Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si la masina mea a cazut tija, era de asteptat la 180.000 km. Nu stiu ce sa fac, care este cea mai buna varianta: indopuirea sau un kit de reparatie. La mine e curata zona doar ca s-a uzat partea care actioneaza clapetele. Si as mai dori ca performantele masinii sa nu scada.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mergi linistit pe dopuire, dar fa-o in acelasi timp cu distributia sa nu platesti manopera aiurea.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa voi face, dar distributia are vreo 20000 km, aia mai ramane. Acum tija este la loc dar tot apare martorul cu cheita cateodata, se stinge, se aprinde si nu pot sa-mi dau seama ce poate sa fie ca nu ramane stocat nimic.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie EGR sau senzorul de pe admisie.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Bun. Am ajuns intr-un final cu distributia la numarul magic de 60 000 si am zis sa fac si admisia. S-a demontat toate celea, egr nu inchidea complet, mazga putina as zice. Admisia este din 2008, deci a fost schimbata.
Cum se "astupa" gaurile? Simplu, se da filet si se fac dopurile+pasta blocatoare pentru etansietate.
Cateva poze de pe parcurs




  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
A iesit admisia de la strung




Unde au fost clapetele s-a facut filet. S-au facut acele stifturi filetate si s-a pus pasta blocatoare pentru a etansa. Distractia? 80 de lei
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cum se comporta masina acum?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Impecabil. Trage mult mai bine la orice turatie. Vibratiile sunt mult mai mici. Ce vreau eu sa zic este ca pot tine masina pe pilot la 40 de km/h in tr 3 fara sa mai tremure sau sa faca zgomot. Inainte pe acelasi drum, aceleasi conditii facea ca toti dracii la nivel de zgomot.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am impresia ca nu doar opel a facut prostia asta cu tija...
Am fost mai demult cu un ford 1.8 sau 2.0 cred care facea la fel. Cred ca au vreun sistem asemanator si la fel de fiabil. Omul a ajuns sa schimbe toata admisia si a rezolvat problema, dar a reaparut dupa cateva zeci de mii de km...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
E adevarat. Nu doar opel, si unele bmw-uri au aceeasi problema
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutare baieti nu stiam ce are masina intr-o dimineata pornesc plec la drum si dupa 2500 parca se ingatuia ridic capota ma uit pe acolo nimic,imi vine ideea sa scot capacul de la motor ghici ce tija cazuta.
Trebuie sa ma apuc sa le lipesc o sa cumpar superglue sau poxipol si o sa ma apuc de ea azi maine cand ma lasa timpul ca ploua cu galeata aici.
Cat despre swirl aproximativ toate au aceste valve montate....
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nici nu iti bate capul. Poti pune cel mai jegos superglue de la butic cu 4 lei si ajunge sa lipeasca cele 3 clapete. Clapeta actionata de motoras sa o lasi libera fara lipici.
Cam asa se misca la mine clapeta actionata de motoras... groaznic. Puneti setarea vitezei la 2x... am filmat in 120 de cadre si s-a salvat pe pc ca saracia

  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mama ce joc aveai la ea eu nu am joc la ele dar o sa le lipesc cred ca la ora 10 sau 11 sa vad cum e timpul maine
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eh, misca de clapeta numarul 3. Daca se misca putin asa se misca si clapeta numarul 3. Da stiu, e urat, dar a rezolvat strungarul toata treaba cu 80 de lei Very Happy
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Asa o sa fac si eu dar deocamdata o sa le lipesc si cand voi schimba distributia fac si admisia
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Daca tot se piscaleste acolo, vezi si de role auxiliare+curea+alternator. Si sa iti cauti din timp strungar ca eu am patit-o rau de tot cu strungarii astia din oradea ca nu sunt si mi-am dat peste capu 2 zile si service-ul la fel Sad . Eventual faci programare pe 3 zile cu ziua 2 pauza nu consecutiv cum am facut eu.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Rolele le voi schimba si cureau dar alternatorul dc?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Se refera la rola de la alternator...
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eeee si aia o voi schimba eu cand fac distributia schimb kit distributie si curea auxiliare role intinzator curea plus rola alternator
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa schimbi rola alternator doar sa o verifice sa nu fie uzata. Nu cred ca ai vrea sa platesti din nou manopera sa iti inlocuiasca o rola uzata care se putea verifica din timp
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR