Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut, am un opel vectra b 2000 luna 7 , cod x20dth, acum 2 saptamani a început sã mi se innece mai pe româneste sa imi dea in nas, nu puteam sa depãsesc 2000 de ture asa ca am dus o la reprezentanta pentru un test. Bãiatul care a executat testul a ajuns la concluzia ca pompa de injectie este pe moarte. Pompa baga motorina aiurea fata de cat trebuia, diferenta dintre valoarea care ii trebuia motorului si ce baga pompa era u ba prea mari ba prea mici. In fine a concluzionat cã este pompa de retinut ca masina pe tester nu prezenta nici o eroare. Am luat codul pompei (011) am comandat alta sh cu garantie si am montato. Acum mecanicul care a montat pompa mi a spus ca trebuie imperecheata cu masina. Am fost din nou la reprezentanta am luat cod ul de securitate si am imperecheato la alt mecanic . Am dat cheie , masina nu porneste. Parerea mecanicului care a imperecheat pompa ( presupunând cã stie ) mia spus ca la opel vectra b pompele nu se codeaza se face doar pe opel astra g. Acum el nu sa silit sa imi explice ce înseamnã. Intrebarea si rugãmintea mea este urmatoarea. Poate cineva sa imi explice procedeul de urmat in schimbarea unei pompe de injectie in cazul meu? Astept întrebari in cazul in care nu ati inteles. Motor 2.0 dti, EDIT: pompa care am pus o sh nu injecteaza motorinã! Deloc
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Parerea ta am mai auzit o si de la cel care chipurile a imperecheato de aia apelez la voi. Diagnoza la reprezentanta nu am facut daca te referi la asta. Eu nu ma pricep mult , daca inseamna altceva diagnoza anuntama sa stiu. Checku nu imi sta aprins. Cum am mentionat cu pompa veche care subliniez in ciuda faptului ca nu puteam merge cu mai mult de 30 la ora masina o porneam la sfert. Pompa este recunoscutã intrucat testerul arata valorile de ex rpm si altele si dupa ce am instalati nu a prezentat nici o eroare. Explica ce inseamna diagnoza.
** innainte sa monteze pompa am verificat seria de 2 ori cifra cu cifra si erau ok . De aia nu inteleg.
Ultima modificare făcută de Ellislv la Vin 21 Oct, 2016 8:38 pm
** innainte sa monteze pompa am verificat seria de 2 ori cifra cu cifra si erau ok . De aia nu inteleg.
Ultima modificare făcută de Ellislv la Vin 21 Oct, 2016 8:38 pm
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- GheorgheBota
- *
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu stiu de ce ai schimbat pompa,nu trebuia sa o faci pana nu mergi la un pompangiu care sa-i faca un test de presiune.Ai aruncat bani pe geam aiurea.Pompele de la acest tip de motor nu se duc in sensul ca te lasa masina pe drum,problema cu ele este ca se dezamorseaza lasand-o peste noapte cu botul sus sau inclinata .Eu am pacalit-o montandui intre filtrul de motorina si conducta de tur o pompita de amorsare.Cand ii goala instalatia deschid capota si dau la cama.Am exact masina ta,acelasi motor,acelasi an de fabricatie,ii la mine de 3 ani si am pompa defecta in sensul ca scapa presiune si nu porneste cand o las cu botul ridicat.Plus ca ai ales o pompa cu cod gresit si ECU nu o recunoaste.Problema ca nu se tureaza si da in nas poate fii din debitmetrul de aer,din electrovalvele de la EGR sau electrovalva de la turbo,furtune de vaccum crepate,furtunul de la intercooler.Este normal sa dea eroare pe pompa daca la ECU ajung date eronate privind amestecul de aer/combustie.Plus ca trebuie facuta o diagnoza la oameni competenti,care stiu sa citeasca un cod de eroare in adevaratul sens al cuvantului,nu sa mearga repede la GOOGLE sa vada ce poate insemna.Crede-ma stiu acest motor piulita cu piulita.Bafta
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Ok presupunând cã am aruncat cu banii pe geam , eu nefiind priceput la masini doar din ce am auzit stanga dreapta mi am dat seama ca am avut niste oameni incompetenti pe langa mine. Plecând de la ce l de la reprezentanta care mia spus ca este pompa si nu a fost in grad sa ma sfãtuiascã sa efectueze si alte teste. Repet masina am pus o pe tester la reprezentanta neavând nici o eroare. El dandusi seama doar dupa valorile pe care pompa le injecta . Deci electric pompa era ok, mecanic vbind nu. Repet putea sa ma sfãtuiascã sa pun masina la alte teste sau sa mi se faca o evaluare din punct de vedere mecanic tot la ei. Nici pe mine nu ma dus capul.dezamorsata nu cred cã era cel putin nu am parcato vreodata incliinata sa de genul. Plus ca problema se agrava pe timp ce trecea , adica nu cred cã azi se dezamorseaza un pic maine inca un pic si tot asa ca sa poata fii explicatã problema. Acuma toate acestea fiind spuse, sfatul tau care este? tinand cont ca am montat deja cealalta pompa iar pe tester valoare care pompa injecteaza motorinã este zero cand ii dau la automat . La care teste as putea supune masina pana sa concluzionam ca pompa actuala poate fii dezamorsata sau defectã.
- GheorgheBota
- *
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Cand ai tu timp te duci la un magazin cu piese auto si ceri o pompita de amorsat de logan,ii in jur de 35-50 de lei,sa nu iei de alea cu 20 de lei ca nu sunt bune.O montezi intre filtrul de motorina si conducta de Tur.daca nu reusesti tu acasa te duci la un service.Probleme cu dezamorsarea nu ai avut daca zici ca masina pornea.Sau poti incerca sa o si tractezi, ca altfel nu vad sa o pornesti.Greu se amorseaza acest tip de motor,Apoi le iei pe rand.Furtunase de vaccum,electrovalve,debitmetru de aer.Dar de obicei cand masina trage si dintr-o data da in nas ii de la electrovalve.O sa iti atasez o poza ca sa vezi cum arata o pompa de amorsat,ii cea de langa filtrul de motorina.
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- GheorgheBota
- *
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- GheorgheBota
- *
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Probabil nici nu stie ce inseamna sa amorseze.Eu zic sa iti iei mai pe scurt un spray de pornire pentru motoare,scoti furtunul de la intercooler,pui pe cineva sa dea la automat,si ii pulverizezi putin cate putin cu spray pana porneste.NU ii cea mai buna solutie,dar cand nu ai ce face asta este.Bineinteles pompa de amorsare ii cea mai utila,dar daca nu are cine te ajuta sa o montezi si tu nu te pricepi,cea mai simpla varianta ramane spray-ul.Succes
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
- GheorgheBota
- *
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Ok, ma sperie mai mult mecanicii ãstia decat sa se întâmple altceva la ea. Cat am stat pe langa masina astea 3_4 zile si am intrebat am inteles mai mult decat ei. Suntt de groaza, e ceva incredibil cu ei nu am cuvinte, se bat cap in cap unu zice asa unu asa mai bine ..... In fine revin cu raspuns maine sa vedem ce se întâmplã.
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am dat avansul un pic mai mare si am reusit sa o pornesc. Merge ok la relantii si in mers. A intervenit o prpblema, daca nu plec cu ea turata se opreste motorul, ca e a2a a 3a nu cont se opreste . Ea porneste numai cu spray. Fara spray nici nu vrea sã audã. Fisele nu merg , bujiile sunt bune. Le am controlat. Ce ar putea sa fie? De ce se opreste daca Nu o turez mult?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ellislv
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat