Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu,doar sa suni la un service sa intrebi..
  • EPop835

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2020

  • Mesaj Privat
svasile a scris:
rocoder a scris:bujie ii zic romanii.. nu ai cum sa o compari cu o bujie... nu face scantei si nu functioneaza tot timpul...si da poate sa ii dea eroare pe tester dar nu sa faca fum... cititi cu atentie inainte

Da, românii îi spun bujie incandescenta, iar englezii glow plug. Legat de fum, dupã cum ai spus si tu, este cam greu sã-ti faci o pãrere din datele pe care le da. De exemplu spune cã începe sã scoatã fum dupã 1-2minute de la pornire dimineața la rece, dar nu știm dacã scoare si dupã ce se încãlzește motorul, nu știm dacã mașina trage cum trebuie, presiunea pe care o baga turbina, etc...

Salut,eu am avut aceiasi problema..dupa pornire la cateva secunde si timp de 2-3 minute motorul nu mergea rotund si scotea un fum alb/gri cu miros de motorina nearsa.
La mine problema a fost un contact imperfect intre bujie(nr3 )si clema.
Am pus un arc micut in interiorul clemei(contactul care vine pus pe bujie) iar acum de cateva zile chiar daca e rece afara motorul porneste bine si fara fum.
Apropo...in mers am testat bujiile iar daca motorul nu atinge temperatura de functionare,bujiile se mai aprind din cand in cand.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR