Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Barbu Raducu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Cand se aprinde check engine motorul nu mai trage deloc si nu urca mai mult de 4000 de ture ( motor 2.0 dti , 1999 )

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1999
Cod motor: (cod motor?)
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep chiar deloc la motorul tau, dar la alte motoare sunt multe cauze pentru limp mode. Incearca totusi sa faci o diagnoza...
  • rocoder

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Barbu Raducu a scris:Simptome: Cand se aprinde check engine motorul nu mai trage deloc si nu urca mai mult de 4000 de ture ( motor 2.0 dti , 1999 )

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1999
Cod motor: (cod motor?)
ai nevoie de diagnoza.. dar oricum dc i-ai da mai mult de 4000 de ture la diesel? Shocked
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Probabil ca i se aprinde la 3000 ...
  • Barbu Raducu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2016

  • Mesaj Privat
i am facut o diagnoza si imi da ca valva egr ...mecanicul mi a spus ca egr-ul e bun ..si ca nu trb umblat la el ...asa ca din ce a vazut el ..a spus ca nu are presiune pe furtunase ...si mi-a schimbat vacumul ..o perioada a mers ...dupa o saptamana iar mi se aprindea check engineul .....ma dispera nu stiu ce sa ii fac
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cere o parere si altui mecanic. Daca ecu spune ca este defect la egr, atunci macar verifici un senzor ceva pe acolo...nu spui ca sigur e bun Neutral parerea mea.
  • Barbu Raducu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2016

  • Mesaj Privat
credeam ca a mai patit o careva ! si deaia am pus intrebarea
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu te condamn ca ai intrebat. Dar ce fel de mecanic e asta care spune ca eroarea e de la egr dar el garanteaza ca e bun? Eroarea apare cand egr-ul se blocheaza si nu e in parametrii. Ceva are el de da eroare.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cand nu e suficient vacum pe furtunase, apare P0400 - critical system malfunction 2, care e asociat de "mecanici" cu EGR defect.
Verifica daca ai vacum la intrarea-iesirea electrovalvelor, in special la cea de langa debitmetru (turbo).
  • Barbu Raducu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2016

  • Mesaj Privat
ok o sa verific
  • Barbu Raducu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2016

  • Mesaj Privat
am verificat furtunasele de la electrovalve : am pus "limba " la ficare intrare-iesire a electrovalvelor . vacum pe furtunase am pentruca efectiv imi tragea "limba " pe furtunase
  • Sicilianul

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Nu trebuie doar sa ai vacuum, trebuie sa si functioneze EGR-ul. Adica sa "simta" electrovalva ca functioneaza.

Eu zic sa verifici tot ce tine de filtrul de motorina, inslusiv capacul. Am un prieten care il avea fisurat, se vedea doar dat jos. Acelasi simptome, dar mai mult de 80-90km/h nu prindea
  • Barbu Raducu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Am revenit cu rezolvarea . va parea ciudat dar asta e ..nu a fost de vina nici un egr sau ceva legat de vacum ...pompa de injectiii a fost de vina ..avea probleme pe partea mecanica ..cilindrul din pomp nu mai baga motorina ..am schimbat pompa si acum rupe asfaltul Smile)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cind se aprinde "check engine",de regula,se face diagnoza iar daca un coleg are o nelamurire,OBLIGATORIU va scrie codurile de eroare(Pxxxx),pentru a vorbi toti despre acelasi lucru,in cunostinta de cauza...,altfel ne apucam de ghicit...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR