Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
Soluție
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
debitmetru sau injectoare eu am curatat egr si schimbat filtrul ... am patit si eu sa se opreasca .mai sigur debitmetru este problema la injectoare nu am probleme
Skip ads

  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
azi iar s-a intamplat intr-un sens giratoriu, am intrat cu frana apasata si pana sa fac stanga in sens a murit motorul.
am observat ca face asa doar cand franez. am ajuns sa am emotii cand ajung la un semafor si incep sa franez ca nu mai ma opresc decat in ala din fata.
de asemenea am mai condus o insignia tot de 160 de cai dar automata si a mea e moarta fata de cea automata.
se aude un suierat in dreptul filtrului de aer, in stanga cum deschid capota (in fata pasagerului). Acum mai nou pe accelerare din cabina se aude un huruit tot din acea parte.
acum idei fratilor ca eu innebunesc deja!
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ți am spus mai sus...A mea e automata și am ajuns la concluzia debitmetru
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica servofrana. In momentul cand actionezi frana aceasta foloseste vacuum din admisie.
Daca ai vreun furtun crapat ...fisurat admisia va trage aer fals si se va saraci amestecul si motorul se opreste.
Deasemena si toate furtunele de vacuum.
  • nicu.olaru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2015

  • Mesaj Privat
mihai_cod, nu imi este clar daca ai scapat de problema sau, prin eliminare ai ajuns la concluzia ca ar putea fi debitmetrul.
Te intreb deoarece tocmai am scos masina din service (problema nerezolvata), unde au facut urmatoarele operatiuni:
- Diagnoza (nu sunt memorate defecte in unitatea motor);
- S-a efectuat readaptarea unitatii EGR si a debitmetrului de aer;
Daca debitmetru de aer ar fi fost cu probleme, banuiesc ca ar fi trebuit sa se vada cumva la "readaptare".
Service-ul la care am fost este reprezentanta Skoda-Volskwagen, nu Opel (din motive personale).

Pentru colegul Alex.D, ca si solutie temporara, cel putin in curbe ar fi mai sigur daca apesi ambreiajul (asta in cazul in care o scoti pe liber).

Catastefan, ai idee cum pot verifica servofrana-furtune vacuum (si eu am aceeasi banuiala)?
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Prin eliminare
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Servofrana nu foloseste vacuum din admisie... are pompa de vacuum. Doar motoarele aspirate folosesc vacuum din admisie.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Furtunase la pompa de vaccum. Am patit asta la Astra H Z19DTH unde, asemenea, daca nu eram atent se oprea motorul la franari usoare la semafor. Cauta omologul furtunului incercuit(ajunge la electrovalva turbo din cate imi aduc aminte) la Insignia.

  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am curatat debitmetru cu spray special. Era destul de murdar de gaze de carter. Am curatat si egr. Aici am gasit un pic de funingine dar chiar f putin. Am scos furtunul din tulumba si a facut fasss deci vacum era. Am citit pe alte forumuri cum verifici pompa de vacum: inainte de pornire apesi de cateva ori frana pana e tare si sus pedala. Pornesti motorul cu frana apasata. Daca pedala se lasa mai jos servo e ok . Am cautat furtunul lung din pompa de servo in tulumba si e ok.
Dupa egr si debitmetru pare sensibil mai ok dar nu am reusit sa reproduc moartea motorului pe franare.
Chiar nu mai stiu daca in acel mic sens giratoriu eram sau nu cu ambreiajul apasat.
Voi cauta dimineata si furtunul de la pompa de servo la electrovalva.
Intre timp voi schimba si electrovalva cu rezervorul mic de vacum si de asemenea filtrul de motorina.
  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
azi am facut si diagnoza la autoglobus - rezultat nimic!
a aparut o eroare de egr (cum am curatat eu egr si la un moment dat am pus inapoi borna ca trebuia sa deschid portbagajul).
atat. Dar egr a fost testat si functioneaza perfect. Grad de incarcare DPF 63 (maxim e 130).
fara eroare pe debitmetru, bujii, injectoare, ecu.
problema? Ati ghicit! Persista! Daca nu apas ambreiajul la fiecare franare mai lunga, scad turatiile pana moare motorul.
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
La fel se intampla si la mine. Daca nu apas ambreiajul la franare brusca, moare motorul.
Deocamdata nu am gasit problema. Nu am nicio eroare la diagnoza. Am curatat clapeta de acceleratie. Ma gandeam si la EGR.. dar se pare ca nici colegul Alex.D nu a rezolvat.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Incercati la furnusaul marcat in poza.(omologul lui pentru Insignia)
  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu exista omolog. Am facut si poza mai jos De la electrovalva pleaca furtunul de jos spre turbina iar cel de sus e legat undeva sub pompa aia de servo. Nu stiu ce e acolo ca e o increngatura de cabluri mai sus.


Ultima modificare făcută de Alex.D la Sam 27 Aug, 2016 2:17 pm, modificat de 2 ori în total
  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu exis


Ultima modificare făcută de Alex.D la Sam 27 Aug, 2016 2:17 pm
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca furtunul care intra in partea de sus la electrovalva este cel cu pricina si vine de undeva de la pompa de vaccum.(cred)
  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Furtunul de sus intra in ceva sub pompa de vacuum. Mult sub. Doar daca pompa nu e compusa doar din cilindrul ala mai deschis la culoare. Oricum furtunul e verificat pana unde intra si nu are nimic vizibil.
  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
eventual furtunul din poza 2, care iese din pompa de vacuum dar nu merge spre electrovalva ci mai jos sub pompa. nu stiu ce e acolo. e posibil ca acolo sa se intample ceva si pleaca mai departe spre electrovalva alt furtun.
  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
REZOLVAT! Sonda lambda. Masoara amestecul aiurea si da valori eronate. Daca nu moare imediat nu da eroare pe diagnoza. Scoateti mufa de la sonda, masina intra intr-un mod default de functionare si nu da eroare pe bord din prima. Dar remarcati si un plus se putere (in cazul meu) si lipsa oscilatiilor de relanti si lipsa scaderii de turatie pe franare. Sonda noua intre 400 si 600 lei.
  • nicu.olaru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat de curand si sonda lambda (sonda noua Bosch), problema persista. Daca intre timp au fost identificate si alte posibile cauze, va rog sa-mi spuneti.
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ma confrunt cu aceeasi problema pe o Astra J, motor de 2.0 160CP.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR