dodolup
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Sunt un proaspat posesor de Opel si un pic disperat.
De cateva saptamani stau cu masina in service (EDS Service Bucuresti) dupa o intamplare nefericita in drum spre Brasov.
Am plecat din Bucuresti, m am oprit la Jumbo in Ploiesti, iar dupa ce am plecat in aproximativ 10 km mi s a aprins martorul de temperatura si calculatorul mi a taiat acceleratia. Am tras pe dreapta imediat. Ridic capota, iesea abur din partea din spate a motorului, iar bineinteles ca vasul de expansiune era gol. Unul dintre furtunele de la instalatia de racire a cedat -eu zic ca a cedat dupa oprirea in Ploiesti. Dupa ce am tras pe dreapta nu am oprit motorul in secunda urmatoare, l am mai lasat cateva zeci de secunde pt ca am sesizat bataia in discutie si am incercat sa o localizez, aceasta venind de undeva din parte stanga cum te uiti la motor.
Am luato cu platforma si am lasat o la EDS. Baietii de acolo mi au spus ca daca scot mufa de la injectorul nr. 1 sunetul dispare aproape in totalitate si ca ar trebui sa verific injectoarele. Acesta fiind primul pas in diagnosticarea problemei.Zis si facut. Am dus injectoarele la Bosch Diesel Center (pt. ca ei nu au cum sa le verifice in service ul lor, desi eu am citit pe forum ca in computerul de bord trebuie sa apara niste valori pt injectoare) si dupa diagnoza mi au spus ca toate injectoarele au nevoie de duze noi (deoarece debitul e prea mare la relanti si prea mic in sarcina) iar costul total ar fi undeva la 2500 lei. Mi se pare absurd, avand in vedere ca pretul unui motor SH nu este departe de aceasta suma.
Rugamintea mea este sa imi recomandati un service, pe cineva sau orice idee aveti pt a remedia problema injectoarelor in speranta ca asta este problema -am tot auzit de cineva in Sinaia care se pricepe foarte bine, dar nu am reusit sa gasesc un numar de contact sau macar un nume.
Sunt disperat, am cerut pareri peste tot, unii spun cuzinetii,altii injectoarele, iar altii ca trebuie schimbat motorul.
Am facut si doua video-uri. https://youtube.com/watch?v=rAHLE8sbzXQ - pornire
https://youtube.com/watch?v=1edBbouZM9k - turat
Am atasat oferta si raportul celor de la Bosch, poate e de ajutor.
Cod(uri) eroare:
Niciunul
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTH
Sunt un proaspat posesor de Opel si un pic disperat.
De cateva saptamani stau cu masina in service (EDS Service Bucuresti) dupa o intamplare nefericita in drum spre Brasov.
Am plecat din Bucuresti, m am oprit la Jumbo in Ploiesti, iar dupa ce am plecat in aproximativ 10 km mi s a aprins martorul de temperatura si calculatorul mi a taiat acceleratia. Am tras pe dreapta imediat. Ridic capota, iesea abur din partea din spate a motorului, iar bineinteles ca vasul de expansiune era gol. Unul dintre furtunele de la instalatia de racire a cedat -eu zic ca a cedat dupa oprirea in Ploiesti. Dupa ce am tras pe dreapta nu am oprit motorul in secunda urmatoare, l am mai lasat cateva zeci de secunde pt ca am sesizat bataia in discutie si am incercat sa o localizez, aceasta venind de undeva din parte stanga cum te uiti la motor.
Am luato cu platforma si am lasat o la EDS. Baietii de acolo mi au spus ca daca scot mufa de la injectorul nr. 1 sunetul dispare aproape in totalitate si ca ar trebui sa verific injectoarele. Acesta fiind primul pas in diagnosticarea problemei.Zis si facut. Am dus injectoarele la Bosch Diesel Center (pt. ca ei nu au cum sa le verifice in service ul lor, desi eu am citit pe forum ca in computerul de bord trebuie sa apara niste valori pt injectoare) si dupa diagnoza mi au spus ca toate injectoarele au nevoie de duze noi (deoarece debitul e prea mare la relanti si prea mic in sarcina) iar costul total ar fi undeva la 2500 lei. Mi se pare absurd, avand in vedere ca pretul unui motor SH nu este departe de aceasta suma.
