Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ieri am facut un drum de 200 de km si am observat ca masina abia tragea...trebuia sa schimb in treapta inferioara ca sa pot urca niste serpentine care in mod normal mergeau urcate si cu a 3 sau a 4-a.e adevarat eram si 5 persoane in masina si ceva bagaje dar totusi lucrul acesta l-am observat si cu masina goala .cand e cald afara si se incinge motorul,parca nu mai trage asa bine...zici ca avea maxim 70 de cai din 101. am inteles ca este normal acest lucru mai ales la diesel,ca tine de fizica , de aerul f cald intrat,dar totusi nu exista o rezolvare?

astra g.2.0dti
Skip ads

  • CostyLuca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut ...sunt nou pe aici
am un model X16XEL ..aveti careva manualul in limba romana sau engleza?
va multumesc...PM cine stie ceva
  • dan ddd

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema ca si a lui giulyano,urca greu in turatii,i-am schimbat bobina si fisele,bujii,ulei si filtre,si tot asa se manifesta,merge cu cat scrie in bord doar ca este cam lenesa,astept raspunusuri,multumes!
  • Bogdan User

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Stie cineva de la ce e problema asta pt ca si eu patesc la fel Sad . opel vectra b x16xel
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,266
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
In legatura cu lipsa puterii motorului, am avut o astfel de problema ce s-a dovedit a fi de la ECU. Imi dadea eroare pe senzorul de detonatii, se aprindea becul in bord si scdea puterea. Dupa ce am verificat cablajul si schimbat senzorul, a urmat si inlocuire ECU. Acum motorul functioneaza ok.
  • lupei marius

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la un Opel zafira 1,616v când se încãlzește nu mai trage urca ffff gru în ture si se aprinde becul cu cheițã si Masina opelu este din 2001 dar dupã ce se rãcește se stinge becu si își revine în rest merge normal nu oscileazã relantiu pornește bn doar cã nu.mai se ridicã în ture cum ar trebui va mulțumesc cu respwct
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
vezi ce coduri de eroare ai,le scrii aici si apoi vedem ce se poate face
cum vezi codurile?pe tester--costa dar este mai sigur
cauti pe forum cum afli singur ce coduri de eroare--trebuie sa fii atent la numaratoare si nu prea este sigur
  • alexmuzic11

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut Aceeași problema o am si eu cu opelu meu 1.6 16V y16xe pana sa ajungã motorul la o temperatura de 80 grade trage normal cand se incalzeste pierde din putere am fost la opel Gtt pallady au spus cei de acolo ca sa schimb clapeta de acceleratie si pedala de acceleratie si senzorul map le-am schimbat si masina la fel merge.
  • lupei marius

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu pedala si degeaba ma gândesc sã nu fie din cele douã sonde lambda
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Marius ce coduri de eroare ai avut? iti da eroare la pedala cind ai probleme la ecu, foarte rar aceasta eroare se refera la pedala , in cele mai multe cazuri schimbarea acesteia a fost in zadar ,adevarata problema a fost la ecu.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
alexmuzic11 a scris:Salut Aceeași problema o am si eu cu opelu meu 1.6 16V y16xe pana sa ajungã motorul la o temperatura de 80 grade trage normal cand se incalzeste pierde din putere am fost la opel Gtt pallady au spus cei de acolo ca sa schimb clapeta de acceleratie si pedala de acceleratie si senzorul map le-am schimbat si masina la fel merge.
E trist cind auzi ca in service sunt meseriasi ce nu stiu sa foloseasca cel mai banal tester(interfata),avind posibilitatea sa vizualizeze "live" valorile pe ambele piste(canale),atit la senzorul de pedala cit si la senzorul de pozitie clapet acceleratie,posibila defectiune(o pista ce nu lucreaza) fiind vazuta cu usurinta... E greu cind comunici cu masina,folosind "limba chineza"
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor "MESERIASILOR" de pe forum! Dupa ce am incercat SA DESCIFREZ indiciile/parerile/"sfaturile profesioniste" ale priceputilor "de week-end" ( veridici analfabeti, cu studii "de profil", dar si extrem de prost informati ), am sa va dau solutia pentru aceasta problema: cum ca DE CE NU TRAGE "MOTORU" LA CALD... RASPUNS VALID: DA! CA DE ACEEA! PENTRU CA ALTFEL NU ATI MAI AVEA DESPRE CE SA BELIGERATI INUTIL! IESITI DIN FILMUL ASTA INTELIGENT SI FACETI LOC PASIONATILOR SI SPECIALISTILOR IN AUTOMOBILE SA REPARE, DISPARETI DIN FILMUL ASTA EROIC SI DATI-VA DEMISIILE DIN SERVICE-URILE AUTO, INCHIDETI GARAJELE DE CARTIER SI DATI BANI CELOR CARE SUNT IN STARE SA VA REZOLVE PROBLEMELE! SERVICE-UL AUTO PRESUPUNE EXPERIENTA, CUNOSTINTE, PROFESIONALISM SI ATITUDINE, NU CEEA CE FAC TOTI FAIANTARII DE ITALIA IN ACEST BLOG.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Rezolvarea acestei probleme necesita investigatie amanuntita, in special masinilor SH, care nu ne-au fost vandute "de bune". sunt posesorul unui Astra G cu 8 valve, o masina simpla, dar cu multa tehnologie pe ea si problematica daca nu o verifici la timp.
incepeti cu un tester si un specialist, alegeti un specialist recomandat de mai multe persoane, nu va plimbati din "meserias in meserias", sau direct la reprezentanta, chiar si acolo sunt multi care nu stiu da interpreteze niste valori citite cu testerul, apoi verificati circuitul de alimentare cu combustibil: cine are nerv, sa verifice depunerile din conducte, rezervor, etanseitate conexiuni, filtru, circuitul de alimentare, cu pompa de combustibil, cu regulator de presiune combustibil, injectoare, valva solenoid de purjare, canistra de decantare etc, filtrele de consum (ulei, combustibil, aer), faceti reviziile la timp si folositi piesele specificate de producator, uleiuri si lichide conform cartilor autoturismului, daca ati avut ECU-ul reparat (problema specifica Opel), este posibil sa fi fost reparat prost, luati la verificati circuitul de aprindere, cu bobine, bujii, fise, apoi uzura segmentilor, verificati compresia, tacherii si supapele, circuitul vacuumatic cu valvele unisens si nu numai, racordurile aferente circuitului, colierele de strangere si etansarea, MAF-ul, clapeta de acceleratie, senzorul de temperatura aer, recircularea prin EGR, MAP, iar acolo unde nu e doar motor pe aspiratie, ci apare si o turbina, verificati racordurile, faceti testul de presiune cu fum sau ce stiti mai destept sau mai eficient, valvele PCV, valva combi, valvele solenoid de pe circuitul de vacuum, valva de relanti, furtunele si conductele, apoi sondele lambda si senzorii de pe axul cu came si de pe volant, de pe circuitul de racire, scurgerile si prelingerile care creaza probleme de vacuum si probleme in sistemul servohidraulic (scapa presiune sau trage aer fals - de aici si lipsa de putere si franare defectuoasa), verificati "sanatatea catalizatorului", depunerile din galerie si esapament... verificarea presiunilor, compresia, Sunt atatea cauze ce produc probleme, iar MOTORU ajunge sa TRAGE GREU. nu ne permitem lucruri scumpe, insa ajungem sa varam bani in rable, concluzionand ca mai dam 2-3000 euro ca sa o facem "de noua", apoi reparam ce pica pe rand... ca suntem o tara de consum. Succes in diagnoza!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR