- sozel
- **
- 208 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
sozel
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Marius Vla
- *
- 1 mesaje
- din 03 Jan 2017
- Astra 2006
- Bucuresti
Marius Vla
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut.Am avut și eu problema cu lipsa puterii și limitarea turației la 3000 anul trecut. Dupã vizita la mai multi mecanici, am gãsit pe cineva care mi.a spus ca 90 la suta este electrovalva. Am schimbat.o și nu am mai avut probleme pana acum doua zile. Menționez ca electrovalva era una sh. Am tot citit în ultimele doua zile și am aflat ca exista un Dumnezeu al opelului în Berceni, pe strada drumul creșterilor. Viocaropel se numește. O sa merg acolo sa vad ce știe.
danyeltdc
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
dedebz
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
O problema asemanatoare am si eu cu auto opel astra h 1.7 cdti, uneori in mers la drum lung sau cand e ffff cald se aprinde martorul cheie si nu se mai tureaza masina mai mult de 3000 de ture,iar dupa ceva timp se stinge si merge normal.De mentionat ca am curatat clapeta de acceleratie si egr-ul dar eroarea continua sa apara.La testul cu pedala apare eroare ecn 50074.Mai multi prieteni mi-au spus sa o pun pe tester cand e eroarea dar mie imi apare inopinant si poate sa dureze tot drumul sau nu.Am observat ca daca o las la relanti cateva minute 2 3 dispare martorul.Am citit pe forum si se banuieste ca poate fi debitmetru ,bateria e pe duca o schimb maine sau electrovalva dar eu o sa plec in concediu sapt viitoare si nu as vrea sa raman cu masina pe acolo.
O problema asemanatoare am si eu cu auto opel astra h 1.7 cdti, uneori in mers la drum lung sau cand e ffff cald se aprinde martorul cheie si nu se mai tureaza masina mai mult de 3000 de ture,iar dupa ceva timp se stinge si merge normal.De mentionat ca am curatat clapeta de acceleratie si egr-ul dar eroarea continua sa apara.La testul cu pedala apare eroare ecn 50074.Mai multi prieteni mi-au spus sa o pun pe tester cand e eroarea dar mie imi apare inopinant si poate sa dureze tot drumul sau nu.Am observat ca daca o las la relanti cateva minute 2 3 dispare martorul.Am citit pe forum si se banuieste ca poate fi debitmetru ,bateria e pe duca o schimb maine sau electrovalva dar eu o sa plec in concediu sapt viitoare si nu as vrea sa raman cu masina pe acolo.
- romeo77
- **
- 107 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
Vad ca nu s-a mai scris de ceva vreme pe aici. De ceva vreme și eu am avut erorile P0500-74 împreunã cu P1811.
Îmi pornea mai greu, dar nu am avut probleme de pornire panq azi. Nu a mai pornit deloc. Radioul funcționa, lumini aveam, alternatorul încarcã. Azi, când sa pornesc de la muncã spre casã, nu a pornit din prima - a învârtit da nu a pornit.
Încerc încã o data și încã o data și de fiecare data se pornea claxonul. Sun un prieten și dupã ce aude claxonul ma întreabã direct de baterie dacã e buna. Ma uit în meniu și era 11.1V. Clar era descãrcatã. Am cumpãrat și montat alta, a pornit la prima cheie și au dispãrut și erorile. Sa fie doar atât? Sau sa ma astept la ceva pe viitor? Un acumulator de 75A/680 cred ca face fata unui motor de 1.9/150cp. Poate ajuta și pe alții rezolvarea asta.
Îmi pornea mai greu, dar nu am avut probleme de pornire panq azi. Nu a mai pornit deloc. Radioul funcționa, lumini aveam, alternatorul încarcã. Azi, când sa pornesc de la muncã spre casã, nu a pornit din prima - a învârtit da nu a pornit.
Încerc încã o data și încã o data și de fiecare data se pornea claxonul. Sun un prieten și dupã ce aude claxonul ma întreabã direct de baterie dacã e buna. Ma uit în meniu și era 11.1V. Clar era descãrcatã. Am cumpãrat și montat alta, a pornit la prima cheie și au dispãrut și erorile. Sa fie doar atât? Sau sa ma astept la ceva pe viitor? Un acumulator de 75A/680 cred ca face fata unui motor de 1.9/150cp. Poate ajuta și pe alții rezolvarea asta.
ISky
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2024
- Mesaj Privat
Sailas a scris:Si eu interesat de aceata rezolvare.
Masina - Astra H - 1.7CDTI - 80CP
Inainte aveam fluctuatii in turometru la relati ( acum observ ca au disparut ) , consum de 7,2 - 7,4 in oras cu schimb intre trepte la 2500 - 3000 RPM
DIn mers , cand opresc la un semafor ( de exemplu ) turometrul ramane putin sub 1000 RPM si timp de 4 - 5 secunde continua sa coboare pana la 800 RPM.
Valori injectoare citite cu OP-COM - 1. - -0.40 , 2. - 0.41, 3. - 0.40, 4. - 1.43.
La scanarea intregii masini OP-COM afiseaza doar aceasta eroare.
Masina - Astra H - 1.7CDTI - 80CP
Inainte aveam fluctuatii in turometru la relati ( acum observ ca au disparut ) , consum de 7,2 - 7,4 in oras cu schimb intre trepte la 2500 - 3000 RPM
DIn mers , cand opresc la un semafor ( de exemplu ) turometrul ramane putin sub 1000 RPM si timp de 4 - 5 secunde continua sa coboare pana la 800 RPM.
Valori injectoare citite cu OP-COM - 1. - -0.40 , 2. - 0.41, 3. - 0.40, 4. - 1.43.
La scanarea intregii masini OP-COM afiseaza doar aceasta eroare.
Hello sir. I have astra h gtc 1.7 and I have the exact same problem? I know it's been long time ago from your communication here but can you please tell me did you resolve your problem and what was it? I literally have the same problem as you described! Hope you will receive this message and thank you in advance!