pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut baieti, ce inseamna ''ventil control presiune rampa-15%'' -valoare obtinuta din OP-COM. E bun procentul sau e pe duca regulatorul?
Tensiune baterie 14.1 V
Stare aprindere Conectat 12V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Turaþie prescrisã 800 RPM
Turaþie motor 799 RPM
Turaþia axei cu came 399 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Turaþie ralanti - modificatã NU
Temperaturã motor normalã Inactiv
Temperaturã lichid rãcire 79 °C
Temperaturã lichid rãcire 0.69 V
Temperatura combustibil 40 °C
Temperatura aer admisie 46 °C
Temperatura aer admisie 1.63 V
Temperaturã ambiantã 19 °C
Senzor masã aer 15 kg/h
Senzor masã aer 1.53 V
Presiune barometricã 99 kPa
Presiune barometricã 3.73 V
Presiune turbo 98 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Ventil AGR Activ
Factor de umplere AGR 69%
Presiune Rail prescrisã 25.00 MPa
Presiune Rail 25.40 MPa
Ventil control presiune Rail 15%
Cantitate actualã injectatã 4 mm3
Inceput de injecþie real 1 grade
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 992 kPa
Presiune sistem climã 1.47 V
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Sistem OK
Tensiune baterie 14.1 V
Stare aprindere Conectat 12V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Turaþie prescrisã 800 RPM
Turaþie motor 799 RPM
Turaþia axei cu came 399 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Turaþie ralanti - modificatã NU
Temperaturã motor normalã Inactiv
Temperaturã lichid rãcire 79 °C
Temperaturã lichid rãcire 0.69 V
Temperatura combustibil 40 °C
Temperatura aer admisie 46 °C
Temperatura aer admisie 1.63 V
Temperaturã ambiantã 19 °C
Senzor masã aer 15 kg/h
Senzor masã aer 1.53 V
Presiune barometricã 99 kPa
Presiune barometricã 3.73 V
Presiune turbo 98 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Ventil AGR Activ
Factor de umplere AGR 69%
Presiune Rail prescrisã 25.00 MPa
Presiune Rail 25.40 MPa
Ventil control presiune Rail 15%
Cantitate actualã injectatã 4 mm3
Inceput de injecþie real 1 grade
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 992 kPa
Presiune sistem climã 1.47 V
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Sistem OK
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Angel_M
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Galati
- Masina: Combo 2006 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
Eu am pe COMBO acelasi motor. 1.3 DTJ
Din cand in cand apare eroarea cu "masina cu cheita" si scade puterea motorului.
Opresc si pornesc iar si dispare.
Cand folosesc clima face mai des aceeasi problema.
La erori imi apare presiune in rampa dar nu pot sa imi zica sigur daca e regulator , senzor , pompa de inalte.
Chiar nu exista ceva ca sa poti sa le verifici pe fiecare in parte ? Sa fii sigur de ceva ?
Toti sunt mecanici acuma , cu leptopul - PRESIUNE IN RAMPA eroare , gata schimbi senzor si regulator.
IN REST MASINA E OK CHIAR DACA ZIC UNI SA SCAPAM DE ELE !
Din cand in cand apare eroarea cu "masina cu cheita" si scade puterea motorului.
Opresc si pornesc iar si dispare.
Cand folosesc clima face mai des aceeasi problema.
La erori imi apare presiune in rampa dar nu pot sa imi zica sigur daca e regulator , senzor , pompa de inalte.
Chiar nu exista ceva ca sa poti sa le verifici pe fiecare in parte ? Sa fii sigur de ceva ?
Toti sunt mecanici acuma , cu leptopul - PRESIUNE IN RAMPA eroare , gata schimbi senzor si regulator.
IN REST MASINA E OK CHIAR DACA ZIC UNI SA SCAPAM DE ELE !
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
Angel_M
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Galati
- Masina: Combo 2006 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
Revin cu o problema mai veche .
Coduri de eroare P1191 , P1093
Am inlocuit senzorul si face la fel , da in nas cate o data , si mai des cu aerul conditionat , se aprinde martorul de avarie .
Opresc pornesc si nou si totul normal pana face iar , dar am zis rar fara aer conditionat.
Regulatorul de presiune sau pompa de inalte ?
A mai avut cineva problema asta ?
In rest merge si porneste ok .
Poate sa fie EGR ? Inchide peste 3000 ture testat .
Alt sensor motor ?
Poate sa scape presiune pe la acel oring ?
Nu s-ar vedea motorina?
Coduri de eroare P1191 , P1093
Am inlocuit senzorul si face la fel , da in nas cate o data , si mai des cu aerul conditionat , se aprinde martorul de avarie .
Opresc pornesc si nou si totul normal pana face iar , dar am zis rar fara aer conditionat.
Regulatorul de presiune sau pompa de inalte ?
A mai avut cineva problema asta ?
In rest merge si porneste ok .
Poate sa fie EGR ? Inchide peste 3000 ture testat .
Alt sensor motor ?
Poate sa scape presiune pe la acel oring ?
Nu s-ar vedea motorina?
Angel_M
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Galati
- Masina: Combo 2006 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat