- deleted-8071
- OP
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Thx in advance pt raspunsuri.
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- OP
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
bafta
Nop le-am verificat cu o lupa si niciuna nu este intrerupta.Oricum merci de sfat.Ma gandeam acum ca poate e vre-un releu..dar nu stiu unde este releul care gestioneaza dezaburirea.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu zic sa masori cu ohm-metrul rezistenta de pe luneta (E19). Nu ca n-ar fi bine cu lupa, dar totusi ... 😊 Verifica siguranta F3 si releul K1. Conform Autodata este primul din dreapta pe rindul deasupra sigurantelor, pe panoul de sigurante de sub volan. Verific la mine si iti spun mai tirziu culoarea si pozitia releului.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
LE: Siguranta F3 e una mare, portocalie, de 40A. Releul K1 e albastru si e asa cum am zis, primul din dreapta pe rindul deasupra sigurantelor.
- deleted-8071
- OP
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Eu zic sa masori cu ohm-metrul rezistenta de pe luneta (E19). Nu ca n-ar fi bine cu lupa, dar totusi ... 😊 Verifica siguranta F3 si releul K1. Conform Autodata este primul din dreapta pe rindul deasupra sigurantelor, pe panoul de sigurante de sub volan. Verific la mine si iti spun mai tirziu culoarea si pozitia releului.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
LE: Siguranta F3 e una mare, portocalie, de 40A. Releul K1 e albastru si e asa cum am zis, primul din dreapta pe rindul deasupra sigurantelor.
Va multumesc pentru raspunsuri.Maine am sa verific releul repectiv mai ales ca m-am documentat putin si pe EPC si Autodata si tind sa cred ca intradevar aia ar mai fi singura sansa .
Dupa ce masor am sa dau raspunsul aici ca poate vor mai fi Opelisti care se vor lovi de treaba asta.
arroyo
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- OP
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
E in comert o solutie Loctite...o cumperi lipesti doua bucatele de scotch pe langa zona unde e intrerupt , dai cu loctitu asta (cu pensula din dotare) si Voila ai terminat.Eu am facut acum 4 ani o reparatie de genu asta la un bmw si e functionala si-n ziua de azi!Numai ca solutia din cate stiu e vre-o 600 mii...sau ramane solutia lipirii cu fludor dar te risti poti sa deteriorezi iremediabil luneta.
Uite poza de la sigurantele mele....dar nu stiu cum sa masor sa vad daca acel portocalios functioneaza si nici nu am gasit unu sa probez....cred ca-n ultima istanta comand unu si gata.[img]http://
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Later edit:
Dezastru ...dupa 3 zile in care am schimbat relee,sigurante iar relee am fost si la Opel (apropo eu sunt destept rau fata de ei..niste dobitoci habar nu au pe ce lume sunt se apucasera sa demonteze bordul ca sa verifice butonul de dezaburire...) un final un electrician mai istet a dat diagnosticul :Placa aia multifunctionala (multitimer) ultima din stanga sus cu mufa neagra e prajita cica pt ca a format condens acolo... 😢( . Rezultat am luat toate nr de la dezmebrari sa gasesc asa ceva sa o schimb cu totul .Care are,stie de asa ceva sa dea si mie un semn.Thx
Adevarul este ca am gasit in releul responsabil de dezaburire un pumn de rugina?! Nu inteleg cum naiba s-a intamplat deaorece apa in masina nu intra iar din condens mi se pare cam ciudat....
EDIT:01-11-2007
😂
Rezolvat problema, cumparat una bucata releu nou + 1 bucata multitimer dupa la dezmebrari 80 Ron total .Pasu 2 montat totu pe masina si Voila totul ok.
Topic closed.
![Arrow](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
sacagiu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat