Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
buldozer2 a scris:DAca nu e deja montata clar nu merita investitia! Efectul de incalzire e destul de slab si depinde de foarte multi factori (daca pornesti dezaburirea, farurile,incalzirea in scaune sau alti consumatori mai mari sistemul nu o sa porneasca si rezistenta aia din bord ca sa nu omoare alternatorul) Mai bine cauta sa instalezi un sistem incalzire stationara (Eberspacher sau Webasto), investitia e mult mai mare dar macar ai rezolvat problema cu incalzirea (gasesti masina incalzita)


nu am incalzire scaune...
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu e mai simplu sa-ti pui o alarma capabila sa porneasca masina din casa?
Eu cred ca exista asa ceva si pentru astra j, mai ales ca am vazut cu ochii mei pe o insignia.
Masina trebuia lasata pe liber si o porneai dintr-o telecomanda separata din casa, pana ajungeai in 3-4 minute la masina deja era caldut iarna si racoare vara.
Plus ca fiind can-bus instalarea unui astfel de sistem inseamna conectarea la magistrala can a alarmei si a modulului de pornire care vine cu alarma...
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
La aceasta masina nu prea este indicat sa mearga mult in gol..incalzirea motorului ideal este sa se faca in mers nu in gol...iarna o incalzesc maxim 2 3 minute si dupa plec. Iarna pe minus 10 grade dupa jumatate de ora incepe sa bage caldura. Ieri am mers din 13 Septembrie in Crangasi cu aeroterma pe 1 la 10 grade si nu sa ridicat acu la 90 de grade abia cand am ajuns a atins 90 grade...
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
loredan_f a scris:W0LPC8EG1C8034463 rog FRUMOS un coleg sa mi decodeze codul VIN daca am incalzire auxiliara electrica sau daca se poate monta, multumesc frumos!


W0LPC8EG1C8034463 va rog FRUMOS un coleg sa mi decodeze codul VIN daca am incalzire auxiliara electrica sau daca se poate monta, multumesc frumos!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,862
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ai PM.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
loredan_f a scris:W0LPC8EG1C8034463 rog FRUMOS un coleg sa mi decodeze codul VIN daca am incalzire auxiliara electrica sau daca se poate monta, multumesc frumos!

nu ai incalzire auxiliara electrica.
daca se poate monta, evident ca se poate monta, dar din decodarea VIN nu poti sa afli sub nici o forma ce piese iti trebuie.
poti afla doar dotarile cu care a plecat masina din fabrica.
cel mai probabil acest "upgrade" este de durata si destul de costisitor si cel mai probabil trebuie sa-i faci instalatia electrica de la zero.
cel mai probabil va fi nevoie sa schimbi si alternatorul pentru ca masina ta a venit din fabrica cu unul de 100A, ceea ce zic eu ca e cam mic pentru incalzirea auxiliara...

loredan_f a scris:La aceasta masina nu prea este indicat sa mearga mult in gol..incalzirea motorului ideal este sa se faca in mers nu in gol...iarna o incalzesc maxim 2 3 minute si dupa plec. Iarna pe minus 10 grade dupa jumatate de ora incepe sa bage caldura. Ieri am mers din 13 Septembrie in Crangasi cu aeroterma pe 1 la 10 grade si nu sa ridicat acu la 90 de grade abia cand am ajuns a atins 90 grade...
asta e diesel-ul, nu ai ce-i face, se incalzeste greu, dar poate fi si o problema de termostat care nu mai inchide corect, blocat deschis sau care nu mai deschide la temperatura care trebuie. eu am avut termostatul blocat pe deschis si abia dupa 10 km de mers mi se ridica si mie acul pe la 75 de grade. l-am schimbat si acum in 5 km maxim se urca la 90 de grade.

dar pe de alta parte, nu ti-ar conveni sa pornesti masina din casa cu 2-3 minute inainte si cand te-ai urcat in ea sa pleci?
eu daca as avea chef de facut o investitie in masina asta as monta, alarma can-bus cu pager (sa ma anunte cand baraie alarma chiar daca nu sunt in zona) si pornire din casa.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
incerc sa schimb teermostatul sa vad cum se manifesta si dupa revin cu noutati...ce marca de termostat recomandati sa pun?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pe masina mea a fost wahler si deschidea aiurea (dar dupa 10 ani de la nasterea masinii, posibil sa fi fost cel original).
Ampus behr (am urmat sfaturile colegilor de forum) si de 3-4 ani se comporta destul de bine.
  • Mihay095

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am 2 Astra la fel , una 1.7 110 cai , destul de putine dotãri si una 2.0 160 cãluți destul de multe dotãri . Cea de 110 cãluți se încãlzește pe vremea asta exagerat de greu . Plec in fiecare dimineata de la Pacii - Crangasi o data cu tata . Cand a mea ( 1.7 ) începe sa bage putina caldura ( dupa 5-6 km si 20-30 de minute de mers cealaltã are apa deja la 90 de grade si leșini de cald . Cea de 2.0 spre ex dimineata plecat de la Pacii , 3 grade afara la valea lunga deja începuse sa bage cald . Am auzit si eu ca ar avea ceva de încãlzire suplimentarã exact cum spunea si un coleg si m-ar interesa foarte tare ce si cum , unde este amplasatã piesa , ce este , cat costa si daca se poate monta separat . Iarna este groaznica . La masina veche macar puteam pune in carton pe tot radiatorul si tot era mai ok .
  • Mihay095

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
loredan_f a scris:incerc sa schimb teermostatul sa vad cum se manifesta si dupa revin cu noutati...ce marca de termostat recomandati sa pun?
Fix aceasi problema o am si eu , se încãlzește mult prea greu . De nervi am schimbat termoststul , dar nu face NIMIC in plus . L-am probat si pe cel original si functioneaza si el perfect , l-am pãstrat si pe el . Sfatul meu e sa lasi termostatul in pace . La mine imi scade apa la mers in gol cu caldura pornita , dar acelasi lucru se întâmpla si cu cel original si cu cel schimbat mai recent .
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Unica solutie este Hydronicul. A fost primul upgrade adus la masina, acum...5 ani avand experienta masinilor anterioare tot diesel.


  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Interesant.
Si cat costa un asemenea sistem?
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Stoc(comandat odata cu masina) vreo 1600€. In regim propriu incepand cu 400€(dispozitivul de baza). Dar merita si ofera multe beneficii. Principiul este simplu(precum se vede in pozele anterioare) iar instalarea necesita ceva cunostinte in domeniul mecanica auto. Sunt si variante second ceva mai ieftine, dar nu as recomanda.
- Poate fi pornit simultan cu motorul pentru o incalzire rapida(functie de incalzitor auxiliar), dintr-un simplu buton in prealabil instalat.
- Poate fi pornit anticipat(functie de incalzitor stationar), dintr-o telecomanda sau un ceas programator dedicat.
- Consuma 0.5l combustibil/ora + 48w consum electric/ora(4A)
- Se opreste automat sau trece pe o functie de functionare eco la atingerea temperaturi de 80'.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Se gasesc pe net variante pt diferite tipuri de masini, cu kit de instalare inclus: e si o firma in România care vinde(o gãsiți cu fratele google)
Costa pe la 5000 RON.
Daca merita sau nu, fiecare poate decide.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mai simplu si ieftin ar fi cu bujie incandescenta pe traseul scurt al instalatiei.
  • MParvu930

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu decodarea acestui vin WOLOAHM75B2135729 multumesc
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,862
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@MParvu930 ai primit PM/MP.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
RaduRek a scris:Unica solutie este Hydronicul. A fost primul upgrade adus la masina, acum...5 ani avand experienta masinilor anterioare tot diesel.



acesta este de fapt incalzirea auxiliara (Webasto este cealalata firma concurenta care face acelasi lucru). Se poate porni din programator cu timer, telecomanda sau comanda la pornirea motorului.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am revenit. Alternatorul este de 100 A am luat rezistenta. 180 ron. O pot monta pe masina? Trebuie si ceva activare la CB?
Trebuie sa verific daca am cablaj pe ea... Trebuia sa am consola cu clima sau merge doar pe xonsola simpla...?
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am revenit. Alternatorul este de 100 A am luat rezistenta. 180 ron. O pot monta pe masina? Trebuie si ceva activare la CB?
Trebuie sa verific daca am cablaj pe ea... Trebuia sa am consola cu c ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR