Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua imi poate spune ai mie de la ce imi tot da eroarea. In conditia in care motor este nou.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Motor nou?
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Scz segmentat acum 2000 km
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Posibil EGR defect. Curata mufa lui cu spray contacte electrice....apoi stergi eroarea....si mai mergi o perioada.
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Ideea este ca egr este nou
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Atunci ai probleme de conectica sau chiar ECU.
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Ce este ecu. Ideea este ca imi face figuri numai la drum.intins
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Electronic Control Unit. Calculatorul motorului....
Verifica prima oara conectica....
Sa inteleg ca face figuri numai cand este cald motorul?
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Da cand plec din oras merg cu o viteza constanta si pe urma incepe.sa imi dea rateuri. Daca calc ambreajul si o las pe liber se opreste motoru. U spui sa verific mufa de la egr ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dupa simptome ramane EGR blocat pe deschis......dar nu strica sa cureti mufa lui cu spray pentru a elimina o cauza!
Daca face tot asa dupa curatarea mufei....poti face si alta proba ca sa te convingi ca ramane blocat pe deschis....
Inainte de pornire scoti mufa de la EGR si mergi cu ea scoasa. Daca nu mai face asa este clar ca el e de vina!
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Ideea este ca nu imi ramane blocat pe deschis egr, cand il desfac il gasesc inchis. Am sa curat mufa sa vad pe urma ce se mai intampla. Cat costa sa schimbi ecu ? Daca tot face figuri si nu ii dau de cap.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Vorbim dupa...
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu un raspuns am fct faza cu mufa scoasa de la egr si masina nu a mai avut probleme. Deci unde este buba
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cum zice ºi mai sus: EGR-ul se reparã prin aruncare (a se citi "înlocuire").
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
liviu_stava a scris:Revin cu un raspuns am fct faza cu mufa scoasa de la egr si masina nu a mai avut probleme. Deci unde este buba


Urmatorul pas este verificarea continuitatii firelor dintre EGR si ECU.
Daca un fir de semnal ``da la masa `` sau este intrerupt .... informatia ajunge incorecta la ECU.

Nu ai raspuns... ai curatat mufa EGR cu spray contacte?

Mai am cateva nelamuriri.... ce cod motor ai X14XE cum scrie la tine sau Z14XE ?
P1405 este singura eroare de pe motor?
EGR cel nou este Pierburg sau alta firma de 11 Ron si 30 de bani?
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Motorul este Z14XE iar egr este pierburg. Ideea este ca aseara am plecat din Bucuresti si ma ruinat mam oprit de n ori pana la urma am scos mufa de egr si am mers fara probleme pana la destinatie. De dimineata am pornit masina si ce crezi s-a aprins martor motor desigur am vazut ce eroare era ca de obicei p4105 am curatat mufa acum ast sa vad ce se intampla. Ideea este ca mie nu imi ajungem nici apa 90 ° in mers "asa arata in bord " sa fie asta o cauza ca motorul nu ajunge la o temperatura optima . Pt ca am schimbat termostatu. Nu stiu ce sa ii mai fac ma capiat de cap.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cauta pe cineva cu Op-Com ( vezi la Intalnirile Clubului ) si faceti o inregistrare a parametrilor motor in mers.
Fisierul .csv rezultat il convertesti online in .xslx pe www.zamzar.com.
Sunt in inregistrare 3 parametri care te vor interesa...
1. EGR Valve care trebuie sa fie Active ( cu motorul turat sau in sarcina) sau Innactive ( cu motorul la relanti )
2. EGR Position Command .... este pozitia comandata de ECU in functie de incarcarea motorului, turatie...etc. Mai pe scurt e ceea ce vrea ECU de la EGR,...cat de mult sa se deschida...si se exprima in procente
3. EGR Position Feedback ....este pozitia raportata de EGR catre ECU....si se exprima tot in procente.
Pare logic ca intre EGR Position Command si EGR Position Feedback sa fie o stricta corelatie..... Daca ECU cere deschiderea la 50% feedback-ul primit trebuie sa fie tot 50% ....sau valori foarte apropiate.
Asa te vei convinge daca e piesa defecta ( EGR) sau a ``inebunit`` ECU.

Craciun Fericit!
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Craciun fericit si tie
  • liviu_stava

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu cateva informati astazi am fost la Erebus.cei de acolo mi-a sugerat sa las masina 2-3 zile in service pentru a verifica circuitul electric atunci cand imi apare eroarea din nou. la relanti egr avea 60% si o conecsiune de 5v dar asta a zis ca variaza in functie de sarcina. cel mai rau ar putea fii ecu defect.
  • CPele

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Problema similara si la mine....mi se oprea motorul in mers nu foarte des dar o facea. Ca tot omu, pac la service, tester pe ea P0400 eroare EGR, conform indicatiilor EGR nou, 500 ron din cele mai bune la la 11.30 ron, si surpriza...aceeasi problema. Din nou service, tester P0400 EGR 😑
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR