- deleted-113657
- *
- 41 mesaje
- din 25 Oct 2016
deleted-113657
- Mesaje scrise: 41
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat
- Tuzgureanu
- *
- 31 mesaje
- din 30 Mai 2016
- Astra 2007 Z17DTH
- Bucuresti
Tuzgureanu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2016
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
De cand am cumparat ''bolidul'' acum 4 luni cu aproximatie , am observat ca nivelul este la minim si asa l am lasat sa vad daca scade ori pierde pe undeva.Astazi neavand ce face am verificat si nivelul este tot la minim , si am cumparat un bidon febi verde cu specificatia opel 1940715 pentru a completa.Citind pe forum la un pahar de vin am decis sa scot ce este in vas sa vad culoarea , zis si facut si am scos fix 250 de grame(seringa si furtun perfuzie) un pic inchis la culoare si ceva mai vascos , dar nu de speriat semn ca a mai fost schimbat.Nu am de gand sa ma tarasc pe sub masina pentru a desface cum trebuie pentru ca am scut si ar fi un calvar , plus ca accesul la furtunele care intra in borcan este super dificil.Am decis sa , scot din borcan dupa intervale de timp regulate fix 250 de ml de 3 ori pentru aduce cat de cat lichidul la vascozitatea dorita.O sa ramana si 250 de ml de rezerva pentru orice eventualitate , iar cel uzat ramane pentru ''prieteni'' 😂😂😂.Stiu ca pare destul de aiurea sa fac acest lucru dar mi se pare mai safe si curat pentru buzunarul meu , tinand cont ca uleiul vechi nu este negru , doar putin inchis la culoare si ceva mai vascos vizibil.Nu curge pe la burdufe ori caseta/furtune si sincer nu vreau sa repar daca nu este stricat acum in prag de iarna pentru ca am nevoie de porc si alti carnati , dupa cum spunea domnul Dan Cuciureanu pe un topic.Am vrut sa fac si o poza la lichidul vechi dar am dat cu piciorul peste borcan si m am uns tot acum pe seara , si am abandonat ideea din cauza nervilor.Ce spuneti de faza cu aruncarea lichidului de 3 ori din borcan la ceva intervale de timp?Teoretic ar trebui sa , se tot amestece si sa ajunga cumva apropiat de lichidul nou dupa creierul meu(sper sa nu fiu penibil).Seara buna la toti.
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Dupa 3 spalari am si niste monstre , si se pare ca tot nu este ce trebuie semn ca in instalatie ori este mai mult de 750 de ml , ori este prea murdar uleiul.Ma gandesc ca o fi mai inchis asta original la culoare fata de febi , pentru ca vascozitatea este la la fel ochiometric(la clatinare).Clar servo merge mai usor fara discutii si asta nu poate fi decat de bine.In primavara ma gandesc sa arunc afara si sa golesc cum trebuie...in fine eu am incercat si asta nu poate dauna cu nimic rau.Recomand febi , care l am pus si pe alte marci fara probleme.Monstra curata este din borcanul nou iar cea murdara din a doua spalare a instalatiei , pentru ca a treia este facuta in seara asta si inca nu este mestecat cu ce este in rezervorul de pe caseta , deci posibil sa fie mai deschis la culoare(nu ma astept la minuni).Recomandata ar fi spalarea fara dar si poate , si un mic pont pentru a vedea nivelul este noaptea cu o lanterna bagata nitel in gaura la buson se vede perfect(asta daca bidonul este curat).Nu trebuie umplut borcanul , cu 5 mm sub nivelul maxim este perfect.
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
MIKI33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
Senator a scris:E greu de pus un diagnostic de la distanta .
Bazaitul poate proveni de la prezenta aerului in instalatie caz in care ori nu exista ulei suficient ori ai completat/reumplut istalatia si nu s-a aerisit inca.In mod normal instalatia se aeriseste singura , cateva zeci de curse complete stanga-dreapta sunt suficiente.
Uzura pompei se face de asemenea remarcata printr-un bazait....mai ales ca volanul merge cam greu.
Bataia respectiva trebuie sa vina de undeva din zona pompei de servo , ar putea fi chiar un defect in pompa.
Buna ziua.Nu reusesc sa desfac busonul la vasul cu lichid servo la opel astra h.Merge un pic apoi se blocheza..Are filetul cu blocare sau cum se procedeaza.Multumesc.
Bazaitul poate proveni de la prezenta aerului in instalatie caz in care ori nu exista ulei suficient ori ai completat/reumplut istalatia si nu s-a aerisit inca.In mod normal instalatia se aeriseste singura , cateva zeci de curse complete stanga-dreapta sunt suficiente.
Uzura pompei se face de asemenea remarcata printr-un bazait....mai ales ca volanul merge cam greu.
Bataia respectiva trebuie sa vina de undeva din zona pompei de servo , ar putea fi chiar un defect in pompa.
MIKI33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
Doresc ajutor de la opelisti.Am opel astra h benzina,Nu reusesc sa desfac busonul de la vasul situat deasupra la servodirectie.Se desface un pic apoi se blocheaza pe filet.Cine a desfacut ma poate ghidona si pe mine.Am cumparat lichod verde de la Febi si vreau sa completez ca am mici pierderi la burdufuri caseta de directie.Multumesc de ajutor dragi opelisti indiferent unde va aflati.
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat