ruler
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am urmatoarea problema la un Opel vectra c 1.9 CDTI, 150 CP (cutie automata) cu care ma confrunt de aprox 1 luna.
Simptome : in mers la peste 3000 rpm taie puterea si apare martorul de check engine.
La diagonoza ce apare pe computer este overboost la turbo, peste 3000 rpm baga mai mult aer decat are cerinta cu aprox 25-30 %. S-a schimbat supapa de comanda turbo, senzorul care masoara presiunea, s-a demontat turbina si s-a dus la service profesionist unde a fost refacuta si resetata la parametri din fabrica. Dupa montarea turbinei refacuta, se intampla exact acelasi lucru.
Daca are cineva idei de unde ar putea veni fenomenul as fi recunoscator.
Poate avea legatura cu admisia (tija/clapete Swirl) ? Intreb pentru ca inainte cu aprox 2 luni am facut o reparatie la ele (procedura "clasica" de eliminare a lor ).
Am urmatoarea problema la un Opel vectra c 1.9 CDTI, 150 CP (cutie automata) cu care ma confrunt de aprox 1 luna.
Simptome : in mers la peste 3000 rpm taie puterea si apare martorul de check engine.
La diagonoza ce apare pe computer este overboost la turbo, peste 3000 rpm baga mai mult aer decat are cerinta cu aprox 25-30 %. S-a schimbat supapa de comanda turbo, senzorul care masoara presiunea, s-a demontat turbina si s-a dus la service profesionist unde a fost refacuta si resetata la parametri din fabrica. Dupa montarea turbinei refacuta, se intampla exact acelasi lucru.
Daca are cineva idei de unde ar putea veni fenomenul as fi recunoscator.
Poate avea legatura cu admisia (tija/clapete Swirl) ? Intreb pentru ca inainte cu aprox 2 luni am facut o reparatie la ele (procedura "clasica" de eliminare a lor ).
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Mai poti incerca sa vezi senzorii care masoara aerul, respectiv debitmetrul si senzorul de boost de pe admisie.
Si sa mai verifici si circuitele de vacuum, degeaba e buna electrovalva turbo daca furtunele de vacuum sunt crapate.
Ai DPF? Cum stai cu saturatia si regenerarile?
Turbina unde ai reconditionat-o? Esti sigur ca aia au stiut sa faca treaba buna? Au reglat cum trebuie actuatorul de la geometria variabila?
Si sa mai verifici si circuitele de vacuum, degeaba e buna electrovalva turbo daca furtunele de vacuum sunt crapate.
Ai DPF? Cum stai cu saturatia si regenerarile?
Turbina unde ai reconditionat-o? Esti sigur ca aia au stiut sa faca treaba buna? Au reglat cum trebuie actuatorul de la geometria variabila?
ruler
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Circuitele de vacum sunt bune, daca ar fi crapate cred ca ar fi presiune mai mica nu presiune mai mare.
Am si DPF, nu stiu ce inseamna "saturatia" iar regenerare am facut inclusiv pe tester de curand. Turbina am reconditionat-o la Turbos's Hoet in cluj, sunt cei mai scumpi si teoretic cei mai bine cotati. Cel putin pe aparatul ala al lor de calibrare valorile arata bine.
Circuitele de vacum sunt bune, daca ar fi crapate cred ca ar fi presiune mai mica nu presiune mai mare.
Am si DPF, nu stiu ce inseamna "saturatia" iar regenerare am facut inclusiv pe tester de curand. Turbina am reconditionat-o la Turbos's Hoet in cluj, sunt cei mai scumpi si teoretic cei mai bine cotati. Cel putin pe aparatul ala al lor de calibrare valorile arata bine.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Eu as verifica valorile senzorului MAP. Daca sunt mai mari in accelerare decat cele prescrise parerea mea este ca senzorul este defect.
Tot la capitolul defecte la fel de bine debitmetrul poate sa dea valori proaste si de aici probleme.
Iti trebuie un electrician bun care sa verifice prin eliminare piesele de mai sus.
Tot la capitolul defecte la fel de bine debitmetrul poate sa dea valori proaste si de aici probleme.
Iti trebuie un electrician bun care sa verifice prin eliminare piesele de mai sus.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ruler a scris:Salut,
Circuitele de vacum sunt bune, daca ar fi crapate cred ca ar fi presiune mai mica nu presiune mai mare.
Am si DPF, nu stiu ce inseamna "saturatia" iar regenerare am facut inclusiv pe tester de curand. Turbina am reconditionat-o la Turbos's Hoet in cluj, sunt cei mai scumpi si teoretic cei mai bine cotati. Cel putin pe aparatul ala al lor de calibrare valorile arata bine.
Asa se intimpla cind "copilul" are mai multe "moase"! De regula cei ce se ocupa cu reparatii la turbocompresoare,ei fac demontarea-reparatia-montarea,si iti dau masina cind corespunde...,cu garantie,bineinteles!
Circuitele de vacum sunt bune, daca ar fi crapate cred ca ar fi presiune mai mica nu presiune mai mare.
Am si DPF, nu stiu ce inseamna "saturatia" iar regenerare am facut inclusiv pe tester de curand. Turbina am reconditionat-o la Turbos's Hoet in cluj, sunt cei mai scumpi si teoretic cei mai bine cotati. Cel putin pe aparatul ala al lor de calibrare valorile arata bine.
sebyutza
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua, am si eu un opel vectra c z19 dth si am o problema la turbina. Cand accelerez cu motorul rece, se aude un scartait urat cand intra turbina, apoi la mentinerea vitezei isi revine. Am fost la un service in tara si mi-au spus ca turbina functioneaza undeva la 70% din capacitate, apoi am venit in germania, am mers la un service de aici si mi-au spus ca turbina nu are nimic, dar problema ii de la ceva clapeta. Nu stiu sigur ce clapeta are turbina, asa ca, ma puteti ajuta va rog? Multumesc.