Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cred ca e o problema destul de interesanta ca sa o discutacum iti dai seama cand tre sa mai verifici geometria, unde se face o astfel de operatiune ca lumea.
eu cred ca tre sa o fac, si mi-e groaza ca iar dau banii, care nu sunt putini, si ma ia capul cand plec la drum lung si constat ca nu imi trage volanul, etc.
poate da zgomote la rulare o geometrie imperfecta?
unde imi recomandati sa fac geometria/
multumesc
Skip ads

  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Recomand cu incredere service-ul AUTOSOFT de pe Sos Fundeni !
Imi fac masina la ei de mult timp si sunt f profesionalisti, la un pret rezonabil !
Fac geometrie, unghi, tot, vulcanizari, indreptari, au anvelope noi si reesapate, precum si AZOT (in loc de aer) pt rotzi !
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
alinarmand a scris:
poate da zgomote la rulare o geometrie imperfecta?
unde imi recomandati sa fac geometria/
multumesc

Pana acum eu nu am auzit sa apara zgomote la rulare, probabil ca in cazuri extreme pot sa apara.
De regula cand sunt probleme la reglajul unghiului de rulare/cadere masina nu isi mentine directia dreapta sau uzeaza prematur cauciucurile.
Eu fac geometria la masini la service-ul de roti Sama din Pipera...
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Geometria asta se face in doua feluri. Unii o fac rudimentar, masurand diferentele dintre roti, cu o sfoara.

Altii o fac profesionist cu echipament adecvat. Exista o masinarie, pentru asa ceva. La fiecare roata se scoate geanta cu cauciucul si se pune un mecanism care masoara inclinatia. Are la baza acelasi principiu ca si polobocul. O bula de aer, intr-un cilindru cu apa...
Totul este legat la un computer care are in memoria parametri pentru majoritatea masinilor de pe la noi si iti indica cu cat trebuie corectat unghiul.
Eu am facut asta la un service de la Buzesti. A costa vreun milion daca imi aduc bine aminte....
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salut Mircea, din cate stiu eu masinariile respective se fixeaza pe diametrul exterior al jentii, nu se scot rotile de pa masina.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
....pai treaba cu bolobocul si scosul jantei este la fel de rudimentara ca si procedeul cu sfoara. la un service bun, cu 500k iti face geometria electronic, senzori pe fiecare roata, legate la o unitate centrala si comparand datele cu cele originale ale producatorului.

dar grija mare la cine mergeti. in vara trecuta am facut geometria la cel mai bun service din ploiesti, geometrie electronica, super aparate, "ca'n vest", si cand am ajuns acasa(2500km), am aruncat rotile din spate. deci, pana la urama, dejeaba aparate, daca cel care il butoneaza e "nea gheorghe"
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
@Robert. Da asa e. Nu-mi mai aduceam bine aminte. Da la mine tot a dat roata jos ca sa umble putin la ele pentru a le regla. Le-am mai si echilibrat si de aia.......

@Thetanos..
NU stiu pe unde ai fost tu, dar procedeul descris de mine nu este rudimentar. Ci, tot ELECTRONIC, am explicat acolo dar probabil ca ai citit printre randuri.
Nu este vorba de polobocuri prorpiu-zise, ci de senzori bazati pe acelasi sistem!!!!! Totul este conectat la un computer care are in memorie parametri normali pentru nu stiu cate sute sau mii de modele de masini....
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
mda...greseala mea; nu am citit tot, am vazut ceva de demontat roata si bula de aer, si nu am avut rabdare sa citesc tot.
acum vad ca este vorba de acelasi sistem.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
toate ca toate, dar scopul era altul: poate cineva sa spuna ferm: pentru o geometrie ca la carte mergeti in locul cutare, adresa cutare, costa atit, baietii sint meseriasi etc.?
nu de alta, dar chiar vreau si eu sa fac operatia asta si habar nu am unde sa ma duc.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asa cum am mai scris eu sunt multumit de cei de la Tofan Sama Service bd. Dimitrie Pompei (zona Pipera) detalii legate de pret PM. Daca nu ma insel au si site...
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pai eu ti-am dat un indiciu......
La Buzesti, (e pe langa Victoriei, cand o iei spre Piata Matache) ca sa fiu mai exact, Auto Zone se numeste service-ul. Sunt buni, dar scumpisori.....
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de la peatza Muncii mergi spre cora...si vizavi de stadionul national... chiar inainte de un stop sunt unii pe dreapta...cu vulcanizare, geometrie electronica...
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu s-a mai postat de mult aici Laughing , asa ca voi continua eu .

Am schimbat aseara amortizoarele si arcurile de pe fata si de pe spate cu unele sport .
Acum va trebui sa merg sa fac geometria rotilor .

Daca cineva a facut acest lucru recent, am rugamintea sa-mi zica si mie unde anume si care este costul acestei operatiuni .

Am sunat la Sama Service si mi-au spus ca pretul este de 175ron Shocked , ceea ce mi se par foarte mult .

Astept raspunsurile voastre .

Multumesc anticipat !
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La Augsburg a fost 100 lei pentru o Vectra B acum o saptamina.
  • cristian_

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Langa Piata Galati, pe Viitorului este un "service" dedicat geometriei. De fapt e un garaj unde ti se face geometria, dar au scule destepte. Parca 60 sau 80 lei a fost.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
eu cred ca nu poti avea nici odata siguranta unei geometrii bine facute!
am avut doua masini inainte ambele cu probleme la aceste capitole.si am tot colindat si probat prin tot bucurestiul locuri unde sa fac geometria perfecta.am ajuns de imi dau imediat seama la o masina daca are probleme cu unghiurile.
si rezolvarea nu am gasit-o la cel mai laudat si scump service,care o facuse de imi tocea pe interior cauciucurile,ci in coltul blocului la un service de cartier foarte ieftin dar care a nimerit-o destul de bine!
este mai stabila,nu mai imi scirtiie in orce viraj sau frina si cel mai important nu mai toceste caucciucurile.asa ca luati aminte!
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
De curand mi-am schimbat captele de bara.. in urma acestei operatiuni unghiul de fuga a avut de suferit, masina tragea stanga.
Am fost la autosoft, baietii s-au uitat la ea, mi-au reglat unghiul de fuga cu mentiunea ca :"aveti flansele de amortizor distruse, daca nu le inlocuiti, unghiul de fuga se va strica din nou".
Vin si va intreb: Chiar asa este? Trebuie sa le schimb?
Dupa 2 saptamani de la reglarea unghiului de fuga masina a inceput sa traga stanga iara.
Inainte de a ma apuca si schimba flansele puteti sa-mi spuneti daca ar mai fi o alta situatie ce ar duce la aceste probleme sistematice?
Multumesc
  • ilDottore

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2009

  • Mesaj Privat
in Iasi stie cineva un service unde pot regla unghiul de fuga si sa faca si treaba buna si daca se mai poate, sa aiba si preturi acceptabile Laughing
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Aaa. up?
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da. In principiu cei care fac geometria rotilor nu ar trebui sa faca reglaj de unghiuri daca observa "jocuri" in articulatii. Dar ei fac ca sa-ti ia banii! Pe ei nu-i intereseaza ca ai jocuri in pivoti, capete de bara, bielete de directie. Pentru ca astea fac sa nu se poata face un reglaj corect.
Acum nu stiu daca flansele amortizoarelor creeaza probleme in reglarea directiei! Poate doar daca sunt atat de tasate incat sa lase amortizorul sa faca oarece joc stanga-dreapta in partea superioara unde se prinde cu piulita de caroserie. Oare?
Dar sigur "jocurile" in pivoti, capete de bara, bielete de directie duc la imposibilitatea efectuarii geometriei rotilor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR