- catadog
- OP
- 137 mesaje
- din 03 Jun 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
catadog
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
E masina pe benzina..nu confundati cu diesel. In cel mai rau caz..se afumau bujiile dar din cate am inteles le-a inlocuit deja si problema inca exista.
Probabil ca s-a strans ceva calamina in interiorul clapetei de acceleratie de cand are masina...si din cauza asta are probleme. Ar fi prima varianta de verificat si cea mai ieftina.
Probabil ca s-a strans ceva calamina in interiorul clapetei de acceleratie de cand are masina...si din cauza asta are probleme. Ar fi prima varianta de verificat si cea mai ieftina.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
@cldmarinescu : Nu vorbesc din amintiri. Detin varianta pe benzina 1.4 . Prima data am condus la consum in oras si am avut exact acelasi probleme. Am inlocuit degeaba bujile. Cu combustibil cu cifra octanica mare(eu am bagat omv maxxmotion 100) problema a disparut. Insa dupa un drum pe afara am observat ca defapt conduc eu subturat. Am inceput sa schimb doar la 3000+ in oras si de mai bine de 1 an problema a disparut. Dovada se vede cand desfaci clapeta de acceleratie.
- catadog
- OP
- 137 mesaje
- din 03 Jun 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
catadog
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Subturat inseamna atunci cand motorul nu este in stare sa traga intr-o anumita treapta sau da in nas si esti obligat sa cobori intr-o treapta inferioara. Nici in aceste cazuri nu ai ce sa infunzi la o masina pe benzina. Dupa cum am scris...se depune ceva calamina pe corpul clapetei de acceleratie sau se afuma bujiile. Depunerile pe copul clapetei vor aparea oricum in timp..indiferent de stilul de condus.
- Kickazz
- **
- 155 mesaje
- din 10 Jul 2011
- Astra 2012
- Bucuresti
Kickazz
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2011
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Nu vorbim despre nici un motor cu turbina. Urmareste discutia de unde a inceput. Colegul cu probleme are motorul pe benzina de 1.4 aspirat. Daca ai benzinar si vrei sa mergi cu el turat pentru ca nu stiu ce crezi tu ca se infunda, nu te opreste nimeni...doar ca, mersul in turatii mai joase la un benzinar aspirat..nu are efectele negative pe care le are o masina pe motorina. Dupa cum am scris, se afuma bujiile si in timp se depune ceva mai multa calamina pe clapeta de acceleratie. Este bine oricum si preventiv sa cureti clapeta de acceleratie la fiecare 30k rulati.
In final, fiecare face cum doreste dar e inutil sa turezi masina in ideea ca o sa o pastrezi curata pentru ca, calamina se depune oricum si in plus o sa ai si consum ridicat de combustibil.
In final, fiecare face cum doreste dar e inutil sa turezi masina in ideea ca o sa o pastrezi curata pentru ca, calamina se depune oricum si in plus o sa ai si consum ridicat de combustibil.
filosoful
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2014
- Mesaj Privat
Asa se intampla si la mine pe astra j A16 xer 2011.Cand o pornesc la rece(dimineata sau dupa o zi/noapte nepornita) turatia urca undeva la 1200-1300(cea normala e 7-800).Daca o accelerez se ineaca si parca da rateuri...daca plec de pe loc raman in mijlocul strazii.Asa face cam 30-40 de secunde.Apoi revine turatia normala sub 1000 si functioneaza normal.Am schimbat acum 1 luna bujiile si am pus originale GM..dar tot la fel.Nu as spune ca merg subturat.De baterie nu stiu ce sa zic.Am sa o verific.Am si GPL ..dar intra in functiune dupa 1-2 minute.Ce credeti ca ar trebui sa verific?multumesc
- catadog
- OP
- 137 mesaje
- din 03 Jun 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
catadog
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
- cosjudah
- **
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
@catadog la fel se mainfesta si a mea. Am pus.o pe diagnoza, nimic. Mecanicii din service timisoara ma imtrebau pe mine ce are masina...😦 I.am lasat sa desfaca tot ansamblul clapeta acceleratie, si recalibrare motoras acceleratie. Nimic. Tot asa face. Ce naiba ne facem cu ele? M.au lasat si fara 100€ pt toata incercarea asta...
- catadog
- OP
- 137 mesaje
- din 03 Jun 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
catadog
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
- mludwig
- **
- 156 mesaje
- din 11 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Cluj
mludwig
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2010
- Mesaj Privat
- GeKados
- **
- 110 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
GeKados
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu am z16xer: dimineata, se tureaza automat si creste ralantiul pt a facilita o incalzire mai rapida a motorului.
Am schimbat bobina de inductie de 2 ori (prima era originala, a doua era un model f vechi pe care mi l-a vandut un site; a 3-a vad ca rezista). In ambele cazuri, premergator schimbarii: aveam rateuri, dimineata si un mers mai iregulat decat deobicei (motorul asta face in toate felurile si cand nu are nimic, dapoi cand mai are si o problema); in ambele cazuri, nici un martor aprins, nici o eroare in bord.
Hope it helps.
Am schimbat bobina de inductie de 2 ori (prima era originala, a doua era un model f vechi pe care mi l-a vandut un site; a 3-a vad ca rezista). In ambele cazuri, premergator schimbarii: aveam rateuri, dimineata si un mers mai iregulat decat deobicei (motorul asta face in toate felurile si cand nu are nimic, dapoi cand mai are si o problema); in ambele cazuri, nici un martor aprins, nici o eroare in bord.
Hope it helps.
- tflorentin
- *
- 14 mesaje
- din 21 Nov 2010
- Astra 2010
- Bucuresti
tflorentin
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
- tflorentin
- *
- 14 mesaje
- din 21 Nov 2010
- Astra 2010
- Bucuresti
tflorentin
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cosjudah
- **
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
23mka
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2010 1.4xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2012
- Mesaj Privat
La fel pãțeam și eu vara,pe cãldura foarte mare când o porneam dãdea sa moara dupã care își revenea în câteva secunde.odata cu frigul problema a dispãrut,acum ce sa facem,sa ne rugam sa tina cat mai mult rãcoarea asta )).a mea face asa cam de 3 ani,eu zic sa nu schimbați nimic mai ales ca nu se știe exact cauza și faceți experimente pe banii voștri.
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Inainte sa schimbati orice piesa (dupa cum am auzit si chiar si in cazul meu: bobina, baterie, clapeta, injectoare, pompa de benzina, bujii, senzori de temperatura, sau daca mai are cineva de adaugat spuneti voi) consumati cat de mult puteti din benzina din rezervor si alimentati15-20 de l de benzina cu cifra octanica mare, mergeti cativa zeci de km si a doua zi la rece vedeti cum porneste. Parese ca motoarele noastre sunt mai sensibile la combustibil cu cifra octanica scazuta, iar benzina daca ramane mult timp in rezervor de inroseste si isi pierde din aceasta cifra octanica,
Eu am ajuns in stadiul in care nu imi pornea la prima cheie neam
Succes!
Eu am ajuns in stadiul in care nu imi pornea la prima cheie neam
Succes!
23mka
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2010 1.4xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2012
- Mesaj Privat