Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • AnyMc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor de pe acest forum...sunt nou venita aici in acest club,deci nu prea stiu inca atat de bine cum functioneaza cu scrierea si postarea discutiilor. Am si eu o mica (sau mare)problema cu Opel Astra 1.7 CDTI 2004... aceasta masina am cumparato acum 4 saptamani (cu ceva kilometrii la bord,265.000)nu e aceasta o problema foarte mare...bun iar de putin timp am descoperit ca are ceva probleme (compresor defect,tampon motor rupt,si foaaarte mult fum negru) primul lucru care l-am facut a fost sa merg cu ea la tester.Zis si facut,la tester nu sa vazut nimic defect(inafara de problema stiuta,compresorul defect)...totul este in regula pe tester(i-am schimat toate consumabilele,ulei bun Luqui Moly) dar eu tot am probleme cu fumul negru,si exista doar la accelerari(si la cald si la rece)Alte probleme in afara de fum nu exista,trage bine,merge ca unsa ...dar nimeni nu-mi poate spune nimic mometan de unde acel fum ..... (miercuri ma duc cu ea la servis sa ii schimb tamponul motor)si mai am o problema cand intru din viteza 1 in a 2 se aude un cajait(sau precum o frecare,nu stiu cum sa o numesc)dar daca astept putin in viteza 1 si intru foarte usor in a 2 nu se mai aude nimic(dar pierde mult din turatii cat astept sa se aseze)sa fie doar de la tampon?cei de la servis au spus ca e posibil sa fie de la tamponul motor..iar daca nu...ceva dereglat..dar eu stiu?cutia de viteze o fii complet defecta? imi cer mii de scuze daca sunt off-topic,astept cu nerabdare parerile tuturor in cunostiinta de cauza...va doresc tuturor o duminica frumoasa (daca am gresit locul postarii mele rog operatorul sa-mi mute,stearga postul;multumesc)
Skip ads

  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Daca esti in zona Regensburg, te pot ajuta cu un service bun. Sunt niste baieti care are tot interesul, sa faca treaba buna.
Eu ma gandesc ca nu cumva sa ai probleme cu injectoarele. E diesel si prea multe nu ma pricep. Eu am benzinara.
Toate cele bune.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Problema de la cutie este aproape cert din tampon. Dar, dupa ce este inlocuit trebuie reglata timoneria. In general din cauza uzurii altor componente chiar daca se inlocuiste un tampon uzat nu se rezolva instant si problema cu intratul greu in viteza. Timoneria se regleaza usor daca stie mecanicul ce si cum, daca nu exista manual.
Fumul poate sa fie din injectoare, egr cu probleme, galerie plina cu funingine, dar mai poate sa fie si lipsa unui update de soft care s-a facut acum 6-8 ani.
  • Cojocel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Aceeasi masina o am si eu, acelasi an, aceeasi problema cu fumul. Daca o tin subturata (intre 1500 si 1800), nu scoate fum deloc sau cel putin nu il vad eu in oglinda. In momentul in care am atins 1800 si ma duc usor spre 2000, apare fumul, care dispare abia dupa 2300 rpm. Ma macina chestia asta, fiindca in exterior, cu 90-100 km/h, am in jur de 2200 rpm, deci fum intruna. Nu mult, nu nor de fum ca la o accelerare brusca (voi vorbi si despre asta mai jos), dar vad fumul in oglinda cum se ridica in dreptul hayonului. Din cate am inteles, fumul poate fi de 3 feluri: 1) Negru = probleme de alimentare, arunca motorina. 2) Albastru = consuma ulei. 3) Alb = turbina pe duca sau garnitura chiulasa piscata). Al meu e negru si da, se cunosc urme de motorina pe hayon dupa drumuri lungi. Consumul nu e exagerat, mie mi se pare ok. Am facut Focsani - Adjud - Onesti - BV - SB - HD - SB - Transfagarasan (cu coada de 90 de minute, timp in care n-am oprit motorul) - Curtea de Arges - Bran - BV - inapoi la Focsani, si am avut consum 5.6 l/100km (+AC pornit).
Cand vad ca scoate fum asa... lent, ca o soba, o "desfund" dandu-i talpa in treapta a 2-a. Scoate o data un nor mare de fum, apoi se potoleste si pot merge constant cu 90-100 km/h fara sa vad fum in oglinda. Am incercat treaba asta si acum vreo 2 zile, dar norul de fum negru nu a mai disparut dintr-o data, ci a continuat sa iasa pana am atins 5200 rpm si am renuntat. Am facut un drum de Bucuresti ieri si m-am intors noaptea. La accelerarile bruste, scoate fum de abia-i mai vad farurile celui din spate. Si o tine asa, indiferent in ce turatie o duc. Daca accelerez treptat, abia se vede.
Din cate am inteles, daca ar fi o problema cu injectoarele, ar trebui sa porneasca greu la cald. Am patit-o acum vreo 2 luni pentru prima data, dupa un drum lung. Am mers vreo 250 km fara oprire, am parcat, iar la 30 de secunde am vrut sa o mut. Mi-a pornit foarte greu, de a trebuit sa tin cheia vreo 3 secunde. Si mi-a mai facut asa de vreo 2 ori... parca n-a durat chiar atat de mult, dar am simtit-o eu ca nu porneste ca atunci cand motorul e rece.
Mentionez ca fum mi-a scos de cand am luat-o (feb. 2016), insa nu atat de mult. Era aproape insesizabil.
Am cerut parerea unui mecanic, dar neavand timp sa-i ofer toate detaliile, i-am povestit doar prima parte, cea cu fumul intre 1800-2200, iar raspunsul lui a fost scurt: furtunul de la intercooler. Este putin crapat, intr-adevar, dar n-ar trebui sa nu mai aiba putere motorul cand crapa ala? Ea merge ca atunci cand am luat-o.
Nu stiu cu ce sa incep (cu un tester poate, dar nu stiu daca poate verifica si injectoarele), pentru ca pana acum am asa:
1. pornire grea la cald = injectoare
2. nor de fum negru la accelerarile bruste = galerie infundata (galeria existenta a fost luata de la dezmembrari de fostul proprietar)
3. fum doar dupa ce intra turbina = furtun intercooler

Ceva sfaturi?

Ah, daca merg mai turat cu ea (de la 3000 rpm in sus, constant), nu mai scoate fum (sau poate il arunca mai tare, de nu il vad eu in retrovizoare). Am facut cateva drumuri Galati - Vrancea fara sa ii dau a 5-a si a fost ok. Dar sa merg numai asa...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
3. corect, asa este. Eu as schimba furtunul de la intercooler spre admisie cu unul bun. Apoi, revii si mai vedem ce mai e.
  • AnyMc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am fost cu ea la mecanic miercuri, mi sa schimbat tamponul motor(nu mai are trepidatii,merge mai bine)dar problema cu viteza a doua inca nu am reusit sa o rezolv.Am fost la 3 serviceuri diferite,toti 3 mi-au spus ca e de la cutie si se rezolva,dar nimeni nu intrazneste sa s bage(cu bani si tot nu vor,nu mai inteleg?),si am fost si la un al 4-lea service si mi-a zis ca e ambreiajul dus,ceea ce nu cred(nu am probleme in alte viteze,ambreiajul mi se pare bun)dar totusi mi-a dat de gandit.acel gajait din viteza 1 in a doua poate fi si de la ambreiaj?incerc sa rezolv intai pe calea mai ieftina ,fara a inlocuii ambreiajul(ma costa 700E) nu prea imi vine sa-l schimb ...daca nu stiu sigur ca este de la ambreiaj.Nu stiu ce si cum sa le mai spun mecanicilor sa se uite .. sa o rezolve odata.Trebuie sa ii fac si revizia anuala acum in ianuarie (iar eu nu gasesc o rezolvare concreta,foarte ciudat)cred ca e si din cauza sunt femeie,si nu barbat?Dar nu cred ca se tine cont aici in germania chiar sa te fraiereasca pe fata)... Devine foarte stresanta problema mai ales la semafoare cand toata lumea da gas,iar eu trebuie sa astept intotdeauna putin (clansoane,priviri dure)...Week placut tuturor Sad
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am spus mai sus, regleaza timoneria. Cand sunt probleme de acest fel, intrat greu in a doua la modelul tau. Tu spui ca "caraie" cand incerci sa treci din 1 in 2. In viteza intai si in restul merge bine? Daca nu se rezolva cu reglaj atunci da poate fi sincronul de la treapta a doua.
  • AnyMc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2016

  • Mesaj Privat
In alte viteze chiar nu am niciun fel de problema, multumesc pt.timpul acordat.O sa-mi fac timp sa ma duc din nou la service ... Incerc sa nu va mai stresez asa mult .Tuturor o zii linistita va doresc
  • Cojocel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Va salut. Am schimbat furtunul de la intercooler si a continuat sa scoata fum. Verificat vacuum, totul ok. Pornirea greoaie se pare ca era de la electromotor; l-am schimbat prin iulie, iar de atunci nu mai am probleme cu pornirea, indiferent ca motorul e cald sau rece.
In urma unui martor aprins, am vazut ca problema era EGR-ul. Mecanicul mi-a curatat clapeta de acceleratie (care nu arata chiar rau), a verificat galeria, care era ok, dar EGR-ul nu a fost dat jos de pe masina (nu stiu daca l-o fi curatat pe loc, dar nu cred). Intre timp m-am intalnit cu fostul proprietar si mi-a zis ca si el a avut problema asta si, pana sa schimbe EGR-ul, a mers cu mufa scoasa de la clapeta de acceleratie. Am facut si eu lucrul asta si a avut dreptate, fumul a disparut, iar masina merge la fel. Consumul nu imi dau seama daca a crescut, pentru ca nu am computer de bord si trebuie sa-l fac la pompa, lucru care nu se intampla prea des. Anul trecut ziceam de 5,6% pe Transfagarasan, dar atunci macar am circulat bine. Anul asta (dupa ce am scos mufa, deci) am fost in concediu prin Maramures si Bucovina si mi-a iesit 6,2% la pompa. Masina plina ca de obicei, AC pornit tot timpul, dar mers mai mult in treptele 2-3 de viteza, din cauza drumurilor foarte proaste (de DN18/Pasul Prislop nu mai zic...). Consumul mi s-ar parea bun, avand in vedere conditiile de trafic, deci n-as spune ca ar fi vizibil afectat de pozitia clapetei de acceleratie si nici eu nu simt ca a crescut, la drumurile pe care le fac frecvent (tot de aceeasi suma alimentez, tot atatia km fac)
Dar ce voiam sa va intreb e urmatorul lucru: ce se poate intampla/strica daca merg mult timp cu mufa scoasa? Deja am vreo 15.000km de cand merg asa. EGR in niciun caz nu iau nou pentru ca e vreo 1600 de lei, cel SH de pe masina a fost schimbat cu vreun an inainte de a cumpara eu masina (si a inceput sa scoata fum dupa cateva luni), deci nu stii ce iei... Ma gandesc sa-l dau jos pe al meu si sa-l curat, pentru ca am vazut/citit destule tutoriale si nu mi se pare greu, dar problema e lipsa de timp.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR