ovidaxen
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 141 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
pentru cei cu sistem behr si motor y20dth: acele garnituri, (patru la nr.) sunt rotunde sau putin aplatizate? le-am schimbat astazi si cele pe care le-am demontat au aceleasi dimensiuni numai ca erau mai plate, nu asa rotunde. am montat sigurantele cu greu, numai ca acel stut de la tavita de scurgere a ac-ului nu mai intrat exact in tevusca ce vine de sus de la radiatorul de ac.
- ciniparu
- **
- 141 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am o intrebare pentru cei care si-au schimbat o-ringurile la calorifer. Dupa ce ati demontat caloriferul, nu ati aruncat o privire la ce e deasupra caloriferului?
Mi s-a defectat axul clapetei care face amestecul de aer rece/ cald; motorasul nu mai invarte clapeta (e climatronic) deci nu mai am caldura in masina. Acea clapeta e situata exact desupra caloriferului. Cand e deschisa lasa sa treaca aerul rece peste calorifer sa-l incalzeasca, cand e pornita clima, clapeta scurtcircuiteaza caloriferul.
Tevile care intra in calorifer sunt fierbinti, circula agent de racire prin calorifer. Oare se poate ajunge la clapeta demontand caloriferul? Nu vreau sa o scot de tot ci doar sa ajung la axul ei.
Mersi
Mi s-a defectat axul clapetei care face amestecul de aer rece/ cald; motorasul nu mai invarte clapeta (e climatronic) deci nu mai am caldura in masina. Acea clapeta e situata exact desupra caloriferului. Cand e deschisa lasa sa treaca aerul rece peste calorifer sa-l incalzeasca, cand e pornita clima, clapeta scurtcircuiteaza caloriferul.
Tevile care intra in calorifer sunt fierbinti, circula agent de racire prin calorifer. Oare se poate ajunge la clapeta demontand caloriferul? Nu vreau sa o scot de tot ci doar sa ajung la axul ei.
Mersi
- ciniparu
- **
- 141 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- wild_one_ro
- *
- 8 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Astra 2001 z16se
- Bucuresti
wild_one_ro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
mail2vio
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut
Am reusit sa schimb garniturile singur. Foarte bun tutorialul. Montatul nu a fost deloc greu. Secretul este sa impingi foarte bine caloriferul pe pozitie. Prima siguranta a intrat atat de usor ca am scos-o crezand ca e ceva in neregula (citisem pe forum cat de greu se baga). Bineinteles ca a doua oara a intrat ceva mai greu . prima data se moteaza oringurile intre H si calorifer, apoi cele dintre H si tevile de sub bord (care se baga din lateral). Eu am folosit o bucata de lemn de 20-30 cm si un ciocanel. Sigurantele au alunecat usor intrucat au si un ghidaj ca o rampa. Easy.
Am reusit sa schimb garniturile singur. Foarte bun tutorialul. Montatul nu a fost deloc greu. Secretul este sa impingi foarte bine caloriferul pe pozitie. Prima siguranta a intrat atat de usor ca am scos-o crezand ca e ceva in neregula (citisem pe forum cat de greu se baga). Bineinteles ca a doua oara a intrat ceva mai greu . prima data se moteaza oringurile intre H si calorifer, apoi cele dintre H si tevile de sub bord (care se baga din lateral). Eu am folosit o bucata de lemn de 20-30 cm si un ciocanel. Sigurantele au alunecat usor intrucat au si un ghidaj ca o rampa. Easy.
cristi180
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui astra g de cateva zile, si surpriza am gasit lichid pe pres sub acceleratie, si am vazut ca picura de sub bord , tot cautand pe forum am ajuns aici, buna treaba, nu stiam ca este o problema comuna.Ce am constatat la mine este ca numai cand dau drumul la aer conditionat apare problema, in rest nu am observat, pana acum cel putin, daca sta peste noapte nu apare nimic.( m-am si dus fara aer sa vad daca apare, si in 150 km, a fost ok, nu am observat nimic)Ma gandeam sa nu fie freon, nu are miros si nici culoare, m-am gandit si la condensul de la aer, dar parca sunt cam multi picuri , cam cat ai varsa un paharel de tuica,pe pres , cam la 50 km mers cu masina.A mai avut cineva simptomul asta , numai cand aerul e pornit?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Poate capul de scurgere condens de la tavita (cel din poze) este infundat sau nu este cuplat bine cu tavita.
Verifica sa fie cuplat bine cu tavita.
Verifica sa fie prinse toate clemele sau suruburile de pe marginea la tavita.
Vezi ce spun si colegi, cu AC-ul sunt cam depasit.
Pana nu desfaci cam greu sa iti dai seama de unde este.
Ce nu stiu eu, unde se afla radiatorul de AC poate el are ceva la prinderi, garnituri sau fisuri.
Eu am desfacut dar de el nu am dat sau nu m-am uitat bine.
Edit:
Versiune: BEHR
L-am gasit unde este pe langa filtru de polen.
Probabil au scurgere comuna la condens?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Versiune: BEHR
http://www.ecat24.com/opel/...8/111/2470/25396/
______________________________________________
http://www.ecat24.com/opel/...8/111/2470/25396/
______________________________________________
cristi180
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
Merci mult, am zis ca o sa urmaresc treaba asta, azi de ex am mers vreo 10 km cu aerul pornit si fenomenul nu a aparut, peste noapte iarasi nu am vazut sa fie nici o picatura, zicea alt coleg ca poate este infundat pe la tavita aceea de care spui si ti, plus furtunas de evacuare, o sa verific , sper sa fie numai de la condens
cristi180
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cristi180
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
danii20
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16Se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2013
- Mesaj Privat
danii20
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16Se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
da este bine sa se faca toate operatiunile de curatare in zona respectiva. evacuarea de condens este sub radatorul de freon care se afla in fata filtrului de polen asa cum se vede in poza unde este dat jos capacul de plastic prins in suruburi ce le mascheaza. Deci este o singura evacuare a condensului de la clima (in compartimentul motorul este cea cu 2 suruburi si stutul de iesire in jos). Alta scurgere nu exista in zona respectiv, cel putin din ce stiu eu la Astra G.
danii20
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16Se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2013
- Mesaj Privat
cristi180
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
A trecut ceva vreme si , nu am apucat sa ma uit pe la calorifer, ceva este acolo, se aburesc geamurile destul de tare, mai ales atunci cand temperatura motorului trece peste 80 , iar in vasul de antigel am observat o scadere de nivel, am completat de 2 ori in timpul asta , cam 300 ml de fiecare data.Ulei in vas nu se vede, iar la culbutori pare ok uleiul