Ghecojo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!
Detin din 2015 un Opel AstraG fabricat in anul 2000, echipat cu instalatie de gaz tip Prins. In general sunt f. multumit dar are o hiba careia nimeni de prin zona Rm. Sarat nu a putut sa-i dea de capat. Atunci cand merg pe ploaie torentiala, sau dupa ploaie, pe sosea uda, in spatele altor masini, la un moment dat motorul isi pierde din putere, desi este pe gaz se vede pe indicator ca suge puternic si benzina iar in spate apare un fum dens alb. Cand dau cu spatele in parcare, masina se inunda cu miros de benzina desi indicatorul instalatiei imi spune ca merg pe gaz. Invariabil bujia de la cilindrul dinspre radiator se uda desi am schimbat bujii, fise bujii fisa centrala, toate noi. Am pus si un carton pe grila, in dreptul prizei de aer pentru a nu aspira apa in filtrul de aer dar mersul pe ploaie produce exact acelasi efect. Am dat insistent cu feonul pe toate mufele pe care le-am intilnit in jurul motorului (in stare decuplata) desi au un cauciuc care apara prin comprimare contactele. Singura solutie sigura pe care am identificat-o este lasarea pe dreapta timp de 5...7 zile dupa care masina porneste ca noua. Pentru ca m-am saturat sa primesc sfatul de a schimba bujiile si fisele (am facut-o de N-ori) cer sfatul vostru sau o relatare despre situatii similare. Repet ca in aceasta situatie consuma la greu, simultan gaz si benzina, iar daca comut numai pe benzina situatia nu se imbunatateste, la fel, decat dupa 5...7 zile de "pauza". Multumesc anticipat!
Detin din 2015 un Opel AstraG fabricat in anul 2000, echipat cu instalatie de gaz tip Prins. In general sunt f. multumit dar are o hiba careia nimeni de prin zona Rm. Sarat nu a putut sa-i dea de capat. Atunci cand merg pe ploaie torentiala, sau dupa ploaie, pe sosea uda, in spatele altor masini, la un moment dat motorul isi pierde din putere, desi este pe gaz se vede pe indicator ca suge puternic si benzina iar in spate apare un fum dens alb. Cand dau cu spatele in parcare, masina se inunda cu miros de benzina desi indicatorul instalatiei imi spune ca merg pe gaz. Invariabil bujia de la cilindrul dinspre radiator se uda desi am schimbat bujii, fise bujii fisa centrala, toate noi. Am pus si un carton pe grila, in dreptul prizei de aer pentru a nu aspira apa in filtrul de aer dar mersul pe ploaie produce exact acelasi efect. Am dat insistent cu feonul pe toate mufele pe care le-am intilnit in jurul motorului (in stare decuplata) desi au un cauciuc care apara prin comprimare contactele. Singura solutie sigura pe care am identificat-o este lasarea pe dreapta timp de 5...7 zile dupa care masina porneste ca noua. Pentru ca m-am saturat sa primesc sfatul de a schimba bujiile si fisele (am facut-o de N-ori) cer sfatul vostru sau o relatare despre situatii similare. Repet ca in aceasta situatie consuma la greu, simultan gaz si benzina, iar daca comut numai pe benzina situatia nu se imbunatateste, la fel, decat dupa 5...7 zile de "pauza". Multumesc anticipat!