Denz
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Probleme cu agila z10xe.
Nu trage la coasta si nu atinge decat 110km/h pe autostrada si aia trasi de par.Consumul in oras destul de mare.
1. Distributia tacane dupa ce se incalzeste!
2. Are momente(destul de rare ce-i drept) cand porneste mai greu.Se invarte de mai multe ori motorul pana porneste,si o face fix cand las cheia inapoi. (Am bobina noua/fise noi/bujii bosch cu gap de 0.9)
3.La reset ecu/borne scoase/ se aude cum ar da drumu la egr,(un fel de vajait),dupa care motorul se balbaie si se opreste!Nu reusesc sa-i fac invatarea decat ajutata din acceleratie. Am reincercat de mai multe ori cu rezultat identic.
Acel vajait nu-l mai aud veci dupa aceea.Ori ecu inchide de tot egr-ul,ori ce sa mai cred...Am desfacut teava de la egr si am bagat un betigas de urechi.E curata.Si asta dupa 100km parcursi.
Am curatit admisia/egr/throttle body. Am omis sa dau impulsuri la egr cand era demontat ca sa observ cum deschide.la masuratori bobina avea 12..14ohmi,restul ok.
Nu se aprinde nimic la bord dupa reset dar am un singur cod de eroare: P0130.Facut testul cu pedale.
Dupa ce merg cu masina si se incinge bine se aprinde abgas si imi da in ordine:
- P0130 O2 Sensor Circuit...........
- P0170 Fuel trim malfunction (Bank 1)
- P0130 O2 Sensor Circuit.......
Am verificat de mai multe ori si primul cu ultimul sunt identice..Recunosc ca inca nu am masurat sondele.
Dupa cate am citit pe forum,ar duce pana la urma catre debitmetruCe am eu pe masina pare destul de nou,dar nu este original,e de la magneti marelli.
Inainte de a da cu banii dupa un debitmetru original,am o mare nedumerire.
In momentul cand scot debitmetru masina trage mult mai prost,ori am citit ca ar fi trebuit sa traga...
Nu trage la coasta si nu atinge decat 110km/h pe autostrada si aia trasi de par.Consumul in oras destul de mare.
1. Distributia tacane dupa ce se incalzeste!
2. Are momente(destul de rare ce-i drept) cand porneste mai greu.Se invarte de mai multe ori motorul pana porneste,si o face fix cand las cheia inapoi. (Am bobina noua/fise noi/bujii bosch cu gap de 0.9)
3.La reset ecu/borne scoase/ se aude cum ar da drumu la egr,(un fel de vajait),dupa care motorul se balbaie si se opreste!Nu reusesc sa-i fac invatarea decat ajutata din acceleratie. Am reincercat de mai multe ori cu rezultat identic.
Acel vajait nu-l mai aud veci dupa aceea.Ori ecu inchide de tot egr-ul,ori ce sa mai cred...Am desfacut teava de la egr si am bagat un betigas de urechi.E curata.Si asta dupa 100km parcursi.
Am curatit admisia/egr/throttle body. Am omis sa dau impulsuri la egr cand era demontat ca sa observ cum deschide.la masuratori bobina avea 12..14ohmi,restul ok.
Nu se aprinde nimic la bord dupa reset dar am un singur cod de eroare: P0130.Facut testul cu pedale.
Dupa ce merg cu masina si se incinge bine se aprinde abgas si imi da in ordine:
- P0130 O2 Sensor Circuit...........
- P0170 Fuel trim malfunction (Bank 1)
- P0130 O2 Sensor Circuit.......
Am verificat de mai multe ori si primul cu ultimul sunt identice..Recunosc ca inca nu am masurat sondele.
Dupa cate am citit pe forum,ar duce pana la urma catre debitmetruCe am eu pe masina pare destul de nou,dar nu este original,e de la magneti marelli.
Inainte de a da cu banii dupa un debitmetru original,am o mare nedumerire.
In momentul cand scot debitmetru masina trage mult mai prost,ori am citit ca ar fi trebuit sa traga...
nicolae68
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
nicolae68
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2010
- Mesaj Privat
asa este domnule dancuciureanu eroarea este P0340 doar ce am facut distributia care trebuia schimbata aveam 134000 km si se auzea destul de urat mai ales la pornire ,mentionez ca pana atunci nu aveam nici o erroare nici un martor aprins .Masina merge bine silentios fara zgomot trage nu intrerupe numai ca imi sta aprins acest martor senzor cramshaft aprins,dupa o discutie cu mecanicul care a facut distributia acesta mi-a spus ca ar fi de vina sonda lambda cea de diagnoza asa ii arata lui pe tester si senzor axa cu came.acesta mi-a spus ca mai mult de la sonda lambda sta aprins si ca nu este nici o problema daca masina merge normal sa circul cu ea asa,as dori daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva in aceasta situatie ..sa cumpar senzor,sonda sa merg cu ea asa ce urmari pot avea loc sincer ma deranjeaza enorm acel martor aprins si nu mai spun ca am facut in jur de 40km cu masina de cand am schimbat distributia am sters errorile dar degeaba apar din nou .Va multumesc pentru timpul acordat cu respect
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
nicolae68
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Valentin Stefan
- *
- 37 mesaje
- din 15 Aug 2015
- Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Bucuresti
Valentin Stefan
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2015
- Mesaj Privat
salutare tuturor,caut si eu cateva sfaturi pentru masina mea opel corsa c z10xe,cand motorul este cald trepideaza rau,si mai rau am urmatoarele errori p1615 si p1616 si p0170,motorul a fost schimbat,am trcut cu masina prin apa si a tras apa prin filtru de aer,mecanicul mi-a curatat debitmetrul cu benzina,la lasat in benzina si la suflat usor cu compresorul,a fost curatata clapeta de acceleratie,din ce poate aparea 0170?aceasta erroare o aveam si inainte cu motorul ei...poate fi debitmetrul defect?cand scot mufa din el apare masinuta cu cheita si mai imi da o erroare in plus p0100...orice sfat imi este de ajutor.multumesc
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Denz
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Am pus debitmetru original, si nu reusesc sa scap de de codul de eroare p0170! Atat imi da ,nu apare alt cod.
De raspuns la acceleratie raspunde bine,consum normal.Noxele sunt umpic mai mari decat cele care ar trebui.
La coasta tot putoare e,dar pana la urma cred ca este discul de ambreiaj.
Intreb si eu,poate sa dea acest cod de la distributie uzata.deplasata?Fara a da si alt cod?
De raspuns la acceleratie raspunde bine,consum normal.Noxele sunt umpic mai mari decat cele care ar trebui.
La coasta tot putoare e,dar pana la urma cred ca este discul de ambreiaj.
Intreb si eu,poate sa dea acest cod de la distributie uzata.deplasata?Fara a da si alt cod?
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
DENZ , P 0170 vezi la pompa de benzina ca nu este pres suficienta la rampa . Posibil garnitura - eu asa am patit - de la retur reductor din rezervor .Nu stiu daca se gaseste separat garmitura - eu am luat cu tot cu reductor si pompa second.
La coasta daca nu are putere discul e cu probleme -patineaza .
La coasta daca nu are putere discul e cu probleme -patineaza .
t4 tdi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salutare! Am achizitionat o agila z10xe de scurt timp si de cateva zile nu mai trage in ture joase... trebuie sa o ti sus in ture. Am avut initaial coduri de eroare P0300 si P0303,am scos bobinele de inductie am curatat plasticele si tot asa facea. Dupa aceea am scos bujiile (care sunt ok) si le.am inversat..1 cu 3. Dupa ce le.am inversat nu a mai avut nici.o problema vreo 100 de km..tragea ca la inceput. Acum iar face la fel si am coduri de eroare P0300, P0301. P0302 si P0303. Ce sa aiba oare? La relaniu merge frumos fara smucituri dar cand plec cu ea de pe loc trebuie sa o tin turata si sa schimb vitezele sus in ture ca altfel se plafoneaza si urca in ture greu pana la o anumita turatie dupa care isi da drumu dintr.o data si trage de te baga in scaun (e aceiasi senzatie ca la diesel cand intra turbo)
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Sunt mai multe care trebuiesc verificate si incepem:
-trompetele de la bobina de inductie sa nu "fure"curent
-corp clapeta acceleratie daca e murdar poate provoca "suturi de acceleratie"
-si cel mai tare dintre ele daca merge bine pana se incalzeste si dupa ce sa incalzit o lasi la relanti 30-60 secunde se aprinde martoru motor si merge in 2 pistoane adica lesinata si ca sa isi revina tre sa o opresti si sa o pornesti sa isi revina ai foarte mari sanse sa ai supape coxate si nu mai face etansietare cu iti dai seama,faci un test de compresie .
Revino cu mai multe detalii dupa ce ai verificat ce am scris.
-trompetele de la bobina de inductie sa nu "fure"curent
-corp clapeta acceleratie daca e murdar poate provoca "suturi de acceleratie"
-si cel mai tare dintre ele daca merge bine pana se incalzeste si dupa ce sa incalzit o lasi la relanti 30-60 secunde se aprinde martoru motor si merge in 2 pistoane adica lesinata si ca sa isi revina tre sa o opresti si sa o pornesti sa isi revina ai foarte mari sanse sa ai supape coxate si nu mai face etansietare cu iti dai seama,faci un test de compresie .
Revino cu mai multe detalii dupa ce ai verificat ce am scris.
t4 tdi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Trompetele de la bobine sunt in regula, nu sunt ciupite deloc, sunt ca noi. Iar supapele nu cred ca au nimic...motorul merge tot timpul rotund fara smucituri..fara nimic doar ca nu mai trage in ture joase..dar daca il ti sus in ture trage normal. Clapeta de acceleratie o sa o desfac sa vad cum se prezinta...dar totusi de la clapeta se poate sa imi dea cod de multiple misfire si misfire pe toti cilindrii? Zilele urmatoare o sa pun si un filmulet sa vedeti mai exact cum se manifesta. Si o sa schimb si bujiile sa vad daca se schimba ceva...acum am bujii GM care banuiesc ca sunt cele originale iar masina are 120000 km
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
t4 tdi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
danlazar1
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
danlazar1
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca am omis sa spun ca am martor abs aprins in bord ,am desfacut ambii senzori de la planetare ,i-am curatat ,cel de pe stanga era cam oxidat,cel de pe dreapta era curat ,dupa curatarea ambilor cu spray contact si perie de plastic am montat totul la loc si martorul abs sta tot aprins,ma dispera situatia asta,chiar nu stiu ce sa mai curat sau ce sa demontez ...Poate am facut o greseala cand am pornit motorul fara sa-i montez planetarele,atunci am observat martorul aprins dar am zis ca-si va reveni dupa montarea planetarelor iar daca semnalul de turatie il ia de la senzorul de pe cutia de viteze atunci lucrurile se simplifica pentru ca, cutia asta a mers bine pe motorul vechi fara acest cod de eroare.Am citit cam toate tutorialele despre coduri eroare si nu numai,altfel nici nu as fi avut curaj sa inlocuiesc motorul. Ce ma sfatuiti sa fac? de unde sa incep si unde sa termin,nu conteaza cat de lunga ar fi lista,incerc, ca timp am iar defectul nu-mi da pace in plus nici frana cu abs nu am si trebuie sa merg cu mai mare atentie la serviciu in fiecare dimineata pe vremea asta instabila.
Multumesc de promptitudine PL500!
O seara placuta tuturor!
Multumesc de promptitudine PL500!
O seara placuta tuturor!
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat