Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Sunt nou, abia intrat in comunitate. Am cautat raspunsuri cat de mult am putut, multe lucruri le-am "invatat" si le-am incercat dar mai departe nu stiu.
A venit iarna/frigul/ploile si au inceput problemele:

1. Acum 3-4 zile a plouat groaznic. Dimineata cand am deschis portiera, totul era acoperit cu 4-5 cm de apa. sofer/pasager/locurile din spate. tot tot. am fost la spalatorie, am aspirat cat s-a putut... asta e.. am gasit "rezolvare" pe forum, incerc sa pun in practica saptamana viitoare daca ma ajuta vremea.
2. Temperatura in bord nu urca niciodata mai mult de 80grade. Indiferent cat o forjez/circul cu ea. O singura data am dus`o pana in 90 la parcarea cu spatele facuta de 2 ori ca am vazut ca urca mai sus de 80. Ventilatorul de pe radiator nu porneste sub nici-un fel, la nici`o temperatura. Furtunele care intra/ies din termostat sunt calde/fierbinti inclusiv radiatorul e fierbinte.
3. De la incidentul cu apa, a inceput sa moara motorul subit si sa plece dupa 4-5 chei (cand vrea el, cald/rece). Apare engine check de fiecare data cand nu porneste dar dispare a 2a zi dimineata la prima cheie cand o ia normal. O data mi s-a oprit in intersectie cand am scos`o pe liber si-am ridicat piciorul de pe ambreiaj (si bineinteles ca nu mai vroia sa porneasca). Am verificat codul de eroare cu numaratul check-ului si mi-a dat ceva de genul "P1053 Change In MAP Reading Out Of Limits " si "P0934 Hydraulic Press Sens Circ Low ". Ideea e ca am facut comanda de doua saptamani de`un OBD2 si s-a pierdut pe drum. Am tot facut sesizari si n-am reusit inca sa intru in posesia lui sau sa-mi recuperez banii. Deci NU SUNT SIGUR daca astea sunt codurile corecte.
De intrat in viteze greu nu intra, ambreiajul nu patineaza... nu stiu ce sa zic.

Trebuia oricum sa fac service-ul la masina si pe langa filtre/ulei/bujii am facut comanda si de termostat nou si senzor de temperatura plus antigel si apa distilata. Ma gandeam sa nu fie infundat radiatorul sau nust... chiar sunt confuz. Apropo.. aer cald baga pe toate treptele...nu da in nas, nu da rateuri..n-am mai pomenit asa ceva. Pompa de apa n`a verificat'o nimeni momentan. nici ambreiaj.. nici nimic. astept sa vina piesele mai intai.

Ce e de facut.. cu ce sa incep? Merg zilnic cu ea undeva la 50mile si n'as tine;o in service cu zilele/saptamanile. Sa aiba si inundatia vro legatura cu ceva? Garnitura de chiuloasa daca era dusa banui ca trebuia sa scoata fum.. sa dea in nas.. sa pierd apa din vas... dar toate-s la nivel in fiecare zi. Asa ceva?

Scuze pentru postul lung dar nu stiu de unde sa incep si ce sa fac. Stiu ca ar fi mai simplu de dus la service si s'o verifice aia dar aici e cu programare peste minimum 2 saptamani... plus ca tre sa vina piesele daca le comanzi la ei... pana o urca pe elevator... pana isi da cu parerea se face pauza de pranz..pana se gandeste iar se face 5 si gata pleaca mecanicul acasa.

Corsa c 2004 facelift, Z12XE 1.2

Va multumesc.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fara coduri de eroare nici mama Omida nu stie ce sa spuna. Daca nu te descurci cu numaratul filmeaza pana nu mai clipeste martorul si urca pe youtube
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Posibil sa ai si termostatul blocat pe deschis
  • valyd11

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ce zici tu acolo e de https://www.webuyanycar.com/
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Abia acum am citit.. o sa fac un video maine dimineata cand ajung acasa. Astazi mi.a murit de 3 ori motorul in mai putin de 500m. In oras,trafic.. o data in mers normal si de doua ori cand scoteam pe liber. Cand am ajuns pe autostrada... 140-150 (ca de obicei) fara rateuri... dat in nas.. mirosit a ars..etc.
Cred ca o duc la scrap si imi iau alta si inchei povestea. Hahah. Ideea e ca vad ca in afara de problema cu apa si murirea motorului numai cand vrea, trage bine.. nu sunt alte probleme.. isi face treaba. Ma tot amagesc sa n.o vand si ca "she needs some love". Hah. Va tin la curent maine.

Ps. Era sa uit. Tot pe autostrada am obs ca avand a/c la picioare.. aveam aer fierbinte pe fantele laterale dar f putin pe alea 2 de pe mijloc. Repet, aerul era pus sa bata la picioare. Batea si jos si sus pe lateral. Pe mijloc abia adia.
  • valyd11

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2009

  • Mesaj Privat
o sa te manance de bani. apa intra pe la tulumba de frana( e buba lor), si restu posibil sa traga aer fals, debitmetru etc....trebuie vazut la mecanic...

http://www.youtube.com/watch?v=lzCs25Icn30

http://www.youtube.com/watch?v=zMok2y05jNE

http://www.youtube.com/watch?v=HFNpqF14vyY

pentru caldura: http://www.youtube.com/watc...TVJhFLM&t=89s

verifica si bobina de inductie daca da scanteie

daca esti prin norfolk te ajut eu cu tester (gratis)
  • stiuk77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Ma scuzati ca intervin desi sunt nou am studiat forumul de la un cap la altul avand in trecut 2 opel vectra b care au fost reparate de multe ori cu ajutorul vostru !Sa incep sunt intro mare dilema vreau sa achizitionez un corsa c model 4 usi dar nu stiu care motor e mai avantajos 1.2 benzina ,1.4 benzina si 1.3 cdti din punct de vedere al costurilor de intretinere si fiabiliate.Masina va fi folosita mai mult in exterior si pot spune ca si putin alergata nu la extrem !Salut rog moderatorii sa ma scuze dar nu am vazut nici un subiect actual de genul!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mergi pe 1.4 90 cai
  • stiuk77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
spre aceasta motorizare inclin si eu dar sunt mai rare ca 1.2 sau 1.3cdti
  • stiuk77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
deja am dat comanda pe amazon de set de cale pt blocat distributia pe lant ca momentan sunt in afghanistan deoarece in timpul liber cat sunt la tura ajut un mecanic la treaba la un mik garaj....si absolut orice operatiune la masina o fak cu mana mea nu am incredere in service mai ales cate masini au venit la noi cu piese schimbate numai pe hartie si consumabile....chiar si de la unele reprezentante!....
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
codurile rezultate sunt 10-5-3-10 apoi 10-3-3-5 urmat iarasi de acelasi cod 10-3-3-5. A iesit de doua ori acelasi cod. Altele nu mai sunt. Am verificat de 3 ori codurile/de cate ori clipeste engine check.
In seara asta acelasi rahat.. porneste la sfert.. "nu bate nu trancane - hahahaha" dar in schimb moare motorul la retrogradare viteze cu apasare/ridicare ambreiaj. A murit in seara asta intr-un giratoriu la iesirea de pe autostrada. La a 3a cheie a pornit si-a mers "perfect" pana acasa, cu toate c-am mai intrat prin intersectii/giratorii... schimbat/retrogradat viteze etc. Deci cum s-ar zice moare numai cand vrea, nu tot timpul Smile


Edit. maine de dimineata ma duc sa fac urmatoarele: schimb ulei+filtre (toate), bujii, termostat cu toata racirea si inlocuit apa cu antigel. Nu am gasit deloc apa distilata, in schimb am luat de-ionizata. Banui ca nu are nimic asa-i?
Si cel mai important... sigilat garniturile si ce mai e bulit pe acolo sa nu mai am apa in troasca.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P0335 este sursa batailor tale de cap cu opritul motorului. Este o problema cu senzorul de rotatie al arborelui cotit. ...si se leaga direct de problema ta!
Nu sterge eroarea pana nu schimbi senzorul.
Nu cumpara altceva decat original Bosch....alte firme sunt nu tin. Codul piesei este GM 9118368
E un senzor foarte important in managementul motorului...
P0530 arata ca ai presiune mica in sistemul de climatizare AC. Mergi la un robot de AC pentru verificari.Sigur ai pierderi....care se pot vedea cu niste ochelari speciali polarizati pentru ultraviolete. Rezolva pierderile si umple instalatia cu freon+ulei.
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
am facut de dimineata comanda. sper sa ajunga maine, am ales livrarea cea mai rapida (si mai scumpa...)
s-au izolat/siliconat astazi toate garniturile si ce s-a mai banuit c-ar putea inunda. sa vedem daca s-a lucrat bine sau nu. 5 ore a durat
daca vine maine senzorul, intra in servisare completa. ulei filtre apa antigel termostat bujii si ce mai gasim prin portbagaj.

multumesc de raspunsuri pana acum. "tinem aproape"
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Bun, am schimbat tot. Ideea e asa. ventilatorul tot nu invarte, apa urca acum la 85 in loc de 80 cat statea inainte. a urcat o singura data la 90 stand in parcare. In rest, senzorul era problema... a mers bine toata ziua. a pornit la sfert de fiecare data. A ramas codul 5-3-0 in bord... o sa rezolv si p-aia
Am observat ca din ventilatorul radiatorului, pleaca un cablu care se desface in doua la capat. o mufa e bagata, alta sta atarnata p-acolo. e normal?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai ventilatorul pleaca pe la 92-95 de grade
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Scuze, n-am mai fost activ din lipsa de timp. Daca pleaca la 92-95 inseamna ca e "normal" sa stea apa in bord la 80-85 grade tot timpul?! stiam ca tre sa stea teapan acul ala la 90. Tare mi`ii c-am schimbat termostatul degeaba atunci. Nu vad nici`o diferenta intre cel vechi si asta nou.
Dupa cum am zis mai sus, la inceputul saptamanii s-a demontat aproape tot sa se izoleze/rezolve problema apei de la pedale. S-a rezolvat pe dracu`. S-a izolat tot.. garnituri noi, siliconat.. etc etc. S-a uscat cum a trebuit.. s-a montat plasticaraia la loc... ce sa mai.. treaba "ca la carte". Ieri a plouat asa... molcut... iar am apa la pedale.. nu foarte mult.. doar daca apas pe covor bãlteste. In rest la pasager/spate e "uscat". Asa mi`ii ciuda cu faza asta cu apa... de mor incet. Masina trage.. n-am nici-o problema cu ea, o fugaresc de`o ia naiba.. n`o scot din consum sub 8-9 pe autostrada. Singura buba a fost senzorul vietii, apa si uleiul si ce-am mai schimbat au fost mofturile mele ca stiu ce masina am. Ca s-o bag iar in bodyshop sa mi`o desfaca aia iar..... c`a s`o vand iar ma da peste cap .. cauta alta masina.. nu stii ce ei.. tu stii ce ai (cu tot cu apa hahaha) .. suna la asigurare.. anuleaz`o p`aia... fa`ti alta pe masina noua... poate creste asigurarea...suna la DVLA .. inchide road taxu... plateste pe cealalta.... valeeeeu.. ma ia durerea de cap. Si chiar vorbeam cu prietena-mea intr-o zi si`ii ziceam... dintre toate lucrurile la care te-ai putea uita/verifica la o masina... poti sa fii cel mai meticulos si cu carnetelul dupa tine... sa banui macar ca s-ar putea sa fii inundat la fiecare ploaie si sa nu`i dai de cap, nu ti-ar trece prin minte.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fii mai explicit...ce anume si unde s-a izolat?
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
s-au dat jos toate plasticele de sub parbriz, inclusiv stergatoarele; bidonasul de apa parbriz, bidonul cu lichid de frana, etc. s-a facut cat mai mult loc/spatiu de lucru posibil. s-au indepartat toate mizeriile, spalat cu peria si uscat bine. s-a aplicat silicon la garnitura uzata/s-a decupat cea veche de la burduful de frana plus tot traseul de scurgere a apei. s-a scos bateria si cutia de relee/sigurante pe partea cealalta si s-a aplicat iar silicon pe garnitura veche a capacului plus la imbinarea dintre carcasa releelor cu caroseria(vine prinsa in suruburi).
Am si trapa la troasca asta.. am verificat garniturile, gaurile de scurgere, apa curge normal prin trapa. plafonul e uscat. portbagajul e uscat si el(am citit ca ar mai intra apa si pe la stopurile de pe spate).
Avand in vedere ca ud este numai la mine .. inseamna ca tot prin pe la burduful ala se infiltreaza.Dar pe unde mama ei de apa ca s-a izolat tot acolo. chiar s-a pus mai mult decat trebuia (in latime, nu inaltime); sa acopere si garnitura veche si sa prinda si un pic de caroserie...

ps. s-a aplicat silicon si la plasticul ala mare in care vine prins filtrul de polen.
  • iuzarneim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
N.am mai postat de mult.. problemele s.au rezolvat (partial).
1. Cred ca inca mai am probleme cu apa dar folosesc inca din iarna prelata. Cat a fost cald afara am tinut.o la aerisit si noaptea la munca in parcare cu ac pornit vro 4-5 ore. S.a uscat podeaua si nici miros de caine nu mai e inauntru. Nu mi.a luat nimeni prelata de pe masina, nu e nici.o jena sa o pui, e mult mai ieftin decat sa te duci in service s.o repare "baietii" si problema sa persiste.
2. Dupa 3 luni in care am mera numai cu ac pornit ca stateam cu frica termocuplei defecte,am ramas sa fumez o tigara cu motorul pornit dupa un drum de vro 300km. Am dat cu spatele,am tras frana de mana si a inceput sa urce de la 80gr cat sta in mod normal la 90gr si aud cum porneste ventilatorul vietii. (Deci termostat/apa/antigel schimbate aiurea).
3. Senzorul a fost schimbat, masina/motorul zbarnaie.
In schimb am ramas acum vro 2 luni blocat pe autostrada c.a murit alternatorul. Noroc maxim ca eram la max. 20-25 metri de.o parcare. N.a vrut nici.un jegos de mecanic sa repare alternatorul si a trebuit sa cumpar unul nou. Nu cred ca vreti sa stiti cat m.a costat sa "recuperez cotetul",alternatorul si manopera. Cam am adus cazanul acasa am bagat.o in sedinta si i.am promis ca la urmatoarea gafa acolo ramane si se duce la presa hidraulica.

In concluzie, stau bine la capitolul cheltuieli comparativ cu altii
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai speriat-o cu presa de la dezmembrari sigur se cuminteste.....de fel e cuminte dar mai zburda si ea....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR