Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Va salut. Citesc forumul de ceva timp si acum vin cu o problema si eu. Nu am reușit sa rezolv nimic dupã sfaturile citite din alte topicuri deci sper sa ma puteți ajuta. Am sa iau pe rând.
Mașina este Astra 1.7 cdti dtr si problema a apãrut brusc. Am oprit motorul...era totul ok. Când am repornit mașina sa plec nu mai trãgea, dadea in nas pe la 2500 rpm. Urca in ture pana la capãt dar nu are putere ca si cum se sugruma.
Înainte de problema asta am avut un furtun de intercooler spart, l-am schimbat apoi totul ok.
Încercând sa dau de problema am demontat toatã fata pentu ca se mai auzea un suflat si am descoperit ca avea o gaura micã in intercooler, l-am sudat dar problema nu a dispãrut, așa ca am continuat verificãrile furtunase de vacuum nu am gãsit sparte.
Apoi crezând ca e electrovalva de la turbina, am schimbat-o cu una noua dar problema a persistat. Apoi am curãțat Egr-ul dar nu era blocat.
Apoi am încercat cu mufa de la Egr scoasã...nici o schimbare.
Apoi am încercat cu mufa de la senzorul de pe admisie scoasã...nici o schimbare
Apoi cu mufa de pe debitmetrul de aer scos tot nici o schimbare.
In cele din urma am blocat Egr -ul cu o plãcuta plinã dar tot nu s-a rezolvat nimic.
Toate filtrele sunt schimbate inclusiv cel de motorina.
Mai nou când se încãlzește motorul dupã un timp urca relantiul aproape de 1000 rpm. Interesant este ca dacã apãs frâna scade la normal relantiul, dacã las frâna iar urca.
Un lucru ce mi se pare ciudat e ca dupã ce o accelerez si las accelerația pe loc se aude un "chh" in racitorul de gaze de la Egr.
Înainte sa fie problema nu am auzit asta.
Mașina mai are o problema cu senzorul de ABS si de aceea nu merge nici kilometrajul si nici consumurile nu mi le aratã pe afisaj doar un "F" si de aceea bãnuiesc ca nici regenerarile de DPF nu si le face. Din câte am citit are DPF.
Vreau sa renunț la toate tobele si sa fac evacuare directa deci dacã ar fii DPF defect pot renunța la el.
Sper sa ma puteți ajuta sa gãsesc problema
Mulțumesc!
Cod(uri) eroare: Am citit erorile cu metoda cu pedalele si are "câteva" 11 mai exact Crying or Very sad
010027
040907
011027
011001
068302
048006
048106
242F66
242F56
210870
040571
Model: Astra
An fabricatie: 2009
Cod motor: 1.7 dtr
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Fa o diagnoza, sterge erorile si vezi care mai apar.Filtrul de particule ,cred ca e problema cea mai mare.
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
O sa merg zilele urmãtoare sa fac diagnoza.
Dacã as face traseul de evacuare direct deci si filtrul de particule eliminat, doar catalizatorul vreau sa il las, dar modificarea in soft pentru filtrul de particule as face-o dupã, nu cred ca ar fi problema...nu? Având in vedere ca nu merge kilometrajul din cauza senzorului ABS care vine deodatã doar cu rulment si butuc ceea ce acum nu voi schimba deocamdatã si deci nici regenerarile nu si le face filtrul pentru ca nu își mãsoarã ciclul de kilometrii necesari regenerãrii. Am dreptate?
Sau modificarea in soft pentru filtru presupune si altceva decât anularea regenerãrilor. Mersi pentru rãspuns! Wink
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Modificarea in soft consta in reinitializarea valorii de saturatie la 0. Mai bine faci si softul deodata. Avem motor aproape identic
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu poti: iti va da eroare senzorul de presiune diferențialã.
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am dus mașina la mecanic. In urma diagnozei mi-a spus ca ii aratã filtrul de particule cu saturație 200% si înainte de filtru o alta valoare de 0 (zero) si zice ca nu e posibil așa ceva... Spunea ca saturație de 200% nu e posibila si ori a mai fost intervenit in calculatorul mașinii si resoftata, ori e o problema electricã undeva si e intrerupt vreun fir sau arsa vreo siguranța pentru ca ii da erori necunoscute. Spune ca mașina a fost foarte probabil lovitã stânga fata... Întrebarea mea e, este vreun senzor sau fire ce trec in partea aia ce pot influența sa aibe simptomele astea? Mulțumesc!
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Problema e din DPF. Este infundat. Incearca sa rezolvi intai aceasta pbl.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu te sfatuiesc prietenos si cu caldura sa il dai jos.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu inainte de a elimina cauza infundarii.
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Dupã mai multe diagnoze cu mai multe interfețe s-a ajuns la concluzia ca problema nu e mecanica ci electronica. S-a fãcut si regenerare forțata si e ok Filtrul de particule, Egr la fel. Cum am spus mai înainte sunt probleme si cu ABS ul si problema nu e de la senzor. Nu se poate conecta la calculatorul de ABS si nici calculatorul motorului nu comunica pentru ca e un defect pe traseul de voltaj mic... dacã m-a exprim bine si deci din cauza asta e in modul "recovery" si limiteazã puterea. Asta e problema. Mecanicul spune ca ori e calculatorul care se afla in spatele volanului cu senzorul de unghi viraj deci si controlul tracțiunii afectat si ABS si senzori airbag, pentru ca si becul "airbag e aprins" . Ori spune ca e din cauza calculatorului ABS defect, ori vreun fir de voltaj mic pe traseul asta intrerupt si nu comunica calculatoarele. Are erori necunoscute, nu comunica calculatoarele, nu reușește sa între sa vadã defectul! Mâine va fi fãcutã o diagnoza si o verificare direct la "Opel"
E posibil așa ceva? Îmi poate explica cineva care se pricepe mai detaliat cam in ce consta sistemele astea si cum e posibil defectul asta. Mulțumesc!
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Update! Verdictul e lipsa comunicare CAN .... Calculatorul ABS nu comunica deloc, restul da si mașina e in avarie. Mecanicul spune ca el crede ca trebuie schimbat CIM-ul.
Se pricepe cineva sau ma poate ajuta sa pot identifica problema sa fie sigur ce trebuie schimbat. Sad
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Din cate stiu si abs are un fel de unitate de control. Poate e aia dusa.
Si nu inteleg legatura dintr cim si abs. Dar nu sunt mecanic deci tot ce-i posibil
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Prin CIM trece kilometrajul si asta are legãtura cu ABS-ul, senzorul unghi viraj... Si mai multe. CIM are legãtura pentru ca e posibil sa întrerupta acolo comunicarea CAN.
Am mai citit câte ceva despre UEC. Cum pot verifica dacã nu acolo e vreo problema? Desfac cele 3 suruburi din cutia de siguranțe si curat cu spray de contacte?
  • Fronto

