Kemosabe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2016
- Mesaj Privat
Simptome:
Porneste greu la rece si la cald, cand merg in treapta 1 si 2 la turatie mica (1000-1500 rot/min), are tendinta sa mearga in suturi, cand o accelerez in depasiri are o intarziere intre momentul apasarii pedalei si accelerare, iar cand schimb vitezele, are tendinta de "a da in nas". Mentionez ca i-am schimbat de curand uleiul, filtrele si bujiile (NKG cu 3 electrozi). La relanti motorul merge bine, are mers rotund, acul acceleratiei sta nemiscat, mecanicul a zis ca de vina este bobina de inductie, intre NGK, TESLA si BERU, ce ma sfatuiti sa aleg? Sau ar fi mai bine sa merg cu ea la un tester si sa vad cauza exacta.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP
Porneste greu la rece si la cald, cand merg in treapta 1 si 2 la turatie mica (1000-1500 rot/min), are tendinta sa mearga in suturi, cand o accelerez in depasiri are o intarziere intre momentul apasarii pedalei si accelerare, iar cand schimb vitezele, are tendinta de "a da in nas". Mentionez ca i-am schimbat de curand uleiul, filtrele si bujiile (NKG cu 3 electrozi). La relanti motorul merge bine, are mers rotund, acul acceleratiei sta nemiscat, mecanicul a zis ca de vina este bobina de inductie, intre NGK, TESLA si BERU, ce ma sfatuiti sa aleg? Sau ar fi mai bine sa merg cu ea la un tester si sa vad cauza exacta.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Kemosabe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Kemosabe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
La reprezentanta poti fi sigur pe dotarea tehnica...,pe specialisti,nu prea...,deoarece sunt platiti mizerabil si fiecare profita de oportunitatile ivite.Nu-mi amintesc daca la codul tau de motor trebuie adaptare din tester la clapeta(daca programul de diagnoza are aceasta functie,atunci se adapteaza)...,in schimb la sonda lambda,sigur,nu se face nici o adaptare,aceasta fiind un senzor,functie de citirea caruia, se regleaza amestecul carburant... Dealtfel calculatorul face adaptari si readaptari(fara ca noi sa stim),in scopul unei functionari cit mai corecte,chiar daca unele conditii(procentajul amestecului,calitatea carburantului,functionarea defectuoasa a unor componente) se modifica aleatoriu in timp...
Kemosabe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am fost ieri cu masina la service si au zis ca nu este de la bobina, inainte am folosit benzina 95 de la Petrom si OMV, ieri am alimentat cu bezina de 98 de la Rompetrol, merge mai bine, porneste mai usor si nu mai da suturi aproape deloc, cei de la service mi-au recomandat solutia de curatat sistemul de injectie LIQUI MOLY pe care o voi folosi la urmatorul plin.