candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
In primul rand, buna seara!
Detin un Opel Astra H 1.3 CDTI de cateva saptamani. E din 2006 si vin la dvs. cu o problema. Daca o fi. Posibil sa fie doar in capul meu.
Nu am intampinat nici macar o problema de functionare. Cand apas pedala, se si duce. Nu sta pe ganduri. Pe la 1800-2000 intra turbina in functiune. Ieri am mers cu a 3-a cu 4000 de ture si pedala nu era la podea. In videourile de mai jos nu am trecut eu de 4200. Cred ca eram cu pedala undeva la 70% din cursa ei. Sau poate mai putin. Nu o simteam a fi inadusita sau ca nu ar putea urca mai sus.
Si, din cate am inteles, ar fi avut parte de acea 'orbire' a EGR-ului.
Buba?
Dupa ce pornesc motorul, imi raman 2 martori aprinsi maxim 5 secunde. Din ce am citit pe aici, unul dintre ei (cel rosu de la ulei) se stinge odata ce ajunge ulei in motor. Undeva la 3-5 secunde. Deci nu ar fi problema.
Al doilea este cel de la check engine. Acel robinet. Se sting amandoi martorii odata. Nu sta unul mai mult decat celalalt aprins.
Plus ca la relanti am o fluctuatie de 2-3mm a acului. Iarasi, din ce-am vazut pe aici, nu ar fi nimic grav. Nu se aude nici un sunet ciudat. Nu vibreaza mai tare, nu zdruncina sau ceva. Doar ca e enervant la ochi. Am atasat si doua filmulete postarii pentru a fi mai explicit.
Intrebarea mea: tinand cont ca nu am probleme cu acceleratia (cum e in cazul EGR-ului) si ca nu e nimic diferit in functionare, am vreun motiv de ingrijorare?
Va multumesc!
Cu respect,
Cosmin M.
video 1
video 2
Ultima modificare făcută de candreim la Vin 02 Dec, 2016 10:03 pm
Detin un Opel Astra H 1.3 CDTI de cateva saptamani. E din 2006 si vin la dvs. cu o problema. Daca o fi. Posibil sa fie doar in capul meu.
Nu am intampinat nici macar o problema de functionare. Cand apas pedala, se si duce. Nu sta pe ganduri. Pe la 1800-2000 intra turbina in functiune. Ieri am mers cu a 3-a cu 4000 de ture si pedala nu era la podea. In videourile de mai jos nu am trecut eu de 4200. Cred ca eram cu pedala undeva la 70% din cursa ei. Sau poate mai putin. Nu o simteam a fi inadusita sau ca nu ar putea urca mai sus.
Si, din cate am inteles, ar fi avut parte de acea 'orbire' a EGR-ului.
Buba?
Dupa ce pornesc motorul, imi raman 2 martori aprinsi maxim 5 secunde. Din ce am citit pe aici, unul dintre ei (cel rosu de la ulei) se stinge odata ce ajunge ulei in motor. Undeva la 3-5 secunde. Deci nu ar fi problema.
Al doilea este cel de la check engine. Acel robinet. Se sting amandoi martorii odata. Nu sta unul mai mult decat celalalt aprins.
Plus ca la relanti am o fluctuatie de 2-3mm a acului. Iarasi, din ce-am vazut pe aici, nu ar fi nimic grav. Nu se aude nici un sunet ciudat. Nu vibreaza mai tare, nu zdruncina sau ceva. Doar ca e enervant la ochi. Am atasat si doua filmulete postarii pentru a fi mai explicit.
Intrebarea mea: tinand cont ca nu am probleme cu acceleratia (cum e in cazul EGR-ului) si ca nu e nimic diferit in functionare, am vreun motiv de ingrijorare?
Va multumesc!
Cu respect,
Cosmin M.
video 1
video 2
Ultima modificare făcută de candreim la Vin 02 Dec, 2016 10:03 pm
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Si eu am acelasi motor si martorii se sting dupa ce pun contactul, mai putin la ulei si check engine care se sting dupa cateva secunde impreuna. Eu cred ca este normal, am masina de 2 ani si nu am nicio eroare.Aceleasi fluctuatii le am si eu la turometru, dar cu op com -ul diferenta de rotatii este mica (maxim 20). Si inca ceva Reseteaza INSP:
1. Se apasa si se tine apasat butonul de resetare a kilometrilor.
2. Se pune contactul
3. Va aparea scris pe ecran in locul kilometrilor urmatoare informatie "INSP" pt 2 secunde
4. Tineti apasat butonul in continuare pana vor aparea "---" (3 liniute)
5. Dati drumul la buton
6. Luati contactul.
1. Se apasa si se tine apasat butonul de resetare a kilometrilor.
2. Se pune contactul
3. Va aparea scris pe ecran in locul kilometrilor urmatoare informatie "INSP" pt 2 secunde
4. Tineti apasat butonul in continuare pana vor aparea "---" (3 liniute)
5. Dati drumul la buton
6. Luati contactul.
candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
Deci nu ar fi problema, sa inteleg. Multumesc pentru raspuns!
Te rog insa sa ma lamuresti cu 2 lucruri. Nu am mai intalnit acesti termeni inainte. Am avut un Opel Vectra B din 2000. Nici cu termenii mecanici nu sunt foarte familiarizat.
Mai pe romaneste, ce zici aici?
"cu op com -ul diferenta de rotatii este mica (maxim 20). "
A doua nelamurire, de ce ar trebui sa resetez INSP? Nu functioneaza ca un timer pana la urmatoarea inspectie doar ca foloseste km in loc de o unitate de timp?
Cu stima,
Cosmin M.
Te rog insa sa ma lamuresti cu 2 lucruri. Nu am mai intalnit acesti termeni inainte. Am avut un Opel Vectra B din 2000. Nici cu termenii mecanici nu sunt foarte familiarizat.
Mai pe romaneste, ce zici aici?
"cu op com -ul diferenta de rotatii este mica (maxim 20). "
A doua nelamurire, de ce ar trebui sa resetez INSP? Nu functioneaza ca un timer pana la urmatoarea inspectie doar ca foloseste km in loc de o unitate de timp?
Cu stima,
Cosmin M.
klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
lory961
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2016
- Mesaj Privat
sal si la mine e la fel cu becurile iar turatia la relanti are fluctuatii si la mine de noua dar doar daca o las pe liber iar masina merge turatia sare cateodata si peste 1000 dar foarte scurt iar cei de la reprezentanta au spus ca ceasul are ceva ma rog acum are 311000 si nu are nici pe dracu pune si reseteaza insp in rest jar si motorina ca masina nu are nimic
candreim
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat