mihaiotto
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
am un vectra c din 2007,88kw,120cp...aseara mi s-au aprins 2 becuri pe bord...volanul cu semnul exclamarii si esp-ul...in acelasi timp am constatat ca nu mai aveam servodirectie(trageam de volan ca la dacie).am oprit motorul si l-am pornit din nou dupa 3 min si becurile nu mai erau aprinse iar servo isi revenise...m-am uitat la pompa de servo(sper ca e cea din spatele motorului cu capac negru pe care scrie steering oil)...si cred ca mai trebuie completat lichid pt ca este cam la jumatea nivelului in vas...
mi-a adus cineva azi lichid de servodirectie...dar nu stiu daca e indicat sa completez cu acela(scrie compatibil cu toate tipurile de motor)...si poate fi amestecat cu orice tip de lichid servodirectie.
imi poate spune cineva ce fel de lichid este recomandat si daca totusi pot folosi acest lichid pt a completa?
va multumesc anticipat.
mi-a adus cineva azi lichid de servodirectie...dar nu stiu daca e indicat sa completez cu acela(scrie compatibil cu toate tipurile de motor)...si poate fi amestecat cu orice tip de lichid servodirectie.
imi poate spune cineva ce fel de lichid este recomandat si daca totusi pot folosi acest lichid pt a completa?
va multumesc anticipat.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
inainte de completare cu lichid verifica burdufurile din capetele casetei de directie daca sunt urme de lichid de servo.
daca sunt urme atunci intradevar iti pierde ulei de servo pe la capetele casetei de directie , daca nu atunci becurile ti s-au aprin din cauza ca alternatorul da semne de oboseala....verifica mai bine si incarcarea
bafta
daca sunt urme atunci intradevar iti pierde ulei de servo pe la capetele casetei de directie , daca nu atunci becurile ti s-au aprin din cauza ca alternatorul da semne de oboseala....verifica mai bine si incarcarea
bafta
dinflo
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
alexinyo
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2013
- Mesaj Privat
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut tuturor! Spre rușinea mea, trebuie sa recunosc ca, deși am.mașinã de 2 ani încã sunt afon în ceea ce o privește. Dupã ce am trecut, ca multi alții, prin probleme gen DPF off acum am alta belea: servodirectia e praf. De 2 zile volanul merge doar în curse sacadat e și trag de el ca la Dacia lui tata. Am citit pe aici tot felul de diagnosticãri...sper sa nu fie pompa de servo, alternatorul sau caseta de direcție ca ajunge la dezmembrãri, oricât de îndrãgostit as fi de mașina asta.
Îmi da cineva o speranța? Poate fi rezolvata doar cu un schimb de ulei?
Îmi da cineva o speranța? Poate fi rezolvata doar cu un schimb de ulei?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
intai trebuie facuta o diagnoza si vazut ce erori apar iar daca nu apar erori vazuti parametrii. trebuie verificate punctele de legare ale firelor la baterie, alternator, servodirectie, masa caroseriei si abia atunci poti sa tragi o concluzie. noi de pe net nu avem cum sa facem toate aceastea si putem doar sa ne dam cu presupusul si atat dar nu te ajuta cu nimic in mod real...
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Revin: s-a schimbat releul, uleiul este ok... Mașina tot nu merge? Mai pot verifica altceva sau...ma bag sa caut pompa? Eventual pot sa verific pompa asta de pe masina înainte sa iau alta? Încã mai sper și eu sa ma scutire de atâția bani! Mai ales ca nici nu rea gãsesc pe dezmembrãri:(
Citeam ceva de legat pompa pe direct!
Citeam ceva de legat pompa pe direct!
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
E târziu, dar cred ca tot forumul ma.salveazã!
Am schimbat releul, am schimbat pompa de servodirectie, am fãcut unghiul ... mașina a funcționat aproximativ 100 km cu o servodirectie apropiata de normal. Am plecat spre mare și la km 90, intrând în benzinãrie...o ia de la capat: volanul merge greu cu cursa întreruptã. nu aveam ce sa fac: am continuat drumul asa. Aaaa, în plus alta surpriza: nu mai pot activa pilotul automat!
M-am interesat în continuare ce ar putea sa fie: majoritatea pãrerilor sunt cum ca de vina ar fi cuplajul la volan.
Au mai existat și altele referitoare la rulmenții de la flanșe, dar nu se simte nicio bãtaie la aceștia.
Pana la urma ajung sa schimb tot ce tine de direcție...
Este cineva care îmi poate spune din experiente similare neplãcute. ..care ar fi cauza?
Subliniez ca pe Tech 2 mașina nu are nicio eroare!
Mulțumesc!
Am schimbat releul, am schimbat pompa de servodirectie, am fãcut unghiul ... mașina a funcționat aproximativ 100 km cu o servodirectie apropiata de normal. Am plecat spre mare și la km 90, intrând în benzinãrie...o ia de la capat: volanul merge greu cu cursa întreruptã. nu aveam ce sa fac: am continuat drumul asa. Aaaa, în plus alta surpriza: nu mai pot activa pilotul automat!
M-am interesat în continuare ce ar putea sa fie: majoritatea pãrerilor sunt cum ca de vina ar fi cuplajul la volan.
Au mai existat și altele referitoare la rulmenții de la flanșe, dar nu se simte nicio bãtaie la aceștia.
Pana la urma ajung sa schimb tot ce tine de direcție...
Este cineva care îmi poate spune din experiente similare neplãcute. ..care ar fi cauza?
Subliniez ca pe Tech 2 mașina nu are nicio eroare!
Mulțumesc!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Bãiatul cu diagnoza a spus ca mașinã nu are absolut nicio eroare, dupã ce i-a dat o scanare completã! Tind sa cred ca a verificat și CIM, pentru ca pãrea chiar ca știe ce face și, mai ales ca, problema cu pilotul automat a apãrut imediat dupã cele legate de servodirectie.
Nu mai știu, sincer ce sa mai verific la fieratanie ca sa rezolv problema!
O sa încep cu cuplajul la volan, dar asta abia dupã ce ajung în București!
Colac peste pupãzã, tot cu ocazia asta, deși cred ca fãrã legãturã, a apãrut și o bãtaie metalica la oprirea motorului iar toți îmi spun "pregãtește-te sa schimbi volanta"! Asta asa, sa punã bomboana pe coliva mașinii
Mulțumesc pt rãspuns!
Va țin la curent te cu "evolutia"...
Nu mai știu, sincer ce sa mai verific la fieratanie ca sa rezolv problema!
O sa încep cu cuplajul la volan, dar asta abia dupã ce ajung în București!
Colac peste pupãzã, tot cu ocazia asta, deși cred ca fãrã legãturã, a apãrut și o bãtaie metalica la oprirea motorului iar toți îmi spun "pregãtește-te sa schimbi volanta"! Asta asa, sa punã bomboana pe coliva mașinii
Mulțumesc pt rãspuns!
Va țin la curent te cu "evolutia"...
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Nu mai rezist!
Am venit pana la București cu servo mergând în suturi...hotãrât sa o bag iar în service imediat cum ajung.
Dau sa plec din fata blocului spre service...surpriza: merge și servo, cupleazã și pilotul automat!
Știe cineva de la ce ar putea fi?
Repet: pe testarea cu TECH2 absolut nicio eroare în afara uneia mai vechi despre în proiector ars ( alta belea pt ca becul respectiv se aprinde).
Am venit pana la București cu servo mergând în suturi...hotãrât sa o bag iar în service imediat cum ajung.
Dau sa plec din fata blocului spre service...surpriza: merge și servo, cupleazã și pilotul automat!
Știe cineva de la ce ar putea fi?
Repet: pe testarea cu TECH2 absolut nicio eroare în afara uneia mai vechi despre în proiector ars ( alta belea pt ca becul respectiv se aprinde).
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
du-te la cineva care are o interfata de diagnoza (op-com, tech2) si intra in CIM si vezi cum variaza unghiul volan cand faci cursa cat se poate de incet stanga-dreapta.
am o oarecare banuiala ca e din CIM o problema care nu da eroare sau se sterge imediat eroarea din varii motive (am vazut la cineva pe masina chestia asta, dupa ce oprea motorul la urmatoarea repornire nu avea nici cea mai mica eroare)...
am o oarecare banuiala ca e din CIM o problema care nu da eroare sau se sterge imediat eroarea din varii motive (am vazut la cineva pe masina chestia asta, dupa ce oprea motorul la urmatoarea repornire nu avea nici cea mai mica eroare)...
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Revin cu aceeași problemã. Am mașina full.options, putere mãritã, DPF off...dar servodirectia merge doar când vrea ea.
Rezum: pus tester-ul de 3 ori, schimbat pompa servo, schimbat releu de încãrcare...rezultat ZERO!
Servodirectia merge în hopuri, cu cursa volanului întreruptã și greoaie. Când și când își revine și funcționeazã perfect!
Nu mai înțeleg nimic!
Acum, alții mai pricepuți îmi spun ca ar putea fi din cauza rulmenților de la flanșe care pot fi terminați. Dar parca îmi e nu știu cum sa continui sa bag bani în ea orbește, pe ghicite.
A mai avut cineva problema asta?
Niciun martor aprins în bord, nimic...
Sper sa nu ajung la caseta de direcție...deși în afara de rulmenții aia cam asta a mai rãmas. Am uitat: am verificat și cuplajul volanului și CIM...fãrã probleme și astea.
Ce ar putea fi?
Rezum: pus tester-ul de 3 ori, schimbat pompa servo, schimbat releu de încãrcare...rezultat ZERO!
Servodirectia merge în hopuri, cu cursa volanului întreruptã și greoaie. Când și când își revine și funcționeazã perfect!
Nu mai înțeleg nimic!
Acum, alții mai pricepuți îmi spun ca ar putea fi din cauza rulmenților de la flanșe care pot fi terminați. Dar parca îmi e nu știu cum sa continui sa bag bani în ea orbește, pe ghicite.
A mai avut cineva problema asta?
Niciun martor aprins în bord, nimic...
Sper sa nu ajung la caseta de direcție...deși în afara de rulmenții aia cam asta a mai rãmas. Am uitat: am verificat și cuplajul volanului și CIM...fãrã probleme și astea.
Ce ar putea fi?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Cosmin Kess a scris:Revin cu aceeași problemã. Am mașina full.options, putere mãritã, DPF off...dar servodirectia merge doar când vrea ea.
Rezum: pus tester-ul de 3 ori, schimbat pompa servo, schimbat releu de încãrcare...rezultat ZERO!
Servodirectia merge în hopuri, cu cursa volanului întreruptã și greoaie. Când și când își revine și funcționeazã perfect!
Nu mai înțeleg nimic!
Acum, alții mai pricepuți îmi spun ca ar putea fi din cauza rulmenților de la flanșe care pot fi terminați. Dar parca îmi e nu știu cum sa continui sa bag bani în ea orbește, pe ghicite.
A mai avut cineva problema asta?
Niciun martor aprins în bord, nimic...
Sper sa nu ajung la caseta de direcție...deși în afara de rulmenții aia cam asta a mai rãmas. Am uitat: am verificat și cuplajul volanului și CIM...fãrã probleme și astea.
Ce ar putea fi?
Sigurantele din cutia bateriei le-ai verificat ??
Rezum: pus tester-ul de 3 ori, schimbat pompa servo, schimbat releu de încãrcare...rezultat ZERO!
Servodirectia merge în hopuri, cu cursa volanului întreruptã și greoaie. Când și când își revine și funcționeazã perfect!
Nu mai înțeleg nimic!
Acum, alții mai pricepuți îmi spun ca ar putea fi din cauza rulmenților de la flanșe care pot fi terminați. Dar parca îmi e nu știu cum sa continui sa bag bani în ea orbește, pe ghicite.
A mai avut cineva problema asta?
Niciun martor aprins în bord, nimic...
Sper sa nu ajung la caseta de direcție...deși în afara de rulmenții aia cam asta a mai rãmas. Am uitat: am verificat și cuplajul volanului și CIM...fãrã probleme și astea.
Ce ar putea fi?