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna, si eu am un dtr, poate sunt offtopic. Mie imi bloca puterea, pana a aparut eroarea de motor pe display. De fapt era ruginit cablu de turbo langa cama ce il actioneaza. Deruginol sau ce spray a folosit mecanicul si si-a dat drumul. Au disparut 3 dintre erorile de mai sus. Masina nu a rulat din decembrie.
  • Fronto

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dublat
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat din nou erorile cu metoda pedalelor, au rãmas doar 3 si in bord am aprinse masina cu cheia si ABS. Atasez poze cu aceste coduri:
Am cãutat codurile de eroare pe forum si am gãsit așa:
DTC P0405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position Sensor Circuit Low Voltage
DTC P0108 Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit High Voltage
Si celãlalt cod se referea la bujie dar excludem pentru ca pierderea de putere nu poate fii din cauza bujiei zic eu.
V-as ruga sa îmi Spuneti dacã am interpretat bine codurile de eroare si ce ar insema acestea. Mulțumesc anticipat! Oare?


Ultima modificare făcută de Lorigtc la Dum 07 Aug, 2016 1:17 pm
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Aia cu map e un senzor si el genereaza limp mode. Egr ar trebui sa il desfaci si sa il cureti. Parerea mea. Senzorul map se curata initial impreuna cu admisia si apoi se inlocuieste daca eroarea persista.


Iar pentru bujii poti citi ce am pus eu aici

https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1884110

Succes
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Deci am citit bine codurile? EGR-ul l-am curãțat si din senzorul map am încercat sa scot mufa si sa dau o tura așa dar n am simțit diferența,cum am scris in primul post.. deșii ar trebuii, nu? Scot senzorul totuși sa il curat? Totuși am rãmas cu o întrebare... E posibil ca din cauza unei erori de ABS sa limiteze puterea? Mi se pare ciudat! Si o alta problema mi-a apãrut zilele trecute a început sa claxoneze singura când virez mult. Pare ca nu sta airbagu drept si cam mișca si se apasã claxonul.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
210870 se pare ca e abs.
Iar cea cu 40571 intr-adevar pare ca e de la egr.
Nu stiu daca limp mode e de la abs sau egr.
Ar fi bine sa pui si un tester pe ea. Unele erori nu apar la pedale.

Ai incercat si sa decuplezi bateria creo 5 10 minute si apoi sa pui la loc? Mie mi-a umblat cineva la abs cu bateria pusa si apoi mi-a stat eroarea pana am desfacut iar roata di am scos mufa abs am pus-o la loc si pe la baterie am decuplat si pus inapoi dupa 5 min.
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am pus testere peste testere... Chiar si la service Opel... au zis ca nu comunica CAN cu, calculatorul ABS ....si ca e posibil sa fie de la CIM ori un fir intrerupt undeva ori calculatorul ABS.....si ca trebuie sa schimbe vreo piesa sa poatã înțelege ce are. Eu bani inutil pe piese nu dau deci încerc sa gãsea problema eu....dupã 150 euro cheltuiți degeaba pe teste si 2 siguranțe schimbate... Fãrã nici un rezultat si fãrã nici o informație concretã. La mecanici nu mai merg!
PS. Si electrovalva e noua...tot degeaba schimbatã. Nu s-a schimbat nimic in mersul mașinii.
Menționez ca nu sunt in țara. La mecanici voi merge doar când voi merge in tara pana atunci sper ca gãsesc eu problema cu ajutorul vostru.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR