tutty
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2015
- Mesaj Privat
Va salut,
Detin un opel corsa c,anul 2004,1.3 cdti.Problema este urmatoarea:.Dimineata,dupa pornirea masinii,la aproximativ 1-2 minute,masina incepe sa dea un fum albastrui si se simte oarecum o trepidare venind dinspre motor.Precizez ca am martorul cu cheita aprins in bord,iar la tester mi s-a spus ca trebuie schimbata bujia.Am schimbat o bujie,ideea este ca nu s-a descoperit care este intrerupta deoarece la testul practic toate dadeau scanteie,asa ca s-a schimbat bujia nr.4,dupa spusele lor pe rezultatul tester-ului aparea cifra 4 in fata rezultatului.Martorul a continuat sa se aprinda si sa stea aprins de atunci,in ciuda schimbarii bujiei.
Care ar fii cauzele acelui fum albastrui?Mi s-a spus ca si bujiile ar putea fii cauza,dar ma gandesc,de ce si aceea trepidare ?
Multumesc anticipat !
Detin un opel corsa c,anul 2004,1.3 cdti.Problema este urmatoarea:.Dimineata,dupa pornirea masinii,la aproximativ 1-2 minute,masina incepe sa dea un fum albastrui si se simte oarecum o trepidare venind dinspre motor.Precizez ca am martorul cu cheita aprins in bord,iar la tester mi s-a spus ca trebuie schimbata bujia.Am schimbat o bujie,ideea este ca nu s-a descoperit care este intrerupta deoarece la testul practic toate dadeau scanteie,asa ca s-a schimbat bujia nr.4,dupa spusele lor pe rezultatul tester-ului aparea cifra 4 in fata rezultatului.Martorul a continuat sa se aprinda si sa stea aprins de atunci,in ciuda schimbarii bujiei.
Care ar fii cauzele acelui fum albastrui?Mi s-a spus ca si bujiile ar putea fii cauza,dar ma gandesc,de ce si aceea trepidare ?
Multumesc anticipat !
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
din ce am vazut tu ai diesel, deci nu ai bujii, ce ai probabil is GlowPlug care are rolul de a incalzi motorina inainte de pornire sa iti porneasca motorul la rece mai usor, dar nu are nici un rol incat sa iti scoata fum albastrui.
Fum albastru poate sa fie de ex de la turbo stricat care baga ulei in cilindrii, poate sa fie de la segmenti dusi si din nou baga ulei ...
Daca era fum albicios putea fii de la injectoare ...
Fa o diagnoza si zine ce eroare ai.. e f greu sa iti spunem un raspuns dintr-o descriere
Fum albastru poate sa fie de ex de la turbo stricat care baga ulei in cilindrii, poate sa fie de la segmenti dusi si din nou baga ulei ...
Daca era fum albicios putea fii de la injectoare ...
Fa o diagnoza si zine ce eroare ai.. e f greu sa iti spunem un raspuns dintr-o descriere
tutty
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salut,
"Fum albastru poate sa fie de ex de la turbo stricat care baga ulei in cilindrii, poate sa fie de la segmenti dusi si din nou baga ulei ."
=> dar este normal ca nivelul uleiului sa nu se modifice? Nu se observa nici o schimbare pe joja.
Test la injectoare am facut,sunt in regulã: -).
Am pus tester ul pe masina,si eroarea este cauzata de bujie. (Circuit inchis)
Mulțumesc.
"Fum albastru poate sa fie de ex de la turbo stricat care baga ulei in cilindrii, poate sa fie de la segmenti dusi si din nou baga ulei ."
=> dar este normal ca nivelul uleiului sa nu se modifice? Nu se observa nici o schimbare pe joja.
Test la injectoare am facut,sunt in regulã: -).
Am pus tester ul pe masina,si eroarea este cauzata de bujie. (Circuit inchis)
Mulțumesc.
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
tutty
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2015
- Mesaj Privat
Eu nu ma refer imediat,este problema de o saptamana cel putin,consider ca ar fii trebuit sa apara schimbari in baia de ulei in mai mult de o saptamana.
Ok,
Deci cauzele pot fii turbo stricat sau segmenti.
Intrebarile mele sunt : Daca turbo este cauza,ce alte mainifestari ar trebui sa mai observ ?
Daca sunt segmentii,de asemenea,ce alte manifestari ar trebui sa mai observ ?
Multumesc.
Ok,
Deci cauzele pot fii turbo stricat sau segmenti.
Intrebarile mele sunt : Daca turbo este cauza,ce alte mainifestari ar trebui sa mai observ ?
Daca sunt segmentii,de asemenea,ce alte manifestari ar trebui sa mai observ ?
Multumesc.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
rocoder a scris:bujie ii zic romanii...
Nu stiu ce nationalitate ai,dar stiu sigur ca forumul e romanesc...,deci vorbim romaneste! Convingete sub ce denumire e comercializata... Bujii incandescente - PieseAuto.ro
www.pieseauto.ro/bujii-incandescente/
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
rocoder a scris:bujie ii zic romanii.. nu ai cum sa o compari cu o bujie... nu face scantei si nu functioneaza tot timpul...si da poate sa ii dea eroare pe tester dar nu sa faca fum... cititi cu atentie inainte
Da, românii îi spun bujie incandescenta, iar englezii glow plug. Legat de fum, dupã cum ai spus si tu, este cam greu sã-ti faci o pãrere din datele pe care le da. De exemplu spune cã începe sã scoatã fum dupã 1-2minute de la pornire dimineața la rece, dar nu știm dacã scoare si dupã ce se încãlzește motorul, nu știm dacã mașina trage cum trebuie, presiunea pe care o baga turbina, etc...
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
@big_electro... nu am sa intru in polemici cu tine sau cu alti "destepti" ..
Remarca mea era referitoare la modul de functionare care e total diferit.. si toti nea' Dorel vin si zic ca ti s-o ars bujia pe un motor diesel, ceea ce e total aberant ... si un glow plug/ bujie incadescenta nu are cum sa iti influenteze buna functionare a motorului decat a pornirii motorului.. iar userul care a facut postul are probleme cu masina doar dupa ce motorul ar tr sa fie caldutz..
Remarca mea era referitoare la modul de functionare care e total diferit.. si toti nea' Dorel vin si zic ca ti s-o ars bujia pe un motor diesel, ceea ce e total aberant ... si un glow plug/ bujie incadescenta nu are cum sa iti influenteze buna functionare a motorului decat a pornirii motorului.. iar userul care a facut postul are probleme cu masina doar dupa ce motorul ar tr sa fie caldutz..
tutty
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2015
- Mesaj Privat
In momentul in care pornesc la drum,fumul dispare,nu las in urma nori de fum,absolut deloc,este de ajuns sa plec dupa loc.Daca plec de pe loc inainte sa inceapa sa scoata fum,nu mai scoate deloc.Practic masina scoate fum doar dupa 1-2 minute de la pornirea la rece si doar pana la plecarea de pe loc.Daca opresc motorul dupa 10 min de mers si il repornesc,nu mai scoate absolut deloc.
Masina trage bine,sunt multumit per total de mersul acesteia.
Am Specificat in primul post ca in momentul in care incepe sa scoata fum,se simte si o trepidare,daca are vreo relevanta pentru voi.
Te rog intreaba-ma absolut orice informatie ai nevoie pentru un raspuns cat mai exact.
Multumesc.
Masina trage bine,sunt multumit per total de mersul acesteia.
Am Specificat in primul post ca in momentul in care incepe sa scoata fum,se simte si o trepidare,daca are vreo relevanta pentru voi.
Te rog intreaba-ma absolut orice informatie ai nevoie pentru un raspuns cat mai exact.
Multumesc.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
tutty
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
tutty
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutãri,
Ieri cand am pornit masina,am observat ca problema oarecum s-a agravat. În sensul ca imediat dupa pornire a început inceput sa dea fum albastru, plus trepidarea aceea si motorul pare ca nu functioneaza rotund cat este rece,in timp ce scoate fum. In plus pe langa trepidare se aude gen un "bum bum" (nu stiu altfel cum sa descriu sunetul ) dinspre motor.
Precizez ca nu am schimbat bujiile inca.
Mulțumesc.
Ieri cand am pornit masina,am observat ca problema oarecum s-a agravat. În sensul ca imediat dupa pornire a început inceput sa dea fum albastru, plus trepidarea aceea si motorul pare ca nu functioneaza rotund cat este rece,in timp ce scoate fum. In plus pe langa trepidare se aude gen un "bum bum" (nu stiu altfel cum sa descriu sunetul ) dinspre motor.
Precizez ca nu am schimbat bujiile inca.
Mulțumesc.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
rocoder a scris:@big_electro... nu am sa intru in polemici cu tine sau cu alti "destepti" ..
Remarca mea era referitoare la modul de functionare care e total diferit.. si toti nea' Dorel vin si zic ca ti s-o ars bujia pe un motor diesel, ceea ce e total aberant ...
Multumesc pentru catalogare...! De ce nu intri in polemica...? Nu te crezi in stare? Apropo,doar pe un motor diesel se poate arde o bujie,pe un motor pe benzina,bujia nu se poate arde! Cei ce cunosc cit de cit meserie,cind discuta problemele unui motor diesel si fac referire la bujii,nici nu se mai foloseste termenul de "incandescente",deoarece se subintelege despre care este vorba...
Remarca mea era referitoare la modul de functionare care e total diferit.. si toti nea' Dorel vin si zic ca ti s-o ars bujia pe un motor diesel, ceea ce e total aberant ...
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
O cauza posibila pentru fumul albastru la pornire poate fi si uzura simmering-urilor supapelor,care se pot schimba si fara sa dai chiulasa jos.Simptomele sunt aceleasi ca cele descrise de tine.Cand pornesti motorul dimineata,da cu fum albastru pentru putin timp.Asta se intampla deoarece uleiul cald se prelinge pe langa coada supapelor si ajunge in camera de ardere,unde se acumuleaza suficient de mult incat sa arda si sa dea acel fum albastru.Verifica si asta..Parerea mea e ca daca uleiul scapa pe langa axul turbinei,fumul albastru ar trebui sa fie permanent.
tutty
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2015
- Mesaj Privat