- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am o instalatie de gaz Vialle Lpi pe Astra H z16 xep. Dupa ce schimb treapta de viteza imi da un soc cand incep sa accelerez . Asta se intampla pana in 2000 rotatii. Daca merg mai sportiv si nu mai scade turatia sub 2000 nu mai da acel soc. Cu cat accelerez mai brusc cu atat e socul mai puternic . Daca accelerez progresiv si mai finut... nu mai da sutul respectiv. Cand am acel soc, acea intrerupere ,ii scade si puterea motorului cateodata. Si alta problema care se manifesta destul de des ...cand pornesc AC ul nu are putere deloc, e un chin sa mergi prin oras , e mai lenesa decat un Tico. Are si momente cand trage bine.
Ce am incercat eu...Am facut motorul si chiulasa , alt egr, bujii gm recomandate, am dus o la reprezentanta Opel Craiova si au zis ca e in parametri. Mai am racordul flexibil de schimbat pt ca e spart rau. Daca s a mai lovit cineva de aceasta problema il rog sa ma lumineze pt ca eu am ramas in pana de idei.
Ce am incercat eu...Am facut motorul si chiulasa , alt egr, bujii gm recomandate, am dus o la reprezentanta Opel Craiova si au zis ca e in parametri. Mai am racordul flexibil de schimbat pt ca e spart rau. Daca s a mai lovit cineva de aceasta problema il rog sa ma lumineze pt ca eu am ramas in pana de idei.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pai ai 2 variante:
1- dai o fuga la Timisoara, e acolo un dilau Vialle (sunt 2 in Ro, Subaru Motors Bucuresti, aia nu raspund la telefon, si dl Panea, vezi http://www.vialle.nl/en/dealers) si iti ia masina la puricat
2- iti cumperi o interfata gen http://www.ebay.com/itm/LPG...:-~4AAOSwo3pWg8yb si incepi sa inveti cum functioneaza hardughia
PS: butelia unde ai schimbat-o?
1- dai o fuga la Timisoara, e acolo un dilau Vialle (sunt 2 in Ro, Subaru Motors Bucuresti, aia nu raspund la telefon, si dl Panea, vezi http://www.vialle.nl/en/dealers) si iti ia masina la puricat
2- iti cumperi o interfata gen http://www.ebay.com/itm/LPG...:-~4AAOSwo3pWg8yb si incepi sa inveti cum functioneaza hardughia
PS: butelia unde ai schimbat-o?
- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pai ideea cu interfata e ca poti urmari variatiile parametrilor
Hai sa iti zic ce probleme am avut eu pana acuma:
- ecu, ca a intrat apa in el. tot asa, montat cu capu'n sus, in fata bateriei, a copt garnitura de la capac. M-a rezolvat CristiTM
- furtunul de alimentare (de la stut la rezervor) montaj fara cap (trecut diagonal printr-o gaura data in podeaua portbagajului, in timp s-a taiat, ca era de cauciuc) inlocuit cu teava de cupru (nu am vrut sa dau vreo 80 EUR+transport pe un furtun "orijinal")
- pompa, care cica s-a dus (cica pana acuma 5-6 ani pompele aveau o problema constructiva, ce ducea in ungere deficitara) am inlocuit-o cu una custome, facuta de un rus. Nu sunt convins totusi ca pompa era chiar dusa, pentru ca simptomele nu au disparut. Pompa orijinala inca asteapta sa o desfac, sa vad cum se prezinta si sa ii iau kit de reparatie
- valva de presiune, care nu mai tinea presiune. Deocamdata am inlocuit-o cu un obturator pe retur (tot la sfatul rusului)
Hai sa iti zic ce probleme am avut eu pana acuma:
- ecu, ca a intrat apa in el. tot asa, montat cu capu'n sus, in fata bateriei, a copt garnitura de la capac. M-a rezolvat CristiTM
- furtunul de alimentare (de la stut la rezervor) montaj fara cap (trecut diagonal printr-o gaura data in podeaua portbagajului, in timp s-a taiat, ca era de cauciuc) inlocuit cu teava de cupru (nu am vrut sa dau vreo 80 EUR+transport pe un furtun "orijinal")
- pompa, care cica s-a dus (cica pana acuma 5-6 ani pompele aveau o problema constructiva, ce ducea in ungere deficitara) am inlocuit-o cu una custome, facuta de un rus. Nu sunt convins totusi ca pompa era chiar dusa, pentru ca simptomele nu au disparut. Pompa orijinala inca asteapta sa o desfac, sa vad cum se prezinta si sa ii iau kit de reparatie
- valva de presiune, care nu mai tinea presiune. Deocamdata am inlocuit-o cu un obturator pe retur (tot la sfatul rusului)
nbkflorin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
nbkflorin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
nbkflorin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
ca observatie, daca te gandesti la transplant de pe o masina cu gpl din fabrica (intrebarea ta a fost foarte ambigua) ia-ti gandul. Nu vei obtine omologare.
Poti sa iei eventual ceva componente, gen vaporizator, ecu, injectoare, insa butelia nu. La ITP se verifica data e expirare si, daca inginerul e riguros, posibil si seria...
Poti sa iei eventual ceva componente, gen vaporizator, ecu, injectoare, insa butelia nu. La ITP se verifica data e expirare si, daca inginerul e riguros, posibil si seria...
nbkflorin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
In sfarsit te-ai hotarat sa iti exprimi dorinta intr-un mod inteligibil, inteligent si concret, ca sa inteleaga lumea ce vrei!
Ce sa zic, multa bafta cu planul tau din cate stiu eu Opel nu a pus instalatii de GPL "din fabrica". Singurul motor care a venit cu sistem dual de alimentare e Y16CNG, dar ala nu o sa il gasesti pe astra h, si nici nu te ajuta (nu e pe gpl, e pe cng, si nu prea ai unde alimenta in RO)
In plus (tot din cate stiu eu) unul dintre motoarele de 1.6 de la opel nu se impaca bine cu gazul (detalii poti afla la montatori), eu mai degraba iti recomand un 1.8, si ii pui o instalatie de calitate, si esti OK
Ce sa zic, multa bafta cu planul tau din cate stiu eu Opel nu a pus instalatii de GPL "din fabrica". Singurul motor care a venit cu sistem dual de alimentare e Y16CNG, dar ala nu o sa il gasesti pe astra h, si nici nu te ajuta (nu e pe gpl, e pe cng, si nu prea ai unde alimenta in RO)
In plus (tot din cate stiu eu) unul dintre motoarele de 1.6 de la opel nu se impaca bine cu gazul (detalii poti afla la montatori), eu mai degraba iti recomand un 1.8, si ii pui o instalatie de calitate, si esti OK
- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Astãzi am puricat mașina toatã ziua și în final am scãpat de suturile alea enervante. Am blocat tija de la twinport pe deschis și. ..surpriza , nu mai da suturi. Am impresia ca suturile le dãdea când deschidea twinport ul ...in accelerare. Nu știu acum dacã twinport ul meu are ceva sau instalația asta de gaz nu se împacã bine cu el. Am 0.2V la twinport la relanti ,nu știu dacã e bine, parcã citisem ca tb 0.6V. O sa merg o perioada așa cu ea , apoi o sa blochez tija pe închis și pe întredeschis sa vãd comportamentul pe gaz și consumul.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- ciogaby
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat