Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • malboro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Na vrut sa porneasca deloc. Am duso azi la servis a pus testerul pe masina, a incercat sa o porenasca si tot na vrut. Au desfacut si egrul lau dat jos. Sau uitat si la filtru de motorina au gasit mazga km multa in el, namol in borcan. Au scos afara mizeria. Nu au aparut erori in programul de la opel. A facut testul de compresie si miau zis k pistonul 2 si 4 are compresie cam proasta. Miau mai zis k problema este din motor si pana nul desface nu stie ce poate sa aibe. Au zis k numai manopera ma costa incepand de la 5 miloane in sus... nu cred sa aiba dreptate. Kiar daca nu avea compresie tot trebuia sa porneasca... imi baga sa desfac motorul numai asa sami ia banii degeaba....
Skip ads

  • malboro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Revin din nou cu problema legata de meriva mea. Porneste foarte greu! Motorul invarte, scoate fum negru, parca ar vrea sa porneasca dar ceva nu o lasa... pe test a aparut pb cu senzorul la axa cu came. Au fost indoite clemele de pe fulie care dau citirea senzorului, de o piulita care a fost uitata inauntru de cel care mia schimbat distributia. Dupa indreptarea lor, eroarea a disparut si masina nu mai scotea nici fum si a pornea binisor. Dupa ce s-au montat toate piesele la loc si am dat sa o pornim, na mai vrut deloc...a revenit la pb dinainte invartea si scotea fum dar nu pornea. Baietii care se ocupa de ea, dupa multe incercari cu sprai, cu test de compresie pe fiecare piston din care a reiesit presiune intre 16 si 17 bar fiecare piston, au zis k trebuia sa fie cam 20bar, dupa ce au testat si injectoarele care miau zis k sunt bune, dar nu f bune adica dau putina motorina pe retur si dupa ce au verificat si rampa comuna si miau zis k presiunea este f buna, au ajuns la concluzia k trebuie sa desfaca motorul, pb fiind la interior, ori banutii la tacheti ori o piesa componenta de motor din partea de jos, imi scapa acum denumirea.... si au zis k sapt viitoare se tine de motor. pb mea este dc masina a pornit f bine dupa indreptarea acelor cleme care fac citirea senzorului axei cu came si dupa montarea tuturor pieselor la loc, in prezenta mea, porneste la fel de greu sau deloc. Mi-au zis k pb e sigur din motor si sunt foarte siguri de asta dupa ce s-au kinuit cateva ore sa-l porneasca. Cineva are vreo explicatie a acelei porniri neasteptate?
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ce ai mai facut cu masina ca nu ai mai spus nimic si a trecut anul... si la mine porneste bine la rece si cum s-a incalzit invarte de o ia dracii si nu vrea decat dupa doua chei.Nu am erori. Suspectez regulatorul de presiune de pe pompa (am injectie denso) pentru ca-mi fluctueaza la rece putin intre 700-750 rpm si cateodata tremurala relanti dupa ce dau talpa dar isi revine tot cu talpa.
  • malboro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
La mn a fost alta problema. Din chiloasa, nu mai etansa bine si pierdea compresie. Cilindrii din mijloc faceau skimb de gaze intre ei si nu se mai producea arderea cum trebuie si imi scotea mult fum si deia pornea extrem de greu,pana nu a mai vrut deloc. Cineva inaintea mea a avut pb cu chiulasa si a skimbato dar a pus la loc garnitura veke fara sa o stranga cu keia k la carte. A transo de forma si in timp sia facut joc si s-a slabit si de aici au aparut problemele... am skimbat chiloasa si garnitura si acum merge brici.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
malboro a scris: A facut testul de compresie si miau zis k pistonul 2 si 4 are compresie cam proasta
Nu ti se pare ca ceva scirtiie...,2 si 4,nu sunt alaturati(in mijloc)...Oricum,bine ca ai rezolvat-o! Nu sunt deacord cu felul in care scrii! Il consider...,oribil! Citeste regulamentul si conformeaza-te...,e un sfat prietenesc!
  • malboro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ok. Scz de scriere. A fost km demult pb asta cu masina. Asta este ce miam mai amintit de atunci. Am dat un raspuns omului. Si da, bn k am rezolvat! Drumuri bune!
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Merci de raspuns,de-altfel la mine ramane sa mai investighez.Bafta!
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Sad
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
abia ce am venit de la drum i-am dat 140 din scurt si sa aprins martor eroare 1243 si a inceput sa tremure iar la relanti.... ce-o fi? motor z17dth 74kw injectie denso.
  • malboro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cred k turbina.... cred nust ce sa zic...
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu e turbina cred ca este ceva legat de pompa ... astept pareri legate de 1243 ca nu e prea comuna ca eroare
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Si eu am avut aceasta eroare si a fost electrovalva turbo.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=68868
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
pai ar fi senzor de boost nu electrovalva aia am schimbat-o ca era teapana si umflata de rugina iar eu gasisem ceva de genul second pump faulty or bad ground si de aceea m-am gandit la pompa de joasa...mai astept pareri legate de cod ...pana ajung sa-mi iau un op-com.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu stie nimeni nimic de 1243?care apare la viteze mari ?alta eroare nu am si mi se pare ca acum porneste mai greu si la rece dupa ce invarte de 3-4 ori.
  • malboro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Chiar nu stiu ce sa zic... a mea na patit asa ceva pana acum. Sper sa nu faca mai tarziu. Pot fi mai multe probleme dar din ce am citit pe aici, au curatat electrovalva turbo, au curatat turbina, galeria de admisie, egr si apoi nau mai avut probleme cu 1243. Incearca si tu la fel si vezi care-i treaba. Daca ai sculele potrivite le poti curata chiar tu. O zi buna
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
geodan0 a scris:nu stie nimeni nimic de 1243?care apare la viteze mari ?alta eroare nu am si mi se pare ca acum porneste mai greu si la rece dupa ce invarte de 3-4 ori.

P1243 Boost Pressure Valve High Voltage
P1243 Boost Pressure Valve Low Voltage
P1243 Boost Pressure High Pressure
P1243 Boost Pressure Low Pressure
Verifica electrovalva turbo si curata senzorul de presiune de pe admisie.
Daca porneste greu la rece, verifica bujiile si tensiunea pe fise.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ok inteles merci sa treaca sarbaroarea si ma apuc sa vad ce e cu electrovalva cat despre bujii sunt ok trebuie sa verific returul la injectoare ca am schimbat 2 si sa vad de senzorul de pe vibrochen crankshaft daca pot sa il curat sau cum arata ca la cald invarte saraca de raman fara baterie pana o ia 6-7 ori si destul de repede incat nu suspectez nici bateria nici electromotorul.Zic eu sa fie 3 cauze: regulator pompa sau chiar capul pompei ca am gasit cateva fire de span in filtru, senzor crankshaft dar nu mi se opeste in mers motorul deci... si retur injectoare unde 2 mai rele au fost schimbate si nu e nici o imbunatatire cu pornirea altceva nu mai stiu de la ce poate fi. de dezamorsat nu e vorba ca e bun filtrul si capacul.
  • GPaul785

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut, a rezolvat cineva problema? Si a mea la rece porneste la sfert. Dupa un drum de 15km nu mai porneste pana nu se raceste. Multumesc
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Problema cred ca e la pompa de injectie...are o supapa pentru retur si cand e cald ansamblu motor (inclusiv pompa) nu mai inchide bine si se duce motorina pe retur...mecanicii care se pricep la pompe injectie stiu unde e situata.Daca ai avea un furtun transparent ai vedea cum se duce motorina pe retur.
  • GPaul785

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
@Thirteen dar pornirea la rece cum o face la sfert daca motorina se duce inapoi? Stiu unde este supapa dar este foarte greu de ajuns la ia.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR