- marius3113
- OP
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut!
De curand mai exact de o saptamana cand dadeam sa pornesc motorul am observat ca martorul ABS intarzia sa se stinga odata cu ceilalti martori din bord, si pana sa sa il pornesc acesta ramanea aprins pret de 8 secunde aproximativ dupa stingerea martorilor. Am tot citit pe forum si nu am gasit o solutie concreta si nimeni nu a explicat rezolvarea.
In alta ordine de idei am avut intentia sa o iau sistematic sa caut problema legata de acest martor, insa toti cu diferite idei si presupuneri(ba calculatorul de ABS, ba senzorii de la butuci,ba unitatea aceea ABS cu nu stiu ce problema,ba bateria slaba, etc),dar chiar ma pregateam sa desfac rotile si sa le curat senzorii poate sa pus span deoarece am schimbat de cateva luni saborii si tamburii pe spate deci nu era esclus sa am span .
Am spus sa ma uit pe la unitatea aceea ABS si chestia e ca nu am facut mare lucru am umblat pe acolo am mai tras de cabluri am mai inpins mufe ,dar azi am scos bateria am luat spray de contacte am scos tabloul electric din compartimentul motor,am scos cele 3 mufe de sub tablou am dat cu spray , cel de la ABS scos mufa dat cu spray ,mufele de la ECU(calculatorul masinii) cu spray,curatat bornele bateriei cu hartie abraziva sau smirghel,montat tot la loc in ordinea inversa desfacerii .
Mare a fost uimirea cand bag cheia in contact si martorul ABS sa stins odata cu ceilalti martori,In concluzie si probabil a fost vreo mufa oxidata sau contact slab.
Daca titlul nu corespunde discutiei rog moderatorii sa mute discutia unde se cuvine.
Multumesc!
De curand mai exact de o saptamana cand dadeam sa pornesc motorul am observat ca martorul ABS intarzia sa se stinga odata cu ceilalti martori din bord, si pana sa sa il pornesc acesta ramanea aprins pret de 8 secunde aproximativ dupa stingerea martorilor. Am tot citit pe forum si nu am gasit o solutie concreta si nimeni nu a explicat rezolvarea.
In alta ordine de idei am avut intentia sa o iau sistematic sa caut problema legata de acest martor, insa toti cu diferite idei si presupuneri(ba calculatorul de ABS, ba senzorii de la butuci,ba unitatea aceea ABS cu nu stiu ce problema,ba bateria slaba, etc),dar chiar ma pregateam sa desfac rotile si sa le curat senzorii poate sa pus span deoarece am schimbat de cateva luni saborii si tamburii pe spate deci nu era esclus sa am span .
Am spus sa ma uit pe la unitatea aceea ABS si chestia e ca nu am facut mare lucru am umblat pe acolo am mai tras de cabluri am mai inpins mufe ,dar azi am scos bateria am luat spray de contacte am scos tabloul electric din compartimentul motor,am scos cele 3 mufe de sub tablou am dat cu spray , cel de la ABS scos mufa dat cu spray ,mufele de la ECU(calculatorul masinii) cu spray,curatat bornele bateriei cu hartie abraziva sau smirghel,montat tot la loc in ordinea inversa desfacerii .
Mare a fost uimirea cand bag cheia in contact si martorul ABS sa stins odata cu ceilalti martori,In concluzie si probabil a fost vreo mufa oxidata sau contact slab.
Daca titlul nu corespunde discutiei rog moderatorii sa mute discutia unde se cuvine.
Multumesc!
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
- marius3113
- OP
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
e posibil...am un prieten electrician,e priceput cu testere si tot felul de chestii alarme,cipuri,sonorizare auto,in fine...i-a imprumutat masina cumnatului sau sa mearga la ziua sa undeva la o cabana,fiind noroi pe drum a cam murdarit masina si a ajuns mizerie si pe la motor.acesta cand s-a dus la spalatorie a spalat si motorul si de aici probleme electrice infinite dintre care si ceva legat de ABS pe care nu l-a mai putut rezolva,ECU s-a cam facut si el praf apareau tot felul de erori,nu i-a mai dat de capat pana la urma i-a facut-o cadou cu 3000 de euro. masina era astra g,nici in ziua de azi nu e rezolvata problema asa ca te sfatuiesc sa eviti spalarea motorului si sa nu circuli cu viteza mare pe ploaie. concluzia a fost pana la urma ca principalul vinovat a fost apa. e suficient sa intre pe unde nu trebuie si nu e neaparat sa se intample ceva pe moment,se oxideaza iar la un moment dat nici mama testerelor nu e de ajuns pentru rezolvarea problemelor. numai bine!
- marius3113
- OP
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat , si ai dreptate cu mersul prin ploaie , ma prins o ploaie pe la Ramnicu Sarat de nu vedeai la 2 m in fata si nu am oprit si nu iam pus nici scutul daca ajuta si ala la ceva, de spalat motorul anul trecut sa intamplat sa il spal dar nu cu jet puternic ci la presiune de robinet si nu mia creat probleme pana acum. Dupa acea ploaie am plecat in Grecia si la fel fara probleme , de cum m-am intors a inceput sa cada aeroterma ( am schimbato) martor abs intarzia sa se stinga ,sa rezolvat acum e bine, dar sa dus aerul conditionat si freon am bagat de 2 luni sau 3,deci nu se pune problema de lipsa freon , cand dau sa pornesc aerul motorul creste putin in turatii ca si cum ar cupla compresorul dar nu baga rece, si nu porneste nici ventilatorul dde la radiator. pierderi de freon nu am.,ce am citit pe forum ar fi dusa bobina de la compresor de fapt ar fi o rezistenta termica , o sa ma ocup de asta peste 2 saptamani ca acum nu am timp.
Multumesc inca o data pentru sfaturi marusu.!
Multumesc inca o data pentru sfaturi marusu.!
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
AlinManu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2016
- Mesaj Privat
Salut! Am un Corsa D din 2010, benzina si de la un timp se aude un bazait sau mai degraba ca si cum ar face contact doua fire de curent, dar numai de la 40 km in sus. Se aude foarte tare in partea stanga, sub bord mi se pare, daca pun pe liber sau cat schimb viteza nu se mai aude, doar daca accelerez sau micsorez viteza. Multumesc de ajutor!
- marius3113
- OP
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Revin cu o problema , de ieri dimineata am aceleasi simptome cu martorul de la ABS ce se stinge cu intarziere si in plus de asta m-am ales si vitezometrul sa o ia razna in sensul ca eu mergeam in treapta a 2-a cand vad ca acul vitezometrului urca la viteza de 180 si apoi trece de 220 pana la maxin si mi-a ramas blocat la 160km/h.
Daca cineva are idee care ar fi problema orice sfat indicatie e bine venita.
Am atasat si o poza cu indicele vitezometrului. masina e stationata nu se afla in mers.
Eu tin sa cred ca sa dus vrun senzor ABS dar nu stiu , poate reusesc sa merg cu ea sa o pun pe un tester ceva.
Daca cineva are idee care ar fi problema orice sfat indicatie e bine venita.
Am atasat si o poza cu indicele vitezometrului. masina e stationata nu se afla in mers.
Eu tin sa cred ca sa dus vrun senzor ABS dar nu stiu , poate reusesc sa merg cu ea sa o pun pe un tester ceva.
- marius3113
- OP
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Am revenit dupa ceva timp , si cu rezolvari la cateva probleme mentionate mai sus.
Martorul ABS sa stins in urma inlocuirii senzorului, si o inspectare a cablurilor roase se sobolani si izolate apoi.
Sub grila de stergatoare sau cum so numi aia sub sistemul de stergatoare exista un manunchi de cabluri acolo si-au infipt coltii ratonii, am cositorit, sudat cablurile apoi izolate bine.
Am scos calculatorul masini l-am desfacut cu grija acolo iar lipituri reci 3 la numar am lipit cu fludor.
Vitezometrul o luase razna am desfacut ceasurile de bord sa vad ce au si pe acolo si la steperul vitezometrului iar lipituri reci am lipit cu fludor si functioneaza perfect.
A mai ramas aerul conditionat dar de el ma voi ocupa cand o sa mai am timp., si am sa revin cu rezolvarea .
Sa auzim de bine
Martorul ABS sa stins in urma inlocuirii senzorului, si o inspectare a cablurilor roase se sobolani si izolate apoi.
Sub grila de stergatoare sau cum so numi aia sub sistemul de stergatoare exista un manunchi de cabluri acolo si-au infipt coltii ratonii, am cositorit, sudat cablurile apoi izolate bine.
Am scos calculatorul masini l-am desfacut cu grija acolo iar lipituri reci 3 la numar am lipit cu fludor.
Vitezometrul o luase razna am desfacut ceasurile de bord sa vad ce au si pe acolo si la steperul vitezometrului iar lipituri reci am lipit cu fludor si functioneaza perfect.
A mai ramas aerul conditionat dar de el ma voi ocupa cand o sa mai am timp., si am sa revin cu rezolvarea .
Sa auzim de bine
- marius3113
- OP
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut! Intr-un final am reusit sa dau de capat si aerului conditionat; azi am dat scutul jos de pe masina si evident cu ceva urme lasate de sobolani , am spus sa verific p[e la cabluri pe acolo si toate pareau in regula si am rasucit cablul ce duce in compresor dar ala ar alimenta bobina ambreiajului ce cupleaza compresorul,si mare surpriza ros de sobolani soareci ce o fi fost ca doar de il rasuceam vedeam cei acolo si era ros pana si un fir firav de subtire , am lipit firul acela am izolat bn si in felul asta am AC ca tot vine caldura .
In concluzie verificati cu atentie cablurile ca aparent spui ca sunt ok , dar eu am stat timp de 8 luni fara AC si fara sa veific in amanunt , aveam de gand sa dau jos compresorul sa verific daca e dus dar a fost mai usor decat am crezut.
Sa auzim numai de bine !
In concluzie verificati cu atentie cablurile ca aparent spui ca sunt ok , dar eu am stat timp de 8 luni fara AC si fara sa veific in amanunt , aveam de gand sa dau jos compresorul sa verific daca e dus dar a fost mai usor decat am crezut.
Sa auzim numai de bine !
- Mvasile820
- *
- 7 mesaje
- din 01 Mai 2021
- Corsa 2010 A12XERZ
- Valcea
Mvasile820
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2010 A12XERZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2021
- Mesaj Privat
[quote="marius3113"]Am revenit dupa ceva timp , si cu rezolvari la cateva probleme mentionate mai sus.
Martorul ABS sa stins in urma inlocuirii senzorului, si o inspectare a cablurilor roase se sobolani si izolate apoi.
Sub grila de stergatoare sau cum so numi aia sub sistemul de stergatoare exista un manunchi de cabluri acolo si-au infipt coltii ratonii, am cositorit, sudat cablurile apoi izolate bine.
Am scos calculatorul masini l-am desfacut cu grija acolo iar lipituri reci 3 la numar am lipit cu fludor.
Vitezometrul o luase razna am desfacut ceasurile de bord sa vad ce au si pe acolo si la steperul vitezometrului iar lipituri reci am lipit cu fludor si functioneaza perfect.
Probleme similare am avut și eu.În aceeași zi mi-a picat indicatorul de benzinã,vitezometrul,Abs-ul ardea continuu, ventilatorul de rãcire funcționa continuu.Topic-ul tãu mi-a ajutat -Mulțumesc mult.Am cãutat sub grila ștergãtoare și-am gãsit fire roase în ambele pãrți ale mașinii.le-am innodat și izolat și toate și-au revenit.Poate m-ai ajutã pe cineva.
Martorul ABS sa stins in urma inlocuirii senzorului, si o inspectare a cablurilor roase se sobolani si izolate apoi.
Sub grila de stergatoare sau cum so numi aia sub sistemul de stergatoare exista un manunchi de cabluri acolo si-au infipt coltii ratonii, am cositorit, sudat cablurile apoi izolate bine.
Am scos calculatorul masini l-am desfacut cu grija acolo iar lipituri reci 3 la numar am lipit cu fludor.
Vitezometrul o luase razna am desfacut ceasurile de bord sa vad ce au si pe acolo si la steperul vitezometrului iar lipituri reci am lipit cu fludor si functioneaza perfect.
Probleme similare am avut și eu.În aceeași zi mi-a picat indicatorul de benzinã,vitezometrul,Abs-ul ardea continuu, ventilatorul de rãcire funcționa continuu.Topic-ul tãu mi-a ajutat -Mulțumesc mult.Am cãutat sub grila ștergãtoare și-am gãsit fire roase în ambele pãrți ale mașinii.le-am innodat și izolat și toate și-au revenit.Poate m-ai ajutã pe cineva.
- Mvasile820
- *
- 7 mesaje
- din 01 Mai 2021
- Corsa 2010 A12XERZ
- Valcea
Mvasile820
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2010 A12XERZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2021
- Mesaj Privat
Nu se mai stingea martorul ABS,Nu se mai oprea ventilatorul principal de rãcire,Vitezometru și indicatorul de combustibil nu mai arãtau nimic-Mașina opel corsa d 1,2 2010 A12XER.Rezolvare.Am dat jos ștergãtoarele și grila de plastic în care sunt încadrate. Sub grilã am gãsit fire roase de soareci în ambele laterale.Le-am înnodat și izolat și surprizã.Toate și-au revenit și funcționeazã normal.Poate ajutã pe cineva aceste ãnformații.Noapte bunã.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat