cata.paul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
Simptome: Am schimbat de curand calculatorul de ventilator la opelul meu astra g -2002.
Acum am observat ca in trafic apa trece usor peste 90 de grade cateodata, apoi isi revine imediat la 90(porneste ventilatorul)
Intrebarea este daca exista vreun risc sa se intample ceva daca apa trece de 90 si apoi revine. Cineva spunea ca ar putea coace chiuloasa in timp, deoarece calculatorul ala de ventilator nu este de pe aceeasi masina, este luat de pe o Zafira cu motor 1.8 si la tipurile alea de motoare ventilatorul porneste la peste 90 de grade.
Va multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: X16XE
Acum am observat ca in trafic apa trece usor peste 90 de grade cateodata, apoi isi revine imediat la 90(porneste ventilatorul)
Intrebarea este daca exista vreun risc sa se intample ceva daca apa trece de 90 si apoi revine. Cineva spunea ca ar putea coace chiuloasa in timp, deoarece calculatorul ala de ventilator nu este de pe aceeasi masina, este luat de pe o Zafira cu motor 1.8 si la tipurile alea de motoare ventilatorul porneste la peste 90 de grade.
Va multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: X16XE
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut.Din cate stiu eu,ecu este cel care comanda pornirea electroventilatorului,acel calculator doar executa ce-i spune ecu.Ai erori date de acel calculator?Verifica blocul de rezistente de pe electroventilator,sa nu ai treapta 1 arsa,cu toate ca nu cred.Eu zic ca nu ar trebui sa-ti faci probleme daca porneste imediat dupa ce depaseste 90 de grade.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
cata.paul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:E adevarat ca din nestiinta si normalitatea e considerata o problema... Faceti ce zicea Lenin...! "Invatati,invatati,invatati..."
Am pus doar o intrebare..daca vrei sa ajuti poti da un sfat...de citate sunt satul...cred ca de asta ii facut acest forum..pentru a ajuta, nu pentru a posta citate .....
cata.paul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
cata.paul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
dan cristi a scris:Salut.Din cate stiu eu,ecu este cel care comanda pornirea electroventilatorului,acel calculator doar executa ce-i spune ecu.Ai erori date de acel calculator?Verifica blocul de rezistente de pe electroventilator,sa nu ai treapta 1 arsa,cu toate ca nu cred.Eu zic ca nu ar trebui sa-ti faci probleme daca porneste imediat dupa ce depaseste 90 de grade.
Multumesc mult de sfat !..mai astept raspunsuri si am sa revin ..
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
cata.paul a scris:
Acum am observat ca in trafic apa trece usor peste 90 de grade cateodata, apoi isi revine imediat la 90(porneste ventilatorul)
Intrebarea este daca exista vreun risc sa se intample ceva daca apa trece de 90 si apoi revine.
Aceasta e functionarea normala a motorului in regim termic... Cu ce sa ajuti,pe cine sa ajuti...? Credeti ca intimplator am dat acel citat...?! Dati-va cu parerea despre afirmatiile mele,in subiectele discutate,dar nu va dati cu parerea despre persoana mea,lucru interzis si de regulament...,deci atentie!!!
Acum am observat ca in trafic apa trece usor peste 90 de grade cateodata, apoi isi revine imediat la 90(porneste ventilatorul)
Intrebarea este daca exista vreun risc sa se intample ceva daca apa trece de 90 si apoi revine.
cata.paul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat