- hugo boss es
- OP
- 40 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Vectra 1998 x18xe
- Spania
hugo boss es
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Simptome:
Salaut prieteni. Acum ceva timp am observat ca imi lipseste antigel din vasul de expansiune,am completat cu apa distilata neavand altceva la indemana si m-am uitat sub masina,vazand o pata de lichid mi-am dat seama ca este antigel,am incercat sa vad pe unde curga dar fara rezultat am hotarat sa ma duc la mecanic,dupa ce sa uitat la ea mi-a zis ca trebuie sa schimb un furtun gros care din el mai iasa cateva furtune mai mici,a dat comanda l-a schimbat dar din nou pirdea lichid,am revenit la mecanic i-am zis,a ridicato s-a uitat si mi-a zis ca pirde prin 2 locuri si anume exact de unde se imbina cu blocu motor pe la coliere si asta probabil cum erau colierele originale acelea care se strang singure nu mai au puterea de a strange asa bine asta a fost explicatia lui,mi le da jos imi pune coliere care se strang cu surubelnita respectiv cheie,dar din nou observ aceeasi problema,revin la mecanic ii zic imi ridica din nou masina si problema era tot pe la coliere,incepe sa stranga iar pana le-a dat peste cap,le da jos si pune unele duble de late,le strange la maxim aproximativ,dar problema ramane aceeasi,azi revin din nou ii explic si imi zice ca poate sa fie si garnitura arsa,si face prea multa presiune,eu m-am uitat si la ulei sa vad daca are culoare schimbata si in vasul de expansiune sa vad daca face spuma si totul pare ok iar in legatura cu presiunea daca merg sa zic vro 10 km si o calc un pic dupa daca deschid busonul la vas apa find intre 80 si 90 de grade se umple vasul cu antigel care in mod normal cand este motorul rece este la jumate,un pic de presiune trebuie sa existe,deci toata problema este pe la acele 2 coliere care se pot observa numai daca te uit pe sub masina undeva in spatele motorului in partea de sus unu intra in blocul motor iar celalalt intra intr-un tub de plastic si repet furtunele sunt noi si stranse la maxim,va multumesc daca nu se intelege pot sa pun si niste poze numai sa incerc sa prind acele coliere cu telefonul
Model: Vectra
An fabricatie: 1998
Cod motor: x18xe
Salaut prieteni. Acum ceva timp am observat ca imi lipseste antigel din vasul de expansiune,am completat cu apa distilata neavand altceva la indemana si m-am uitat sub masina,vazand o pata de lichid mi-am dat seama ca este antigel,am incercat sa vad pe unde curga dar fara rezultat am hotarat sa ma duc la mecanic,dupa ce sa uitat la ea mi-a zis ca trebuie sa schimb un furtun gros care din el mai iasa cateva furtune mai mici,a dat comanda l-a schimbat dar din nou pirdea lichid,am revenit la mecanic i-am zis,a ridicato s-a uitat si mi-a zis ca pirde prin 2 locuri si anume exact de unde se imbina cu blocu motor pe la coliere si asta probabil cum erau colierele originale acelea care se strang singure nu mai au puterea de a strange asa bine asta a fost explicatia lui,mi le da jos imi pune coliere care se strang cu surubelnita respectiv cheie,dar din nou observ aceeasi problema,revin la mecanic ii zic imi ridica din nou masina si problema era tot pe la coliere,incepe sa stranga iar pana le-a dat peste cap,le da jos si pune unele duble de late,le strange la maxim aproximativ,dar problema ramane aceeasi,azi revin din nou ii explic si imi zice ca poate sa fie si garnitura arsa,si face prea multa presiune,eu m-am uitat si la ulei sa vad daca are culoare schimbata si in vasul de expansiune sa vad daca face spuma si totul pare ok iar in legatura cu presiunea daca merg sa zic vro 10 km si o calc un pic dupa daca deschid busonul la vas apa find intre 80 si 90 de grade se umple vasul cu antigel care in mod normal cand este motorul rece este la jumate,un pic de presiune trebuie sa existe,deci toata problema este pe la acele 2 coliere care se pot observa numai daca te uit pe sub masina undeva in spatele motorului in partea de sus unu intra in blocul motor iar celalalt intra intr-un tub de plastic si repet furtunele sunt noi si stranse la maxim,va multumesc daca nu se intelege pot sa pun si niste poze numai sa incerc sa prind acele coliere cu telefonul
Model: Vectra
An fabricatie: 1998
Cod motor: x18xe
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat