Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua !.
Acum o luna am fost cu masina pana la brasov (fiind din tecuci) toate cele bune si frumoase , pe drum am forjat-o putin , turatii peste 3k , in schimb la cateva zile dupa ce am ajuns acasa am inceput sa sesizez ca masina nu mai trage deloc turatia nu era conform accelerarii (in tr 2 cu turatii la 5k nu prindea mai mult de 50) am fost la reprezentanta opel (focsani) pe tester fara erori (sau in bord) mi-au spus sa verific injectoarele .
Am fost si in orasul meu la un service tot pe tester fara erori , spuneau ca este de la debitmetru. De curand am schimbat filtrul de motorina (nu a fost schimbat de 2 ani , dati vina pe tatal meu) , fiind schimbat parca are alta viata la 2k turatii pana la 3k trage dupa ce trece de 3k se tureaza dar acceleratia nu mai vrea sa creasca,am uitat sa spun ca la reprezentanta au sesizat ca nu mai urca acceleratia de la 60km/h la 70.
acum problema mea este de ce cand accelerez usor spre 2000 turatia scade imediat sub 1000 si urca iar la 2000 de-mi da suturi , m-am uitat dupa alte postari similare dar nu am reusit sa gasesc ceva (nu mai spun de mecanicii de aici care nu au idee ce ar putea avea) dar din tot ce am citit ar fii asa : patineaza ambreajul , cv de EGR , soclurile la bujie , pompa de injectie , pompa de alimentare , valva sau clapeta de la acceleratie si un prieten spunea de la distributie (un alt prieten patea la fel cica ) si acum nu stiu care e care .
la pedala apasata pana la 2000 ture are un timp de gandire mai greu , la 2000 spre 3000 isi aduce aminte ca este masina .
la relantii cand ridic usor pedala de ambreiaj se tureaza putin dupa care revine la normal turatia (fiind pe liber)
Referitor la accelerare , cand o iau mai brusc , da un sutulet relativ insesizabil .
motorul este 1.3 (90 de ponei) CDTI
Acum o luna am fost cu masina pana la brasov (fiind din tecuci) toate cele bune si frumoase , pe drum am forjat-o putin , turatii peste 3k , in schimb la cateva zile dupa ce am ajuns acasa am inceput sa sesizez ca masina nu mai trage deloc turatia nu era conform accelerarii (in tr 2 cu turatii la 5k nu prindea mai mult de 50) am fost la reprezentanta opel (focsani) pe tester fara erori (sau in bord) mi-au spus sa verific injectoarele .
Am fost si in orasul meu la un service tot pe tester fara erori , spuneau ca este de la debitmetru. De curand am schimbat filtrul de motorina (nu a fost schimbat de 2 ani , dati vina pe tatal meu) , fiind schimbat parca are alta viata la 2k turatii pana la 3k trage dupa ce trece de 3k se tureaza dar acceleratia nu mai vrea sa creasca,am uitat sa spun ca la reprezentanta au sesizat ca nu mai urca acceleratia de la 60km/h la 70.
acum problema mea este de ce cand accelerez usor spre 2000 turatia scade imediat sub 1000 si urca iar la 2000 de-mi da suturi , m-am uitat dupa alte postari similare dar nu am reusit sa gasesc ceva (nu mai spun de mecanicii de aici care nu au idee ce ar putea avea) dar din tot ce am citit ar fii asa : patineaza ambreajul , cv de EGR , soclurile la bujie , pompa de injectie , pompa de alimentare , valva sau clapeta de la acceleratie si un prieten spunea de la distributie (un alt prieten patea la fel cica ) si acum nu stiu care e care .
la pedala apasata pana la 2000 ture are un timp de gandire mai greu , la 2000 spre 3000 isi aduce aminte ca este masina .
la relantii cand ridic usor pedala de ambreiaj se tureaza putin dupa care revine la normal turatia (fiind pe liber)
Referitor la accelerare , cand o iau mai brusc , da un sutulet relativ insesizabil .
motorul este 1.3 (90 de ponei) CDTI
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut! doar ce am incheiat de curatat egr si galerie admisie la un motoras exact ca al tau, este al unei fete ce nu o tura si schimba treptele undeva la 2000 ,se plangea ca nu are viata motorul ca e galagios,si-a reconditionat turbina inutil ca era buna dar na cand nu ai ce face u banii asta faci.aum ii merge motorul ceas.
Sfat pentru tine -curata galeria si egr-ul si clapeta acceleratie(vezi ca pe clapeta ai furtunase de vacuum sa nu fie fisurat vreo unul) apoi pe galerie ai un senzor curatal si pe ala , scoate separatorul de ulei e in spatele admisiei verificai furtunelu ce duce in carter la mine cat si la fata ce iam curatat egr era fisurat acel furtunel si costa 40 lei . apoi curata debitmertu de aer sau fai o proba scoate mufa din senzor si vezi cum se comporta motorul.verifica minutios fiecare furtunel si cel de la intercooler tot ce iese din turbina si ce intra . Poate descoperi problema si ne anunti care a fost .
Numai bine!
Sfat pentru tine -curata galeria si egr-ul si clapeta acceleratie(vezi ca pe clapeta ai furtunase de vacuum sa nu fie fisurat vreo unul) apoi pe galerie ai un senzor curatal si pe ala , scoate separatorul de ulei e in spatele admisiei verificai furtunelu ce duce in carter la mine cat si la fata ce iam curatat egr era fisurat acel furtunel si costa 40 lei . apoi curata debitmertu de aer sau fai o proba scoate mufa din senzor si vezi cum se comporta motorul.verifica minutios fiecare furtunel si cel de la intercooler tot ce iese din turbina si ce intra . Poate descoperi problema si ne anunti care a fost .
Numai bine!
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
am inteles . eu am fost la un nene care a lucrat la 'SMA ' care se ocupa cu asa cv din cate am inteles , el nu are incredere nici in reprezentante nici in service-uri. el mi a spus ca la modelele noi 2007+ presupun tine mai mult de partea electrica si ca un mecanic nu prea are ce face ( din ce imi aduc aminte ) . v oi incerca sa fac ceea ce mi ai comunicat in decursul acestor zile ( lipsa de timp ) daca se rezolva problema v oi reveni sa va comunic si voua .
ce am uitat sa precizez este ca in treapta a 4 a isi revine parca a iesit din fabrica
ce am uitat sa precizez este ca in treapta a 4 a isi revine parca a iesit din fabrica
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
up
imi cer scuze pt durata lunga de raspuns , am fost ocupat cu cautarea de cazare pt facultate.
am fost la service la mine in oras pt a schimba telescoapele si cauciucurile (la un service cat de cat renumit la noi in oras)
i-am explicat treaba cu acceleratul in suturi putere scazuta etc . in mod normal au spus clar ca nu se ocupa de egr pt a-l curata ci ca trebuie sa merg la un electrician , mergand la electrician , mi-a spus ca egr nu tine de el ci de mecanic . intorcandu-ma la service mi-au spus ca daca nu-mi apare in bord martorul egr este bun (pana la urma voiam sa-l schimb cu unul nou ) si nu are rost sa-l schimb sau curat.
recomandarea lor a fost una simpla : mergi turata cu ea si-si revine
tin sa precizez ca de cand merg cu ea turata (schimbarile undeva la 2500-3000 si intr-o singura treapta peste 1500) are alta viata , dar , faza cu suturile n-a disparut
imi cer scuze pt durata lunga de raspuns , am fost ocupat cu cautarea de cazare pt facultate.
am fost la service la mine in oras pt a schimba telescoapele si cauciucurile (la un service cat de cat renumit la noi in oras)
i-am explicat treaba cu acceleratul in suturi putere scazuta etc . in mod normal au spus clar ca nu se ocupa de egr pt a-l curata ci ca trebuie sa merg la un electrician , mergand la electrician , mi-a spus ca egr nu tine de el ci de mecanic . intorcandu-ma la service mi-au spus ca daca nu-mi apare in bord martorul egr este bun (pana la urma voiam sa-l schimb cu unul nou ) si nu are rost sa-l schimb sau curat.
recomandarea lor a fost una simpla : mergi turata cu ea si-si revine
tin sa precizez ca de cand merg cu ea turata (schimbarile undeva la 2500-3000 si intr-o singura treapta peste 1500) are alta viata , dar , faza cu suturile n-a disparut
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
poti sa o turezi pana ii sare motorul,EGR se curata cel mai bine dat jos si daca tot ajungi acolo poti sa cureti si galeria de admisie,sa apara EGR in bord inseamna ca pistonasul este deja blocat si nu mai lucreaza,dupa ce cureti tot poti sa mergi cu ea turat sa eviti depunerile. eu am curatat cu un mecanic bun pentru ca imi scotea un pic de fum si dadea in nas dupa s-a rezolvat problema merge mai usor parca,nu am avut nici un simptom de EGR dar cand am desfacut m-am speriat de ce era acolo. nu ii strica cu nimic aceasta operatie,daca ai sa vrei iti pun poze sa te convingi.numai bine!
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Curata EGR-ul si galeria o sa vezi ceva schimbare, la mine nu auzeam turbina decat dupa 2500 rpm,acum intra si mai devreme o aud pe la 2000 cum intra si e mai silemtioasa nitel masinuta. Am stat de unul singur sa desfac toate alea pe la motor sa dau jos egr si galerie , pentru prina oara cand am desfacut mi sa parut greu cu toate ca e spatiul mic in compartimentul motor , dar o jumate de zi mia luat sa dau jos si apoi o zi de pigulit curatat bine si de desfaci vezi si separatorul de ulei , la mine era furtunelul ce intra in carter fisurat, si curatal si pe acela.
Sa auzim numai de bine!
Sa auzim numai de bine!
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Va multumesc pt sfaturi , in aceste zile v-oi merge la service pt a curata egr si galeria de admisie (in functie de cum are tatal meu programul la munca). Si marius , chestia cu turbina ca se activa abia dupa 2500 ture o pateam si eu inainte de a schimba filtrul de motorina si de a merge mai turata cu ea , acum cel mult la 1900 se activeaza dar nu mai are sunetul acela puternic de turbina
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Am fost astazi la un service deoarece service-ul care urma sa ma sune s-a cam facut ca ploua iar alt nene tot de la un service e cam neserios, Dansul de la service a spus ca nu are nimic ceea ce rezulta ca eu am innebunit si nu-mi mai cunosc masina .
Se poate inchide acest topic si va multumesc foarte mult pentru ajutorul vostru. Numai bine!
Se poate inchide acest topic si va multumesc foarte mult pentru ajutorul vostru. Numai bine!