DaniArad
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
PS: Verificarea posibil sa nu iasa asa insa am ceva pile pe acolo si nu ar fi o problema asta
- cmihai
- **
- 351 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Zafira 2014 A20DTH
- Braila
cmihai
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
- cmihai
- **
- 351 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Zafira 2014 A20DTH
- Braila
cmihai
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
maiokoti
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat





DaniArad
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am dus un furtun direct din capacul de pe culbutori afara (gazele sa iasa liber) si clapeta am infundat-o (un furtun cu un colier de metal si il infunzi cu ceva sa nu traga gram de aer, eu am bagat un surub in el si l0am strans cu un colier de metal si pe el) ...simptomele la mine erau ca imi oscila relantiul adica imi statea la 1600 si varia fara sa fac nimic.
Consumul de ulei mi-a scazut, pe admisie nu mai trage gram ce mai "papa" probabil pe la supape ...
Ca ulei sincer nu sunt asa multumit de GM acum am schimbat cu castrol 10-40. Spor si drumuri bune!
PS: si chiuloasa mea arata asa ca a ta, nu au deloc grija de masini...
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
DaniArad
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
DaniArad
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
PS: fluctuatiile in relanti le-am rezolvat prin schimbarea senzorului de turatie (erau mici dar deranjante)
DaniArad
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
Sa auzim de bine pana atunci dragilor !
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alexandru_juca
- *
- 3 mesaje
- din 24 Aug 2016
- Astra 2004 Z16XEP
- Timis
alexandru_juca
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2016
- Mesaj Privat
Laudata masina ca se aude bine motoru ca merge bine si ca se prezinta chiar foarte bine la varsta ei, am zis ca poate am sansa si am cumparat o masina buna. Am schimbat ulei, filtre si distributie si urma sa plec in concediu prin tara. In 2200 km a papat uleiul proaspat pus (banuiesc ca 4 l caci mi sa inapoiat butoiul de 5 l cu 1 l in el), 1 l ramas din cei 5 + inca 2 de rezerva si la intoarcere a mai trebuit un 0.5. Total daca nu gresesc 7-7,5 litrii in 2200 km, deci enorm. Nu curge sub, esapamentul e negru si cica la turatii mari ar scoate fum albastrui. O chestie ce ma nelamureste este ca mi sa pus ulei GM5W30 si mai peste tot citesc despre 10W40 sau 5W40, mai rar despre 5W30. Chiar si cand am ramas prima data fara ulei si am cautat sa cumpar tot asta mi sa recomandat. Bineinteles primele cautari pe net si primele pareri de la apropiati (dar nu mecanici) a fost ca probabil trebuie un ulei mai vascos gen 10W40. A vrut cineva sa iau voleu 10W40 si sa completez peste cand e pe minim iar uleiul. Am ezitat sa fac astfel de masuri si mecanicul mi-a recomandat sa pastrez 5W30. Intors in Timisoara am dat o vizita si prognoza zice astfel: segmentare, set segmenti, semeringuri, tot felu de garnituri. Zice ca trebuie si ceva pe la chiuloasa facut si garnitura noua. Ca si cum, daca tot da jos tot e pacat sa nu faca si ce trebuie facut pe la chiuloasa (eu nu stiu despre ce e vorba...o sa mai intreb). O gramada de informatie noua pentru mine care nu o inteleg si ma tem sa nu fac mai mult decat e cazul. Oricum am primit orientativ 200 euro piese si probabil tot atat manopera. Mai mentionez ca sa uitat pe la capacul de ulei de la motor si nu scapa sau sa arunce ulei, presiune normala. Nu stiu ce informatii sa va mai dau. Nu am probleme cu trepidatii, opriri de motor sau alte treburi anormale. Masina a mers foarte bine si la 5km/h (trafic aglomerat prin Bucuresti) si pe autostrada (120km/h, max 130 cand depaseam). Conduc civilizat caci sunt incepator, deci nu forjez masina. Singurul martor aprins a fost cel galben de ulei, cand trebuia sa completez.
Pana la urma inteleg ca probleme si surse sunt multe, solutii asemenea, dar ma intreb ce treaba are chiuloasa si daca trebuie umblat si acolo sau doar ma ciupesc astia de bani? Mai spunea un mecanic de la service ca poate fix schimbul de ulei cand am trecut pe 5W30 (inainte probabil aveam altceva) a dus la blocarea a ceva piston. Smeringurile duse si carbonizate spunea ca duce la pierderi de ulei dar nu asa mari. Daca intradevar ceva sa infundat/blocat nu trebuia sa mearga prost motorul?
DaniArad
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
Chiuloasa e undeva la 100 eur. facut planul la ea inlocuit semeringuri etc. + Manopera.
Ce sa zic asta e sfatul meu, eu asa am facut si stiu ca am presiune ok pe pistoane si trebuie sa imi fac chiuloasa dar inca nu m-am apucat. Imi consuma dupa cum ii dau, daca merg pe la 100Km/h papa cam 0.5l la 1000 poate mai putin.
Daca mai pot fi de folos cu drag si imi cer scuze pentru punctuatie si scris, sunt la munca si acum plec dar am tinut sa raspund. Te salut!
- alexandru_juca
- *
- 3 mesaje
- din 24 Aug 2016
- Astra 2004 Z16XEP
- Timis
alexandru_juca
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2016
- Mesaj Privat
Este in regula sa amesteci tipurile de ulei? Mai sus sec233ast spunea ca dupa ce ia scazut uleiul la minim a completat cu 10w40 peste 5w30.
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
As fi curios daca are cineva vreun exemplar de Z16XEP care sa treaca de 200000 km dar interventii la motor ?
- alexandru_juca
- *
- 3 mesaje
- din 24 Aug 2016
- Astra 2004 Z16XEP
- Timis
alexandru_juca
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2016
- Mesaj Privat