Me_1st
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un opel corsa C 1.2 benzina si am avut multe probleme cu el. Am fost la un mecanic si mi-a spus sa schimb jumatate de masina ceea ce am si facut. Din pacate problema pe care o am eu nu s-a rezolvat. Imi puteti recomanda un service bun specializat pt Opel Corsa C?
Problema e ca masina nu prea trage si 2 la mana, la relanti are o trepidantie ciudata.
Am un opel corsa C 1.2 benzina si am avut multe probleme cu el. Am fost la un mecanic si mi-a spus sa schimb jumatate de masina ceea ce am si facut. Din pacate problema pe care o am eu nu s-a rezolvat. Imi puteti recomanda un service bun specializat pt Opel Corsa C?
Problema e ca masina nu prea trage si 2 la mana, la relanti are o trepidantie ciudata.
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Me_1st
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2016
- Mesaj Privat
Saluti,
Sa va pregatiti pentru o povestioara fiindca nu mai am nevoie de ajutor ca problema s-a rezolvat.
"Sfatuiesc" si pe cei care sunt in cazul meu sa se "imbrace" cu rabdare. Ca si ideea am avut erroare P0170-09. Fuel trim mallfunction (Bank 1). Pe langa asta, dimineata cand dadeam prima cheie se ineca, la a doua cheie pornea bine.
Ca si ideea m-am dus am pus obd-ul pe ea si P0170-09 a fost eroarea primita. M-am uitat pe forumuri si am inteles ca e sonda labda de vina.(inainte sau/si dupa)
Inainte ca sa merg mai departe m-am dus si am schimbat eu bujile. Un mecanic a schimbat filtre+ulei ca sa nu las loc de interpretari din cauza asta, s-a verificat si compresia la benzina si totul era ok.
M-am dus la service le-am zis sa-mi spuna ce problema are masina si mi-au zis ca sonda labda e de vina. Afirmatia lor se protrivea cu analiza mea facuta pe forumuri asa ca am schimbat sondele,sters eroarea si 700ron cheltuiti. Am mers cu masina 45 min ca sa se incalzeasca sonda lambda si tot ce s-a intamplat a fost calificarea martorului.
Dupa o saptamana ma intorc la mecanic ii zic sa-mi faca analiza si concluzioneaza: rampa de injectoare. (am schimbat si asta, alti 300 ron)
Eu lucrez in IT asa ca am zis sa nu incep eu sa-i fac treaba unui mecanic fiindca nu e treaba mea dar cand mi s-a zis de la service ca daca nu e rampa atunci ne apucam sa vedem alta piesa ce e de schimbat atunci am zis ca nu ma mai bazez pe nimeni si mi-o repar singur.
Atunci mi-am pus intrebarea, care sunt semnele care mi se par mie ciudate si raspunsul a fost pornirea. De ce porneste bine la a doua cheie sau uneori la prima cheie dar acceleratia parca e taiata pentru cateva secunde.
Prima concluzie a mea a fost ca e bobina de inductie dusa fiindca atunci cand am schimbat bujiile una dintre ele era super curata iar celalalte 3 erau murdare ,culoarea ceramicii. M-am dus si am verificat fiecare bujie in parte si totul parea ok. (aici nu mai stiam ce sa suspectez, dar m-am gandit la alte variante)
Dupa asta am zis ca nu imi aduce benzina la injectoare, m-am documentat putin si am vazut ca e super simplu sa verifici daca ai presiune la injectoare.
Nu aveam un manometru asa ca m-am dus si am vrut pur si simplu sa vad daca tasneste benzina cand apas pe "vintilul" de la rampa de injectoare.
Am apasat seara pe vintil si o tasnit benzina. Am zis sa o pornesc si sa incerc dimineata sa fac aceeas kestie.
Dimineata am apasat pe vintil si numa ce picura, atunci am sunat un prieten si l-am intrebat daca e normal si mi-a zis ca o valva de retur de la pompa de benzina e imbatrinata. Atunci m-am gandit ca daca pierde benzina la retur cand sta , posibil sa piarda si cand merg cu ea. Si daca asta era problema atunci pentru mine avea sens de ce eroarea P0170-09 era calificata.
Dupa toate astea in minte m-am dus la mecanic si i-am zis sa-mi schimbe pompa de benzina si GHICITI CE? Problema s-a rezolvat. ).
Note:
Acum ce sa zic, dupa atatia bani investiti nu pot zice decat ca vand urmatoarele piese originale de pe opelul meu care nu au nici o problema:
1. Ramba injectoare -->200Ron
2. Planetara stanga -->150 ron
Celalte piese le-am lasat la mecanic cand il si credeam ce zice.
Pentru cine vrea o Pompa benzina pentru restaurare --> 50 ron
O zi buna sa aveti.
Ultima modificare făcută de Me_1st la Lun 10 Oct, 2016 2:42 pm
Sa va pregatiti pentru o povestioara fiindca nu mai am nevoie de ajutor ca problema s-a rezolvat.
"Sfatuiesc" si pe cei care sunt in cazul meu sa se "imbrace" cu rabdare. Ca si ideea am avut erroare P0170-09. Fuel trim mallfunction (Bank 1). Pe langa asta, dimineata cand dadeam prima cheie se ineca, la a doua cheie pornea bine.
Ca si ideea m-am dus am pus obd-ul pe ea si P0170-09 a fost eroarea primita. M-am uitat pe forumuri si am inteles ca e sonda labda de vina.(inainte sau/si dupa)
Inainte ca sa merg mai departe m-am dus si am schimbat eu bujile. Un mecanic a schimbat filtre+ulei ca sa nu las loc de interpretari din cauza asta, s-a verificat si compresia la benzina si totul era ok.
M-am dus la service le-am zis sa-mi spuna ce problema are masina si mi-au zis ca sonda labda e de vina. Afirmatia lor se protrivea cu analiza mea facuta pe forumuri asa ca am schimbat sondele,sters eroarea si 700ron cheltuiti. Am mers cu masina 45 min ca sa se incalzeasca sonda lambda si tot ce s-a intamplat a fost calificarea martorului.
Dupa o saptamana ma intorc la mecanic ii zic sa-mi faca analiza si concluzioneaza: rampa de injectoare. (am schimbat si asta, alti 300 ron)
Eu lucrez in IT asa ca am zis sa nu incep eu sa-i fac treaba unui mecanic fiindca nu e treaba mea dar cand mi s-a zis de la service ca daca nu e rampa atunci ne apucam sa vedem alta piesa ce e de schimbat atunci am zis ca nu ma mai bazez pe nimeni si mi-o repar singur.
Atunci mi-am pus intrebarea, care sunt semnele care mi se par mie ciudate si raspunsul a fost pornirea. De ce porneste bine la a doua cheie sau uneori la prima cheie dar acceleratia parca e taiata pentru cateva secunde.
Prima concluzie a mea a fost ca e bobina de inductie dusa fiindca atunci cand am schimbat bujiile una dintre ele era super curata iar celalalte 3 erau murdare ,culoarea ceramicii. M-am dus si am verificat fiecare bujie in parte si totul parea ok. (aici nu mai stiam ce sa suspectez, dar m-am gandit la alte variante)
Dupa asta am zis ca nu imi aduce benzina la injectoare, m-am documentat putin si am vazut ca e super simplu sa verifici daca ai presiune la injectoare.
Nu aveam un manometru asa ca m-am dus si am vrut pur si simplu sa vad daca tasneste benzina cand apas pe "vintilul" de la rampa de injectoare.
Am apasat seara pe vintil si o tasnit benzina. Am zis sa o pornesc si sa incerc dimineata sa fac aceeas kestie.
Dimineata am apasat pe vintil si numa ce picura, atunci am sunat un prieten si l-am intrebat daca e normal si mi-a zis ca o valva de retur de la pompa de benzina e imbatrinata. Atunci m-am gandit ca daca pierde benzina la retur cand sta , posibil sa piarda si cand merg cu ea. Si daca asta era problema atunci pentru mine avea sens de ce eroarea P0170-09 era calificata.
Dupa toate astea in minte m-am dus la mecanic si i-am zis sa-mi schimbe pompa de benzina si GHICITI CE? Problema s-a rezolvat. ).
Note:
Acum ce sa zic, dupa atatia bani investiti nu pot zice decat ca vand urmatoarele piese originale de pe opelul meu care nu au nici o problema:
1. Ramba injectoare -->200Ron
2. Planetara stanga -->150 ron
Celalte piese le-am lasat la mecanic cand il si credeam ce zice.
Pentru cine vrea o Pompa benzina pentru restaurare --> 50 ron
O zi buna sa aveti.
Ultima modificare făcută de Me_1st la Lun 10 Oct, 2016 2:42 pm
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Me_1st
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2016
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Me_1st
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2016
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 54 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 54 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
Am rezolvat și la astra mea 1.2 cu p0170, altã pompa, altã valva pe retur și furtune noi fix simptomele descrise de. Me_1st presiunea mai deloc dupã staționare pornire mai elegantã doar in a 2 a cheie p0170 îmi dãdea la drum întins turații mari sau in trafic prin București. Și partea cea mai buna cred cã am de rezolvat ceva similar la o Zafira și un Volvo s40 ambele doar cu aceeași eroare și nimic altceva.