Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • calinbulzan2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
astra j 1.7 cdti din 2011 bateria trebuie inlocuita. stie cineva cum se demonteaza si ce baterii se potrivesc.nu reusesc sa vad ce scrie pe acumulator, cati amperi, ce putere are la pornire etc.stie cineva exact cu ce tip de baterie este echipata din fabrica si ce dimensiuni are ?
multumesc
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Desfa brida de deasupra si o sa vezi.
A mea e de 75Ah, facuta de Varta.(bateria de fabrica).

Iti recomand rombat premier: raport calitate pret foarte bun. Plus cã ai 3 ani garantie.
  • calinbulzan2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
am fost la un distribuitor. si el mi-a recomandat rombat premier si dupa ce i-am dat datele masinii a zis ca e ca si la insignia si ca nu se potriveste.zicea ca si dimensiunile (inaltimea) ar fi diferite.si a mea originala e tot varta gm.a ta e de 75 , 750 putere la pornire ? vad ca la emag varta silver de 75 cu750 e la acelasi pret cu rombat premier.vad ca nu au aceleasi dimensiuni insa.dupa ce mi-a zis si vanzatorul de la magazin ca la astra j nu se potrivesc rombat-urile mi-e teama sa comand si varta ca poate nu o pot monta.am desfacut brida insa nu reusesc sa o scot din cutia aia in care e .trebuie sa desfac si cele 5 suruburi ? multumesc
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Varta are 175, rombat are 190.

Eu cred ca intra si aia de 190.
Varianta rombat de 175 înãlțime, e aia de 70 Ah. Sau de 80Ah.
Pe site-ul rombat, pt j recomanda de 75Ah.

Da , a mea are tot 750 curent de pornire.
Ca sa o schimbi, desfaci brida, normele apoi scoti capacul lateral de langa borna minus.
  • Muresan Ionuc

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Pana la urma a pus cineva Rombat premier de 75 Ah pe 1,7 diesel?
Se potriveste in locas sau nu?
Da si la mine bateria semene de oboseala si as vrea sa stiu din timp catre ce sa ma orientez si Rombat premier mi se pare o alegere mai buna.
Ar mai fi Varta silver daca a pus cineva.

Multumesc
  • Fiu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2012 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Eu am pus Topla de 78 Ah si intradevar la inaltime nu se potriveste.
Asa ca am renuntat la tabla de fixare de deasupra si am legat acumulatorul cu o chinga speciala.
  • calinbulzan2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
la reprezentanta opel bateria originala varta gm 780 ron cu reducere inclusa. mi-au mai recomandat bosch s 5 de 85 cu 800 la pornire, baterie care ar avea aceleasi dimensiuni(175/175) si caracteristici cu cea originala la 530 lei. una identica la emag 400 ron.tot 400 ron e si varta silver tot 85 cu 800.inclin spre varta pt ca si cea originala e tot varta. recomandari ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Varta nu mai sunt ce au fost candva.

eu zic sa demontezi bateria de pe masina, sa o masori cu o ruleta si dupa asta te duci la un magazin de piese auto specializat si le zici ca vrei o baterie cu dimensiunile x y z.
eu ti-as recomanda totusi sa te duci la un magazin care are deja pe stoc bateriile si le si monteaza pe masina (sa fii sigur ca incape).

daca era sa ma iau dupa bateria veche a masinii acum aveam de 72, insa nenea de la magazinul de unde am luat bateria mi-a zis: asta de 85 e la fel de mare si e mult mai buna.
si avea dreptate, nu am avut nici o emotie la pornirea masinii.
mi-am pus rombat si nu regret.
am prins-o la o promotie la pret foarte bun (era cu 30 de lei mai scumpa decat cea de 75 acelasi model).
daca tine 3-4 ani deja pot zice ca si-a scos banii.
  • Muresan Ionuc

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2008

  • Mesaj Privat
@jgyprime- multumesc de raspuns. La Rombat ma gandeam si eu pentru ca raportul calitate-pret e foarte bun. Plus ca imi place sa utilizez lucruri produse in Romania.

Stie cineva cumva dimensiunile baterii originale si tolerantele + sau - ca sa intre orice marca de baterie acolo, dar sa se poata prinde in suportii existenti?

Multumesc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
175x175x278
Singura pe care o permite mai mare, este lungimea. Tabla din lateral are mai multe pozitii catre fata masini.
La înãlțime suporta mai mult, doar daca renunți la brida de deasupra.
  • calinbulzan2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
deci, bateria de pe masina este 175/175/27si ceva, insa e de 60 cu 370 ! nu inteleg de ce la opel au vrut sa-mi vanda un bosch de 85 cu 80 ?! acuma nu stiu daca sa pun una similara cu originala sau mai mare ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ti-au recomandat o baterie mai mare ca sa ai mai mult curent la pornirea motorului.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Bateria mea are 75Ah, cu 750 curent de pornire.
E diesel, are încãlzire electrica auxiliara, care e destul de gurmanda. Se justifica de 75. In nici un caz mai mare.
Daca ai originalã de 60, pai de aia sa pui. Nu te lua dupa toti priceputii.
Conteaza cat are si alternatorul:daca ii pui baterie prea mare, nu are timp sa o încarce. Al meu are 140A.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daniel, pe ce te bazezi cand afirmi ca un alternator de 100A nu ar putea sa incarce o baterie de 85?
pentru ca sincer sa-ti zic de 2 ani de cand am bateria pe masina nu am simtit nici macar odata nevoia sa o iau in casa si sa o pun pe redresor si nici la pornire nu am avut nici un fel de emotii...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Alternatorul e dimensionat in functie de consumatori. Teoretic, el este capabil sa sustina toti consumatorii electrici, atata timp cat motorul este pornit(cu acumulator tampon). In plus, un acumulator absoarbe aprox 10% din capacitate: la acumulator de 80Ah, se duc cam 8A. Daca faci drumuri lungi, probabil ca bateria are timp sa se încarce linistita.
La fiecare pornire, curentul e luat din acumulator.
Daca fac drumuri scurte, consumatori aproape de limita alternatorul, mai ales iarna, mai am si un acumulator foarte mare, de unde sa ajunga curent de încãrcare pt acumulator? Ca nu e loc.

Asta din fizica pe care mi o mai amintesc☺
Fiecare ia ce vrea. Dar, de multe ori, e inutil.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai eu fac drumuri scurte, 5-6 km dimineata, la fel seara.
90% din km facuti de masina mea sunt in acest regim.
In 2 ani nu am scos bornele de la baterie decat de 2 ori, odata sa ajut un amic sa porneasca (nu aveam cabluri suficient de lungi) si inca odata cand am schimbat volanul (sa nu sara airbag-ul).
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Si ce alternator ai?
Bateria originalã cat avea?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
calinbulzan2000 a scris:deci, bateria de pe masina este 175/175/27si ceva, insa e de 60 cu 370 ! nu inteleg de ce la opel au vrut sa-mi vanda un bosch de 85 cu 80 ?! acuma nu stiu daca sa pun una similara cu originala sau mai mare ?

sigur nu ai dat jos bateria de pe scuter?
  • calinbulzan2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
a mai verificat cineva ce tip de baterie au astra j diesel ? si mie mi se pare cea de fabrica putin cam slaba pt un diesel cu atatia consumatori suplimentari.totusi a tinut 5 ani si a stat foarte mult nepornita si nu am avut probleme pana acum.si ma gandesc ca daca asa au dotat-o din fabrica e ok. tot nu stiu daca sa optez pentru una similara, eventual putin mai mare, sau sa iau de 85 cu 800 cum au vrut sa-mi dea cei de la opel.as fi interesat ce parere are un electrician, daca avem pe forum.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Alt exemplu: octavia 1.9, 140 hp, are baterie de 66Ah.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR