- opelastrabacau
- OP
- 8 mesaje
- din 15 Mai 2016
- Astra 2013
- Bacau
opelastrabacau
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2016
- Mesaj Privat
Model: Astra J 1.3D
An fabricatie: 2013
Simptome:
Nu trage la deal, dar merge bine pe drum drept.
La panta medie, trebuie sa schimb pana la a 2-a, se face coada in spatele meu...
Nu am apucat sa o pun pe tester dar cateodata imi afiseaza pe display "filter partic. diesel remove"
Faptul ca masina este luata de o saptamana de la dealer auto Germania, am considerat ca toate filtrele au fost schimbate.
Ma intreb daca doar motorul mic este problema, trebuie schimbat filtrul motorina sau e alta problema tehnica ?
Multumesc.
An fabricatie: 2013
Simptome:
Nu trage la deal, dar merge bine pe drum drept.
La panta medie, trebuie sa schimb pana la a 2-a, se face coada in spatele meu...
Nu am apucat sa o pun pe tester dar cateodata imi afiseaza pe display "filter partic. diesel remove"
Faptul ca masina este luata de o saptamana de la dealer auto Germania, am considerat ca toate filtrele au fost schimbate.
Ma intreb daca doar motorul mic este problema, trebuie schimbat filtrul motorina sau e alta problema tehnica ?
Multumesc.
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- opelastrabacau
- OP
- 8 mesaje
- din 15 Mai 2016
- Astra 2013
- Bacau
opelastrabacau
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2016
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Orice anulare DPF este ilegala...indiferent ca este EURO 4 , 5. Cu toate ca se practica destul de mult si in Vest anularea DPF EGR. Acum ce sa zic... un EURO 5 fara filtru ramane un EURO 4 la noxe , in schimb opacitatea gazelor intr-adevar creste mult fata de E5 ( fum negru).
Pe de alta parte "avioanele" bulgaresti( ML, E,S class etc) cu motoare de 2.7 D sau de ce nu 4.0 D care circula in voie in mare parte chiar fara catalizatoare ( nu vorbesc doar de DPF) in ce parte a legii se incadreaza?
Probabil constructorii de masini pun presiune pe autoritati deoarece resoftarile le scad din profituri.Orice masina cu peste 200-250 000 are 90% sanse sa aibe probleme cu DPF iar pe langa asta o masina cu peste 300 000 km necesita reparatii cat de cat costisitoare in caz de probleme pe DPF deoarece pe langa inlocuire trebuie facute reparatii "anexe".
P.S. Volkswagen sau ma rog.... grupul VAG a vandut 2 milioane de masini manarind noxele si pe noi ne mustra constiinta ca transformam un EURO 5 in EURO 4? )
P.S. 2 La noi altele sunt problemele.... MACAR de-ar avea frane/directie corespunzatoare masinile care circula pe drumurile patriei si atata timp cat ITP-ul se face in orice "baraca" nu se va schimba mare lucru in RO ... adica masini cu frane doar pe o roata... lonjeroane strambe de merge masina in lateral pe strada... jocuri in directie de cade roata etc....amortizoare care stau pe masini doar "de poza" iar la primul viraj stanga/dreapta la 100 km./h intra neprogramate la cules de porumb....
Cam atat cu off topic-ul.
Pe de alta parte "avioanele" bulgaresti( ML, E,S class etc) cu motoare de 2.7 D sau de ce nu 4.0 D care circula in voie in mare parte chiar fara catalizatoare ( nu vorbesc doar de DPF) in ce parte a legii se incadreaza?
Probabil constructorii de masini pun presiune pe autoritati deoarece resoftarile le scad din profituri.Orice masina cu peste 200-250 000 are 90% sanse sa aibe probleme cu DPF iar pe langa asta o masina cu peste 300 000 km necesita reparatii cat de cat costisitoare in caz de probleme pe DPF deoarece pe langa inlocuire trebuie facute reparatii "anexe".
P.S. Volkswagen sau ma rog.... grupul VAG a vandut 2 milioane de masini manarind noxele si pe noi ne mustra constiinta ca transformam un EURO 5 in EURO 4? )
P.S. 2 La noi altele sunt problemele.... MACAR de-ar avea frane/directie corespunzatoare masinile care circula pe drumurile patriei si atata timp cat ITP-ul se face in orice "baraca" nu se va schimba mare lucru in RO ... adica masini cu frane doar pe o roata... lonjeroane strambe de merge masina in lateral pe strada... jocuri in directie de cade roata etc....amortizoare care stau pe masini doar "de poza" iar la primul viraj stanga/dreapta la 100 km./h intra neprogramate la cules de porumb....
Cam atat cu off topic-ul.
- opelastrabacau
- OP
- 8 mesaje
- din 15 Mai 2016
- Astra 2013
- Bacau
opelastrabacau
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2016
- Mesaj Privat
- opelastrabacau
- OP
- 8 mesaje
- din 15 Mai 2016
- Astra 2013
- Bacau
opelastrabacau
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2016
- Mesaj Privat
Op3l a scris:1.Pune pe tester.
2.Vezi ce erori are.
3 Incearca o regenerare fortata( tester)
4. Treci ITP
5. Resofteaza ( aprox 300 E) si scapi de multe necazuri pe viitor.
Iti garantez ca masina nu merge bine nici pe drum drept , nu doar la deal + consum mare de motorina.
2.Vezi ce erori are.
3 Incearca o regenerare fortata( tester)
4. Treci ITP
5. Resofteaza ( aprox 300 E) si scapi de multe necazuri pe viitor.
Iti garantez ca masina nu merge bine nici pe drum drept , nu doar la deal + consum mare de motorina.
Așa este, Op3l, mașina a mers din ce în ce mai prost și pe drum drept. Toate acestea s-au precipitat în decurs de o sãptãmânã. Aștept reparația, apoi sunt curios cum va merge dupã. Menționez cã am mașina de doar 2 sãptãmâni.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- opelastrabacau
- OP
- 8 mesaje
- din 15 Mai 2016
- Astra 2013
- Bacau
opelastrabacau
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2016
- Mesaj Privat
Iulian 1971
Da, aproape cu ochii închiși, atât doar, cu o turã prin curtea firmei de leasing.
Da, cicã are 1 an garanție, reparația o suportã ei.
În schimb, o înșiruire de nereguli și la firma de leasing, iar "garanția" nu acoperã aproape toatã mașina. Ei spun verbal cã are 1 an garanție, însã nu specificã ce intrã și ce nu la garanție. Iar lista cu ce nu intrã cuprinde... aproape toatã mașina. Aviz altor cumpãrãtori prin leasing. "Semnatul ca primarul" poate costa la buzunar. Norocul meu a fost cã s-a întâmplat la doar o sãptãmânã de la ridicarea mașinii și nu prea au mai putut aplica "protocolul" de garanție. De data asta plãtesc ei. Data viitoare, nu se știe cine, probabil eu.
Da, aproape cu ochii închiși, atât doar, cu o turã prin curtea firmei de leasing.
Da, cicã are 1 an garanție, reparația o suportã ei.
În schimb, o înșiruire de nereguli și la firma de leasing, iar "garanția" nu acoperã aproape toatã mașina. Ei spun verbal cã are 1 an garanție, însã nu specificã ce intrã și ce nu la garanție. Iar lista cu ce nu intrã cuprinde... aproape toatã mașina. Aviz altor cumpãrãtori prin leasing. "Semnatul ca primarul" poate costa la buzunar. Norocul meu a fost cã s-a întâmplat la doar o sãptãmânã de la ridicarea mașinii și nu prea au mai putut aplica "protocolul" de garanție. De data asta plãtesc ei. Data viitoare, nu se știe cine, probabil eu.