Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • grigorasdragos

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2005 1,3dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut it vine apa pentru ca la cutia cu sigurante in dreapta ai o garnitura care e scopata cum a fost si la masina mea, trebuiesc desfacute suruburile si scos carcas si dat cu silicon de parbrize pentru a etansa.
Skip ads

  • cosminpopa

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc. Dar daca e pe acolo nu trebuia sa fie ud si sub pedale , la mn e de la scaun si zona aceia de cauciu de sub pedale.
  • deleted-100654

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare si eu am avut probleme cu apa sub pedale? Am spalat motorul la spalatorie ca mi-a aruncat uleiul pe joja, facuse condens filtrul epurator .Am spalat de 2 ori motorul si de 2 ori problema. Sa iasa mirosul de ulei, plus ca iesea fum pe unde mai era ulei ramas,cand motorul era cald.De atunci nu am mai spalat si nici nu mai spal motorul. Si nu mai am apa sub pedale ,ploate sa ploua cu galeata afara ca tot nu imi intra apa sub pedale.Cred ca intra pe la conductele cele 2 de la AC.
  • L4ur3n71u

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@cosminpopa Aceeasi problema o am si eu, intra apa dar nu pe la garniutra de la capacul de relee, am gasit 2 cm de apa sub mocheta,am demonata tot si nu imi dau seama pe unde intra.Ai reusit sa o rezolvi?
  • mafia_ooops

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Este primul post in acest grup.
Am avut probleme cu apa la piciorare si la sofer si la pasager Corsa C 2001 .
Dupa ce am studiat pe forum si am aflat cauzele infiltrarii apei am trecut la izolarea zonelor cu silicon special pentru carosetie.
Atasez cateva poze pentru colegii care au probleme cu infiltratiile.
Problema aparuta:
Dupa demontarea pompei de servofrana, si remontare, stopurile de frana stau mereu aprinse. Am verificat la pedalier si am observat ca intre placuta de la pedala de frana si switch-ul de la frana imi ramane o distanta de 1 cm .
Am demontat iar pompa de servofrana, crezand ca siliconul pus tine pompa de servofrana este tinuta la o distanta de sistemul de prindere si automat si pedala nu mai ajunge sa apese pe swicth, dar spre surprinderea mea nu este asa.
NU stiu care ar fi cauza, sa fie oare tisa swicth-ului care trebuia sa aiba o lungime mai mare cu 1cm dar de la uzura sa nu reuseasca sa se deschida la maxim?
Un volum mare de apa intra pe la cutia de la relee, dati jos garnitura, curatati si umpleti acel spatiu cu silicon si montati la loc.
PS: daca apas cu pana la maxim pe tisa de la swich, stopurile se sting.
Astept parerile voastre.
Multumesc.
]
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pe mine m-a cam disperat asta cu apa la pedalier. Nu reuseam nicidecum sa identific de unde vine. Am inlocuit garnitura de la capac sigurante cu silicon. Am dat cu silicon peste tot pe unde poate sa treaca apa spre habitaclu. Degeaba. Tot intra.

Dupa ceva studiu mai amanuntit - am descoperit ca la mine, in interior , la zonele de trecere spre afara are un soi de covoras din spuma de cauciuc. Nenorocita de apa se infiltreaza pe sub ala - si nu se vad urme de picurare nicaieri. Am stat cu furtunul cu presiune la scurgere si eu bagat sub bord sa vad unde picura si...nimic. Doar se uda mocheta in dreptul piciorului stang.

O sa iau un salam de mastic, o sa desfac si eu frana si o sa izolez bine, probabil ca mi-a scapat pe undeva o gaurica la siliconarile anterioare.
  • mafia_ooops

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scoate acel burete chiar de sub pedalier si de la pasager ( il regasesti in pozele de mai sus) , taiel cu caterul, spalal si usucal foarte bine. Se usuca foarte greu. Intre timp baga furtunul pe la pompa de servofrana, la grila de ventilatie, si ai sa vezi ca prelinge pe sub bord, sigur. Sper sa te ajute pozele de mai sus, daca mai vrei poza mai am.
Intre timp eu am verificat la alta masina corsa c, iar distanta dintre tija switch-ului si placuta de metal de pe pedala de frana ( pedala pe liber) este o distanta de aproximativ 1,6-1,7 cm, si cand am masurat la mine am aceeasi distanta si totusi la mine nu apasa pe tija switch-ului.
Presupun ca fostul proprietar a schimbat switch-ul, dar cu unul cu o tina care culiseaza mult mai putin....
Daca rezolv problema, revin cu amanunte.
Atasez poza cu switch-ul de la masina mea cu tija deschsa la maxim si la cealalta corsa cu care am comparat.

  • mafia_ooops

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Corsa C , an 2001:
Am rezolvat problema, o puteam rezolva in 3 secunde daca stiam si rezolvarea.
Trebuia apasata pedala de frana, prindeam tija de plastic si o trageam fortat spre exterior si era rezolvata problema Sad.
Am reusit sa scot switch-ului de pe pozitia lui rapund una din cleme si scotindul afara am reusit sa observ ca tija lui se trage spre exterior mai mult, opune putina rezistenta, insistati. Deci are 2 pozitii de lucru ( vezi prima poza ) este pozitia 1 si pozitia 2 de lucru ( vezi poza a doua ) .
Pentru colegii al caror switch este ars, scoaterea lui se face prin apasarea pedalei de frana la maxim , legarea cu un coler de plastic sa ramana apasata sa puteti lucra. Se trage acea siguranta de plastic rosu spre exterior si cand ajunge la capat se poate ( cred, eu am rup o clema) apasa pe cele 2 cleme si se trage spre inapoi switch-ul.
Succes celor care au nevoie!

  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,am si eu o corsa c 1.0 si la fiecare ploaie trebuie sa o parchez sub un copac sau sa pun o folie pe partea soferului,imi ploua in masina ca la balamuc,am gasit apa in partea soferului de un lat de palma,nu am desfacut grila de la stergatoare si am scos frunzele de acolo am desfundat cele 2 gauri dar degeaba...nu stiu ce sa fac,o sa se manance podeaua si o sa ajunga ca a lui Flinston:))
  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Se infiltreaza pe langa capacul blocului de relee, BCM si alte d-astea. Il gasesti in partea soferului foarte aproape de parbriz. Capacul ala (cand era in firea lui) avea o garnitura. Acum va trebui sa faci rost de o pasta de etansare pentru asamblari demontabile (pe vremuri ii zicea Ermetic, de la 2+2) si sa bagi in canalul care ar fi continut garnitura. O sa ai nevoie de o surubelnita Torx lunga (scuze, nu mai stiu dimensiunea).
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am desfacut acel capac si am vazut ca nu mai e garnitura,e ca un butete putred,mie imi este frica sa nu se infiltreze pe partea de jos unde este prins blocul de de sigurante pe sasiu masini.
  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Etanseaza acel capac. Am trecut si eu prin asta.
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Se pare ca dupa ploile de zilele astea din bucuresti am gasit din nou masina cu apa in ea in zona soferului la pedale,am scos garnitura veche de la capacul acela de relee dim stanga de sub stergatoare am curatat bine unde a fost garnitura si am umplut cu silicon,dar se pare ca degeaba...pe unde poate intra apa?nu stiu ce sa ii mai fac
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Garnitura pompei de servofrana.....si cutia filtrului de polen.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Sper ca am reusit si eu sa etansez. E un pic de munca, trebuie data jos pompa de frana si oala de vacuum, iar dupa asta se vede unde e busita etansarea.
Eu am folosit un mastic gri, din ala care vine ambalat ca un salam - foarte aderent. Sper sa tina.
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,breau sa desfac maine pompa de servofrana,si as vrea sa stiu dupa ce o pun la loc cum aerisesc franele si ce lichid de frana trebuie pus la loc?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se pune lichid de frana DOT4.
Cu aerisirea o sa ai ceva de furca cu aerisitoarele de la etriere si tamburi pentru ca se cam intepenesc sau corodeaza.
Ar fi de preferat sa mergi la un service.
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am desfacut pompa de servofrana fara sa mai desfac conductele,am dat-o usor intr-o parte,am taiat cu cutterul tot masticul,partea de sus era ok,partea de jos era crapat si era plastificat,amastic nu am gasit,asa ca am luat din dedeman Mamut Glue Hight Tack produs de Den Braven,mi la recomandat baietii din dedeman,sper sa tina si sa nu imi mai intre apa in masina,la capacul cu relee am pus o garnitura de se pune la usi metalice luata tot din dedeman,am pus furtunul si l-am lasat sa curga pe cutia de relee si am stat cu lanterna sub bord,eu cred ca sunt slabe sanse sa intre apa pe la cutia de relee,poate jos unde se imbina cu caroseria sa intre dar pe sus nici atat...Acum dupa toata actiunea asta imi sta aprinse luminile de frana aprinse si nu mai calca pedala pe acel butonas de trebuie sa il tina apasat,ce poate fi?Mai e ceva,dupa ce am pus borna pe baterie nu imi mai statea la relanti,trepida motorul si murea,si pe esapament a scuipat sau ulei,nush ce era...erroarea 0170 de la ce o fi?
  • cyoby38

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat garnitura La BCM ,am dat jos servofrina am pus silicon tot am apã e posibil ... a am schimbat parbrizul sa nu fie montat bine?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Foarte probabil....da
Ai verificat daca e apa si nu antigel?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR