Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • popicadi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Aseara am revenit dupa un drum de 650 km si dimineata am observat o pata de ulei sub masina. M-am bagat sub masina si am presupus ca acel capac de la filtru de ulei s-a destrans . Am incercat sa-l mai strang dar nu mergea si nici nu am fortat. Acum seara am vrust sa plec cu masina. Norocul meu a fost ca a trebuit sa deschid usa la curte iar cand m-am intors era balta de ulei sub masina si se vedea cum curge ca la robinet uleiul. M-am bagat sub masina si nimic, nici urma pe la filetul capacului de la filtru de ulei. Am rugat pe cineva sa dea putin la automat si am observat ca ulei curge ca la robinet pe la teava cu princina. Ce poate fi?
Model: Vectra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z19DT
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu sigur, dar cred ca ar fi trebuit sa fie un furtun acolo...ceva de retur
  • popicadi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Și eu m-am gândit dar nu gãsesc nici un fel de furtun câte sã trebuiascã bãgat acolo. Din ce am citit are o carcasa care e posibil sã fie vrepata acum. Pe 1 septembrie am programare la service si revin si eu cu detalii.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu e nici un furtun pe acolo golesti uleiul din filtru...ai ceva problema la garnitura de ulei sau capac.
  • popicadi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Exact. Problema s-a rezolvat relativ simplu. Schimbat capac plus ceva filtre. Mã bucur cã nu a fost ceva grav.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
acolo este un o-rind care probabil s-a stricat si lasa uleiul sa treaca ajungand in zona tevii care este teava de scurgere a uleiul din filtrul cand vrei sa il schimbi... Era bine sa nu fi dat la automat ca ai ramas fara ulei si nu stiu cat a durat dar e posibil sa fi scurtat viata masinii sau chiar sa fi facut ceva pagube prin motor care le vei vedea in curand...
  • popicadi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Maxim 10 secunde a mers masina cat am observat ca curge, dupa aceaa am luat o platforma si asta e. Am verificat si eu in curte la reprezentanta si mai era ulei in motor cam la jumatatea jojei, deci nu cred sa se fi intamplat altceva.
  • popicadi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Rezolvat problmea prin inlocuirea capacului de la filtru de ulei plus garnituri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR