Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • nicutu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Simptome: Intra foarte greu in viteza 1, pe vreme rece (dimineata), cu motorul pornit. Dupa ce se incalzeste motorul, problema dispare. Cu motorul oprit, intra mai usor.
Va rog vedeti si poza atasata, cu piesa umeda. Stie cineva care e problema?

Multumesc



Cod(uri) eroare: Nu exista.
----
Model: Astra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z16XEP
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poate trebuie completat uleiul din cutie....
Cine stie cat ulei mai este in cutie de la scurgerile acelea.
Ulei cutie GM 1940182 iti trebuie 1.6L doar daca vrei sa il schimbi.

Despre scurgeri.

Tutorial schimbare semering cutie de viteze
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15551 - Garnitura sau Semeringul
https://www.clubopel.com/vie...p=1889681#1889681 - vezi si bucsele acestea in ce stare sunt... (ceva mai jos)

Poti incerca o aliniere....
https://www.clubopel.com/vie...p=1829875#1829875

Sau pote fi altceva....
  • nicutu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Deci inteleg ca acela e ulei din cutie. Nu imi dau seama ce trebuie sa schimb. Pare ca ar iesi prin partea de deasupra, nu pe la simering-ul de la piston
  • nicutu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Concluzie... pentru cei care patesc ca mine

In service, am schimbat uleiul, am lamurit problema "scurgerilor" (care erau normale prin duza dedicata aflata in partea superioara) si am reglat timoneria, fara niciun efect. Mecanicul a presupus ca problema e ambreiajul (pedala fiind destul de tare), desi nu patineaza.

Am studiat putin manualul de service care face referire la aerisirea ambreiajului (circuitul hidraulic de ambreiaj este separat de cel de frana desi lichidul provine din aceeasi cutie) si am afectuat de doua ori aerisirea conform manualului. Chiar dupa prima aerisire nu am mai avut probleme cu intrarea in viteza. Operatia trebuie repetata pana nu mai iese aer. Logica este destul de simpla.... Oare de ce personalul din service nu stie aceste lucruri?

PS. Tot in sezonul rece, masina tremura la plecarea de pe loc, cu motorul rece. Dupa aerisire nu se mai intampla acest lucru, probabil ca acum ambreiajul este acum comandat corect
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''.... Oare de ce personalul din service nu stie aceste lucruri? ''... A invata,e o operatiune mult mai complexa decit a desface si a stringe niste suruburi...,presupunind anumite capacitati,pe care unii nu le au...! Trist,dar adevarat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR