temperatura motorului e ok)
-> au reaparut pete de ulei pe peretii vasului de expansiune (daca nu fortez motorul < 2200 rpm, efectul e mai diminuat)
-> performante slabe in sarcina (no power boost)
Avand datele problemei enuntate care ar fii solutia ? Astept cu nerabdare rezultatete testelor tale. Cred ca in final va trebui totusi sa schimbam garnitura de chiulasa si daca avem noroc numai atat
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Chiar daca cureti vasul de expansiune (trebuie demontat si curatat cu benzina chiar daca are pereti dublii) fenomenul n-o sa se sfarseasca, avand in vedere ca si pe peretii furtunilor sunt depuneri de ulei si chiar daca o cureti dupa citeva km o sa reapare. In ceea ce priveste garnitura, dupa ce o demontezi este posibil sa nu observi crapatura de pe ea, care ar putea sa fie mica, avand in vedere ca tu numai pete ai gasit in vasul de expansiune....Eu dupa ce am schimbat garnitura, nu am avut nici un fel de "Problem" si nu am gasit nici o pata in vasul de expansiune.
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat