Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Cristescu Silviu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: Buna seara!
Detin un Opel Astra G x16xel, In seara asta am fost la mecanici sa imi schimb discurile de franare iar cand am pornit motorul mergea in socuri.
Bineinteles ca nu din cauza discurilor si nu din aceasta seara merge asa
Problema e mai veche, pornea mai greu scoate fum, consum mixt 9-10, miros intepator la pornire. Am facut un test de compresie la un prieten si in unul din cilindri presiunea era 6 iar la restu 12 - 13. El mia recomandat sa segmentez motorul dar am mai mers o perioda. Am facut si un drum de constanta botosani si am fost multumit.
Intrebarea este urmtoarea: Sa imi segmentez motorul sau sa imi pun unul dn dezmembrari.
Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie vasi fi recunoscator.
Sau cu alta solutie.
Va multumesc mult pentru timpul acordat si pentru eventualele soluti!

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra GF
An fabricatie: 1999
Cod motor: (cod motor?) X16XEL
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca e nevoie doar de segmentare, nu merita efortul financiar sa schimbi motorul.
Insa dupa ce desfaci motorul vei afla starea exacta a acestuia.
Poti scapa cu o simpla segmentare dar poti ajunge pana la investitii in motor mai mari decat valoarea totala a masinii...
  • Cristescu Silviu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Eu lucrez la o firma de dezmembrari auto, un motor x16xel ii 1500 lei masina import austria 208000km. Tinand cont ca masina mea are 240.000 eu cred ca ar merita incercat sa il schimb. Nu m-am interesat de costul unei segmentari da banuiesc ca ajungi la 1000 lei sigur
si daca trebuie rectificata si chiloasa cred ca deja investitia nu se justifica.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca blocul este bun, la fel si chiulasa il segmentezi pe al tau.
Un motor second care are 20 de ani si km fara numar are mai mult ca sigur segmenti cocsati, aliniati, simeringuri muci, distributia de inlocuit si daca tragi linie...cumperi exact ce ai tu acum pe masina, ceva de reparat din prima.
  • Cristescu Silviu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
In mod normal ca sa vad ce este de schimbat ar trebui motorul desfacut complet nu ? Adica nu iti dai seama cu o diagnoza... Oricum in zona noastra se merge pe ghicite asa ca cel mai sigur trebuie sa desfac motorul. Va multumesc mult domnule Cuciureanu pentru sfat.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu poti cu diagnoza, ea iti ofera niste indicii... Chiar si demontarea partiala (chiulasa, baie de ulei, capac biela, etc) iti poate oferi niste certitudini privitor la gradul de uzura al unor componente(camasi, vilbrochen, supape, ghiduri, segmenti, distributie) ...
Dar ca sa faci o treaba gospodareasca, motorul ar trebui facut bucati, curatat, masurat si inlocuit (tot) ce trebuie ... E drept, conteaza (mult) si ce "bucatar" face asta ... si nu in ultimul rand, daca, financiar vorbind, chiar vrei sa faci asta ... "Consumatia" se poate intinde (mult) chiar si peste estimari (mai generoase) si ar fi pacat dupa o "masa copioasa" sa se lase cu "indigestie", daca intelegi ce vreau sa spun ... Dar daca ai un "stomac/ficat" tare, satisfactia ar putea fi mare si de lunga durata ..
  • Cristescu Silviu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Nu ma sperie o investitie mai mare atata timp cat motorul va fi in parametri. Masina am cumparat-o anul trecut cu 4000 lei si as vrea sa o pastrez chiar daca este din 1999 dar are 4 geamuri electrice trapa electrica incalzire in scaune si am confort cat de cat la ea. Plus ca am mai investit nste bani si la aspect. Deci nu ar fi o problema atata timp cat nu depasesc 500 euro eu cred ca se merita. Acum sa vad ce masterchef gasesc... Un motor la 207.000 km nu se merita sa pun nu? 1500 lei
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cum zicea si Dan Cuciureanu: la varsta si la kilometrii aia nu stii ce iei, daca te trezesti dupa 1 luna , doua sau chiar 1an, mai ales ca zici ca vrei sa tii masina, in aceeasi situatie? Nu iti dai cu tesla-n ...?!
Si vis-a-vis de 500euro ... eu iti urez sa te-ncadrezi (doar) in banii astia! Dar eu am reparat doar chiulasa(+desigur distributie si pompa apa), acum vreo 3 ani(am fost fortat din cauza gauririi unor supape si nu numai ...), si m-a costat 250, atentie, fara niciun sfant manopera, si piese luate cu discount ...
  • Cristescu Silviu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Sper sa ma incadrez...
Am cerut deja oferta la distributie si miau dat astea 400 lei adica 100 euro aproape si la restul pieselor colaborez cu un domn si imi da la pret de depozit... ce sa zic am sa vad cat ma ajunge... sa vad si manopera cam cat ar fi. In orce caz va multumesc mult pentru sfat. Deocamdata mai las motorul asa
Adica el merge nu am treaba in panta urc cu 120 in 3000 de turatii fara probleme. La fel am fost la mare si nu am avut probleme cu el a tras dar are momente cand pierde din putere si se aude pe toba cum merge in 3 pistoane...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Facind o paralela,imi amintesc ca am vazut o olimpiada a persoanelor cu dizabilitati,care alergau,sareau,in limitele permise de afectiune.Oarecum asa este si motorul tau...
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
oare un flacon de metabond old spezial mai poate ajuta motorul asta al tau ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nici vorba.
  • Ion Caciulan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Bunã seara.Un X16XEL poate fi schimbat cu un alt tip de motor?
Mulțumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Teoretic da dar practic este prea costisitor
  • Ion Caciulan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Îmi puteți da detalii,vã rog ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
trebuie pe langa motor schimbate si alte repere.. apoi omologarea noul;ui motor la RAR
  • Ion Caciulan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mulțumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR