- Marius1995
- OP
- 1 mesaje
- din 07 Nov 2016
- Vectra 2001 Z18XE
- Olt
Marius1995
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2016
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
asta e o problema foarte des intalnita la motoarele cu 4 valve / cilindru.
la cele cu 8 valve problema este mult mai rar intalnita.
ma refer aici cand se rupe distributia...
eu stiu pe cineva cariua i s-a rupt distributia la masina (nu era opel dar era tot cu 16 valve) in mers pe autostrada in Germania (avea peste 150 km/h, s-a rupt fara sa dea vreun semn).
pana s-a prins el despre ce e vorba si a scos masina din viteza, a facut motorul terci.
a ales sa se duca la un parc de dezmembrari si a cumparat un motor identic, l-a montat pe masina si pe cel vechi a incercat sa-l repare (in romania, l-a adus in portbagaj)
pretul pieselor pentru reparatie in romania l-ar fi ajuns de 2 ori mai mult decat motorul cumparat sh in germania si nici nu avea garantie ca iese cum trebuie si ca nu mai trebuie investit in alte piese.
intre timp, omul a mai mers vreo 200.000 de km cu motoul "nou" si a "vandut" masina in familie (a dat-o cuiva sa o foloseasca), utilizatorul actual fiind foarte multumit de masina.
la cele cu 8 valve problema este mult mai rar intalnita.
ma refer aici cand se rupe distributia...
eu stiu pe cineva cariua i s-a rupt distributia la masina (nu era opel dar era tot cu 16 valve) in mers pe autostrada in Germania (avea peste 150 km/h, s-a rupt fara sa dea vreun semn).
pana s-a prins el despre ce e vorba si a scos masina din viteza, a facut motorul terci.
a ales sa se duca la un parc de dezmembrari si a cumparat un motor identic, l-a montat pe masina si pe cel vechi a incercat sa-l repare (in romania, l-a adus in portbagaj)
pretul pieselor pentru reparatie in romania l-ar fi ajuns de 2 ori mai mult decat motorul cumparat sh in germania si nici nu avea garantie ca iese cum trebuie si ca nu mai trebuie investit in alte piese.
intre timp, omul a mai mers vreo 200.000 de km cu motoul "nou" si a "vandut" masina in familie (a dat-o cuiva sa o foloseasca), utilizatorul actual fiind foarte multumit de masina.