Rugamintea mea este sa imi recomandati un service, pe cineva sau orice idee aveti pt a remedia problema injectoarelor in speranta ca asta este problema -am tot auzit de cineva in Sinaia care se pricepe foarte bine, dar nu am reusit sa gasesc un numar de contact sau macar un nume.
Sunt disperat, am cerut pareri peste tot, unii spun cuzinetii,altii injectoarele, iar altii ca trebuie schimbat motorul.
Am facut si doua video-uri. https://youtube.com/watch?v=rAHLE8sbzXQ - pornire
https://youtube.com/watch?v=1edBbouZM9k - turat
Am atasat oferta si raportul celor de la Bosch, poate e de ajutor.
Cod(uri) eroare:
Niciunul
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTH
dodolup
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Chiar daca nu prea iti poti da seama din filmare - pare a fi zgomot mecanic.
Daca a fost incins....trebuie data jos chiuloasa si verificat cilindrii/pistoanele. Sau, in prima faza cea mai simpla operatie poate fi verificarea compresiei; o valoare foarte scazuta pe un cilindru poate oferi un punct de plecare.
Posibil sa fie deformat/topit pistonul, sau rupte bucatele, greu de spus fara sa-l desfaci.
E ciudat totusi cum de nu ti-au facut un test de compresie si s-au repezit la injectoare, asta e procedura...standard in cazuri din acestea. Nu e neaparat 100% relevant (ca poate sa fie ok la compresie si cuzinetii sa fie praf, dar chiar si asa se pot observa diferente).
Daca a fost incins....trebuie data jos chiuloasa si verificat cilindrii/pistoanele. Sau, in prima faza cea mai simpla operatie poate fi verificarea compresiei; o valoare foarte scazuta pe un cilindru poate oferi un punct de plecare.
Posibil sa fie deformat/topit pistonul, sau rupte bucatele, greu de spus fara sa-l desfaci.
E ciudat totusi cum de nu ti-au facut un test de compresie si s-au repezit la injectoare, asta e procedura...standard in cazuri din acestea. Nu e neaparat 100% relevant (ca poate sa fie ok la compresie si cuzinetii sa fie praf, dar chiar si asa se pot observa diferente).
dodolup
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
Si eu spun ca este macanic, deoarece creste in intesitate odata cu acceleratia.
Multumesc pentru ideea cu testul de compresie, o sa incerc sa o pun in aplicare dupa ce remediez injectoarele(in ideea in care daca tot am aflat ca au o problema nu le pot lasa asa si sa trec mai departe pt ca mai devreme sau mai tarziu tot imi vor cauza niste probleme).
Multumesc pentru ideea cu testul de compresie, o sa incerc sa o pun in aplicare dupa ce remediez injectoarele(in ideea in care daca tot am aflat ca au o problema nu le pot lasa asa si sa trec mai departe pt ca mai devreme sau mai tarziu tot imi vor cauza niste probleme).
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
dodolup
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
dodolup a scris:Si eu spun ca este macanic, deoarece creste in intesitate odata cu acceleratia.
Multumesc pentru ideea cu testul de compresie, o sa incerc sa o pun in aplicare dupa ce remediez injectoarele(in ideea in care daca tot am aflat ca au o problema nu le pot lasa asa si sa trec mai departe pt ca mai devreme sau mai tarziu tot imi vor cauza niste probleme).
Multumesc pentru ideea cu testul de compresie, o sa incerc sa o pun in aplicare dupa ce remediez injectoarele(in ideea in care daca tot am aflat ca au o problema nu le pot lasa asa si sa trec mai departe pt ca mai devreme sau mai tarziu tot imi vor cauza niste probleme).
Nu neaparat pentru ca creste cu acceleratia (la fel s-ar intampla si daca bate un injector) - insa din filmare se aude bine in momentul in care opresti motorul, deci practic injectoarele sunt taiate.
Ti-as sugera sa nu-l mai pornesti pana nu faci teste de compresie. Daca e o problema cu pistonul(care poate fi inlocuit relativ usor), de la porniri din astea , daca mai antreneaza si fragmente de segment, iti poate afecta cilindrul, care e frezat direct in bloc. Si ....mai bine schimbi motorul.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat