- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
dritz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
- CRISTIAN1967
- *
- 16 mesaje
- din 14 Jul 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Hunedoara
CRISTIAN1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2016
- Mesaj Privat
Dupa cuplarea butoanelor de incalzire in scaune (stanga si dreapta fata) , dupa 40 de SECUNDE becurile aferente semnalizarii incalzirii se sting ( se opreste si procesul de incalzire si in aceste 40 de secunde nu se simte o incalzire in scaune, ambele scaune ( sezut +spatar) sunt reci.
O mentiune am scaune de piele perforata cu ventilatie.
Astazi am desfacut husa SPATARULUI scaunului din DREAPTA si am verificat continuitatea rezistentei de incalzire si daca vine tensiune pana in mufa. Rezistente este continua si am tensiune in mufa.
Ce poate produce acesta decuplare dupa 40- 50 secunde.
O mentiune am scaune de piele perforata cu ventilatie.
Astazi am desfacut husa SPATARULUI scaunului din DREAPTA si am verificat continuitatea rezistentei de incalzire si daca vine tensiune pana in mufa. Rezistente este continua si am tensiune in mufa.
Ce poate produce acesta decuplare dupa 40- 50 secunde.
adinpop
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
- CRISTIAN1967
- *
- 16 mesaje
- din 14 Jul 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Hunedoara
CRISTIAN1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2016
- Mesaj Privat
Ce nu inteleg, de ce se intrerupe alimentarea incalziri daca doar o rezistenta este intrerupta ( cazul meu rezistenta din spatar este OK).
Am inteles ca aceste rezistente sunt legate in paralel, normal ar fi independente ca functionare dar totusi un sistem electronic intrerupe functionarea acestora. EU M-AS MULTUMII MOMENTAN CU INCALZIREA IN SPATAR
Am inteles ca aceste rezistente sunt legate in paralel, normal ar fi independente ca functionare dar totusi un sistem electronic intrerupe functionarea acestora. EU M-AS MULTUMII MOMENTAN CU INCALZIREA IN SPATAR
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- CRISTIAN1967
- *
- 16 mesaje
- din 14 Jul 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Hunedoara
CRISTIAN1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2016
- Mesaj Privat
Astazi am rezolvat incalzirea la scaun pasager.
Aveam aceleasi siptome ca multi altii, dupa 40-50 de secunde se decupla.
Am masurat continuitatea rezistentelor si ambele erau OK (sezut si spatar) si raspunsul lui ALRE mi-a dat de gandit '' Sunt in paralel, dar ele trebuie sa inghita impreuna o cantitate de curent'', Am taiat 2 fire ce vin in mufa de sezut - firul negru si cel maro, si am legat in paralel (un fir al becului pe firul maro si altul pe firul negru) un bec de semnalizare de 21 W si acum nu se mai decupleaza incalzirea. Este destul de ANEMICA incalzirea dar merge. Am sa inlocuiesc becul cu o rezistenta in viitor dar astazi doar bec am avut la indenana.
Toata lucrarea a durat 20 minute. Desfacut 2 suruburi din spate, rabatat scaunul prin rotire spre fata, dezizolat cele doua fire, legat becul si pus banda de izolat.
Pe viitor sper ca cineva de pe forum sa gaseasca o alta solutie care sa nu necesite astfel de improvizatii.
Aveam aceleasi siptome ca multi altii, dupa 40-50 de secunde se decupla.
Am masurat continuitatea rezistentelor si ambele erau OK (sezut si spatar) si raspunsul lui ALRE mi-a dat de gandit '' Sunt in paralel, dar ele trebuie sa inghita impreuna o cantitate de curent'', Am taiat 2 fire ce vin in mufa de sezut - firul negru si cel maro, si am legat in paralel (un fir al becului pe firul maro si altul pe firul negru) un bec de semnalizare de 21 W si acum nu se mai decupleaza incalzirea. Este destul de ANEMICA incalzirea dar merge. Am sa inlocuiesc becul cu o rezistenta in viitor dar astazi doar bec am avut la indenana.
Toata lucrarea a durat 20 minute. Desfacut 2 suruburi din spate, rabatat scaunul prin rotire spre fata, dezizolat cele doua fire, legat becul si pus banda de izolat.
Pe viitor sper ca cineva de pe forum sa gaseasca o alta solutie care sa nu necesite astfel de improvizatii.
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- CRISTIAN1967
- *
- 16 mesaje
- din 14 Jul 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Hunedoara
CRISTIAN1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2016
- Mesaj Privat
mariushas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Am facut reparatia anul trecut in noiembrie 2015 dupa multe cautari pe forum. Prostia a fost ca nu am pus atunci toate fotografiile si explicatiile. Mi-as fi amintit mai bine .
Scaunul se poate da repede jos. Oricine, cu o trusa de scule, se poate incumeta. ATENTIE sub scaun exista conectorul electric care are un blocaj culisant.
dupa aceea se poate desface captuseala ca sa se poata ajunje la rezistenta/rezistente. DA SUNT DOUA SI SUNT INSERIATE. SE ARDE UNA SE BLOCHEAZA TOT.
La mine s-a rupt cea de sezut pentru ca , probabil, m-am asezat cu genunchiul pe scaun si am luat ceva din partea din spate a masinii. Dehhh - meteahna de la masina cu doua usi .
Am pus o lanterna in spatele protectiei textile si am urmarit rezistenta. Am avut noroc si am gasit intreruperea. Apoi am taiat cu cutterul protectia textila si am lipit firele de cupru. Este un manunchi de fire de cupru mai matasos decat un multifilar de cablu de prelungitor electric.
Scaunul se poate da repede jos. Oricine, cu o trusa de scule, se poate incumeta. ATENTIE sub scaun exista conectorul electric care are un blocaj culisant.
dupa aceea se poate desface captuseala ca sa se poata ajunje la rezistenta/rezistente. DA SUNT DOUA SI SUNT INSERIATE. SE ARDE UNA SE BLOCHEAZA TOT.
La mine s-a rupt cea de sezut pentru ca , probabil, m-am asezat cu genunchiul pe scaun si am luat ceva din partea din spate a masinii. Dehhh - meteahna de la masina cu doua usi .
Am pus o lanterna in spatele protectiei textile si am urmarit rezistenta. Am avut noroc si am gasit intreruperea. Apoi am taiat cu cutterul protectia textila si am lipit firele de cupru. Este un manunchi de fire de cupru mai matasos decat un multifilar de cablu de prelungitor electric.
mariushas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
adinpop
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Daca dupa reparatie iti functioneaza, bravo tie... Eu nu am fost atat de norocos: am cositorit rezistenta arsa, verificat apoi ambele si nu mai erau intrerupte... Dupa ce am montat totul la loc, inclusiv scaunul, am activat butonul de incalzire in scaun si ... dupa 40 ssec se decupleaza automat.
Foarte probabil este ce zicea si mai sus colegul alre, iar cositorul a modificat rezistenta... Nu stiu, zic si eu...
Foarte probabil este ce zicea si mai sus colegul alre, iar cositorul a modificat rezistenta... Nu stiu, zic si eu...
mariushas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Daca esti sigur ca ai lipit bine rezistenta inseamna ca e cu totul alta problema.
Nu are cum sa modifice cositorul rezistenta in asa masura incat sa nu mearga. Daca ai 2ohm pe rezistenta e OK.
Poti masura si direct in mufa de sub scaun. Eu ma gandesc ca nu a fost lipitura buna si, cand a inceput incalzirea, s-a desfacut.
Nu are cum sa modifice cositorul rezistenta in asa masura incat sa nu mearga. Daca ai 2ohm pe rezistenta e OK.
Poti masura si direct in mufa de sub scaun. Eu ma gandesc ca nu a fost lipitura buna si, cand a inceput incalzirea, s-a desfacut.
dorukeloo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Zilele trecute am constatat si eu ca incalzirea in scaunul din dreapta nu functioneaza.N-am de mult masina(Sports Tourer 2011) iar la achizitie n-am verificat lucrul asta.Problema e putin diferita fata de ce am citit pe aici.Adica:la mine pe orice buton apas....se incalzeste scaunul soferului,Daca activez butonul din stanga,se aude releul si incepe incalzirea in scaunul soferului.Daca activez butonul din dreapta,se aude releul si incepe incalzirea .....da,tot in scaunul soferului. Asta ma duce cu gandul ca fostul proprietar a facut ceva improvizatii pe acolo.Aveti idee ce ar putea fi sau stiti pe cineva priceput prin TM sau AR ?
Merci.
Merci.
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
"Insignia 2009-2010 – All Engines
Seat Heating – Inoperative
Note: Only vehicles with leather or partial leather seats are affected.
Customer complains that driver seat heater stops after a few seconds. Trouble codes B2425/0D and B2430/0D may be set.
This is caused by insufficient routing of the seat heater wire from the seat cushion to the flange (design fault).
Improved seat heating mats with a new design have been introduced in production as of VIN W0LGT5EM5A1052930 (6th January 2010).
In case of customer complaint replace the seat heating mat with the improved version.
Spare Parts: Part No.Seat heating mat 20944820"
Aparent e o problema recunoscuta oficial de Opel ca find o eroare de design. Cei care intra in acel an de productie pot sau puteau sa isi rezolve problema gratuit la Opel. Ati incercat sa vorbiti la reprezentante sau sa dati un mail la Opel?
Seat Heating – Inoperative
Note: Only vehicles with leather or partial leather seats are affected.
Customer complains that driver seat heater stops after a few seconds. Trouble codes B2425/0D and B2430/0D may be set.
This is caused by insufficient routing of the seat heater wire from the seat cushion to the flange (design fault).
Improved seat heating mats with a new design have been introduced in production as of VIN W0LGT5EM5A1052930 (6th January 2010).
In case of customer complaint replace the seat heating mat with the improved version.
Spare Parts: Part No.Seat heating mat 20944820"
Aparent e o problema recunoscuta oficial de Opel ca find o eroare de design. Cei care intra in acel an de productie pot sau puteau sa isi rezolve problema gratuit la Opel. Ati incercat sa vorbiti la reprezentante sau sa dati un mail la Opel?
dorukeloo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2017
- Mesaj Privat
Da,problema s-a rezolvat la timpul ei pe garantie.Acum nu e cazul.In reprezentanta spun ca trebuiesc inlocuite rezistentele la ambele scaune.Sunt destul de scumpe si oricum nu inteleg de ce trebuie schimbate amandoua daca cea de la sofer merge bine merci.Am postat aici in speranta ca voi gasi o rezolvare mai prietenoasa cu buzunarul
dorukeloo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2017
- Mesaj Privat
Si rezolvarea:am gasit un baiat foarte priceput care a descoperit ca erau trase fire de la scaunul soferului la cel al pasagerului.Cine a facut asta s-a gandit ca probabil asa o sa se incalzeasca si scaunul din dreapta . Dupa demontarea improvizatiei a verificat pe rand siguranta din spatar si pe cea din sezut.Cea din sezut era intrerupta pe o aripioara (scaune de piele perforata,cu extensie) laterala dar curios ca nu se vedea deloc(negreala sau urma de arsura).Dupa cositorire,s-a montat sezutul la loc si...functioneaza ok.Pentru cei din Tm il recomand cu incredere (trimit in privat nr. de telefon celor doritori)
DPascu601
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2018
- Mesaj Privat
dorukeloo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2017
- Mesaj Privat
DPascu601
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2018
- Mesaj Privat