Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • unknnown

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut !
Sunt in cautare de un opel astra h (in jur de 4000e) si nu sunt lamurit in privinta motorului. Am gasit pe net tot felul de pareri, pro, contra, dar nici una care sa ma lamureasca in totalitate. Asadar, intrebarile mele ar fi umatoarele :

- Care ar fi diferenta dintre motoarele 1.7 cdti ( 101 cp ) si 1.7 dtr ( 110 cp ) ?
- Diferenta dintre 1.6i 16v ( 105 cp ) si 1.6 xer ( 115 cp ) ?
- Motoarele 1.7 dtr si 1.6 xer nu s-au fabricat doar in 2009 ? am vazut anunturi cu ele si din alti ani.
Care dintre motoarele astea sunt mai fiabile/pe categorie de combustibil ?

Folosesc masina jumatate oras, jumatate afara iar comustibilul ma intereseaza mai putin, tinand cont de intretinerea benzinei mult mai ieftina si de faptul ca am condus numai benzina. ( 15-20.000 km/an )
Skip ads

  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Eu am un H din 2008 de vreo 8_9 luni,z 16 xer,am luat_o la 127000 era deabia iesita din leasing,cum am luat_o am schimbat toate consumabilele,inclusiv distributie si pompa de apa plus curea accesorii.Ca pret la intretinere am dat 1200 lei cu tot cu mana de lucru,dar aceleasi piese le poti gasi si mai ieftin daca cauti si le iei direct de la magazinele mari gen epiesa.Intre timp am facut 12000km si ma pregatesc de ulei si filtre,nu am avut pb cu ea pana acum.Legat de consum cred ca papa in oras un 10_11 la suta, a mea are gpl si km de mai sus i_am facut doar pe dn 1 si centrura si am scos un consum in jur de 8l la suta.Ca minusuri as putea spune ca e cam puturoasa cu ac_ul pornit fata de loganul 15dci pe care il am la munca, care atunci cand are aerul pornit are un demaraj incredibil si se tine fara probleme dupa masini medii mai puternice.
  • unknnown

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
pe mine nu m-ar interesa chiar asa de mult puterea, consider ca 100-110-120 km/h sunt viteze decente, sigure, cu care ajungi la destinatie, mai mult nu imi trebuie, iar intr-o depasire, 100 cp cred ca sunt destul de suficienti.
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
116Cp are motorul asta, parerea mea ar fi ca e suficient,de regula merg cu 80_90 la drum intins,100 pana in 120 in depasiri.Fara ac e destul de vanjos iar dupa 2000rpm are un demaraj bun.Altceva ce sa zic,la banii astia 4000e gasesti masina buna km reali si accentabili un pic peste 100000.Te sfatuiesc sa cauti bine si sa nu te hazardezi dupa gogosile vandute de samsari,am gasit h_uri cu dotari extra fata de a mea dar km multi dati inapoi si uzate la greu.De preferat ar fi sa gasesti iesite din leasing dar cumparate de la prim proprietar nu de la firme ca aia isi mai pun 1500e in plus,mai sunt si oameni care schimba masina la 6_7 doar din principiu puntini dar inca mai sunt,cel de la care am luat_o lucra functionar la primaria Brasov am mai tinut legatura cu el ca era tare de treaba si imi spunea ca a ramas tot la astra isi luase j kombi .Si la banii astia musai cauta clima si oglinzi rabatate electric si incalzite sunt nemaipomenite iarna,restul cu pilot,incalzire in volan si altele sunt mai mult de fite ca sa tina samsarul la pret,multe din dotarile marunte nici nu prea le folosesc.bafta multa.


Ultima modificare făcută de alex giani la Dum 07 Aug, 2016 2:07 pm
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa cauti un z18xe sau de ce nu, un z18xer.
Z16 sunt pacatoase...
Z14 sunt prea mici...
Diesel nu se merita pentru ca astea sunt plimbate mult si la bugetul tau gasesti doar daca ai noroc ceva bun...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Astra H pana in 2011 dupa habar nu am care din ele sau produs sau daca au mai aparut altele.
Referitor la consum mergi pe ASTRA H motorizare si o sa vezi datele.
http://www.auto-data.net/ro...amp;modeli_id=252
Ca fiabilitate, consum poate te ajuta si colegi.

Z12XEP - 59KW | 80CP | rpm 5600 | 2005 - 2011
Z13DTH - 66KW | 90CP | rpm 4000 | 2004 - 2011
Z13DTH - 66KW | 90CP | rpm 4000| CDTI ecoFLEX 2009 - 2011

Z14XEL - 55KW | 75CP | rpm 5200 | 2004 - 2011
Z14XEP - 66KW | 90CP | rpm 5600 | 2004 - 2011
Z14XEP - 66KW | 90CP | rpm 5600| 2009 ecoFLEX - 2011

Z16XEP - 77KW | 105CP | rpm 6000 | 2004 - 2007
Z16XER - 85KW | 115CP | rpm 6000 | 2006 - 2011 ------
Z16LET - 132KW | 180CP | rpm 5500 | 2006 - 2011
Z16XE1 - 77KW | 105CP | rpm 6000 | 2007 - 2011

Z17DTH - 74KW | 100CP | rpm 4400 | 2004 - 2011
Z17DTL - 59KW | 80CP | rpm 4400 | 2004 - 2011
Z17DTJ - 81KW | 110CP | rpm 3800 | 2006 - 2011
Z17DTR - 92KW | 125CP | rpm 4000| 2006 - 2011 --------
Z17DTJ - 81KW | 110CP | rpm 3800 | CDTI ecoFLEX 2008 - 2011
A17DTJ - 81KW | 110CP | rpm 3800 | 2008 - 2011
A17DTR - 92KW | 125CP | rpm4000 | 2008 - 2011

Z18XE - 92KW | 125CP | rpm 5600 | 2004 - 2007
Z18XER - 103KW | 140CP | rpm 6300 | 2005 - 2011

Z19DT - 88KW | 120CP | rpm 3500 | 2004 - 2011
Z19DTH - 110KW | 150CP | rpm 4000 | 2004 - 2011
Z19DTH - 88KW | 120CP | rpm 3250 | 2004 - 2011
Z19DTJ - 88KW | 120CP | rpm 3250 | 2005 - 2011
Z19DTL - 74KW | 101CP | rpm 3500 | 2006 - 2011

Z20LEL - 125KW | 170CP | rpm 5200 | 2004 - 2011
Z20LER - 147KW | 200CP | rpm 5400 | 2004 - 2011
Z20LEH - 177KW | 240CP | rpm 5600 | 2005 - 2011

Z22YH - 110KW | 150CP | rpm 5600 | 2006 - 2011
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
La motoare mai mari de 1.6 pe benzina il va rupe la consum in oras,plus asigurarea cat si taxa de prima inmatriculare.Eu gasisem un 1.8 benzina relativ ieftin la 3000e piele,jante opc,incalzire in scaune,problema era taxa de prima inmatriculare era undeva la 800e.115 are,scz.
  • unknnown

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
lafel cum a spus si alex giani, 18-ul consuma de sparge pe oras si voi merge destul urban .. taxa enorma .. asigurare/impozit ceva mai mari .. nu imi este de folos astfel de motor.
  • unknnown

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Eu zic sa cauti un z18xe sau de ce nu, un z18xer.
Z16 sunt pacatoase...
Z14 sunt prea mici...
Diesel nu se merita pentru ca astea sunt plimbate mult si la bugetul tau gasesti doar daca ai noroc ceva bun...



de ce spui ca cele de 1.6 sunt pacatoase ? sau ? care dintre ele ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe forumul asta, motorizarile de 1.6 cam consuma ulei.
Pe cand cele de 1.8 buna parte nu au problema asta...
Eu la fel ca tine ma documentez in vederea cumpararii unei masini pentru sotie, un hatchback (avem vectra care e ok) si am renuntat la ideea de diesel.
La mine insa va fi masina 99% de oras, deci clar benzina...
Cochetez si cu ideea unei masini noi (pana in 8000 + rabla) dar de pe plaja ofertele par cam neclare Smile
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Astra h vorbind in general dupa cum spun multi e o masina ieftina de intretinut la fel ca si alte masini similare gen golf5.Dupa mine pot spune ca treaba cu intretinerea ieftina e relativa asta vb la masinile de pana in 1.6.Daca vorbim de capete de bara,bielete antiruliu sau diferiti senzori marunti consumabile pot spune ca preturile sunt ieftine,unele chiar simbolice,daca vb de schimbat faruri normale pe bec halogen,proiectoare,stopuri pot spune ca sunt accesibile ca pret,astea in contitiile in care le schimbi doar daca se sparg sau etc.Cand vine vorba de reparatii capitale la motor,cutie,sau sch subansambluri de directie ori diferite piese vitale complexe nu stiu daca mai putem vb de preturi ieftine insa avantajul e ca astea cad greu si asta vorbind la mai toate marcile comparabile cu opel.Ori in cazul asta luand astra h cu motor 18 benzina sau chiar 20 turbodisel,adaugand faruri bixenon,plus alte sumedenii de dotari si nebunii nu cred ca mai putem vb de o masina ieftina implicit intretinere ieftina.Vb aia confortul se plateste.Legat de consumul de ulei asa se spune,caci z 16 xer ar papa putin ulei intre schimbari,asta ar fi meteahna lui de nou si ca nu e de speriat,consumul de ulei ar fi mic,acum nu stiu ce sa zic eu cred ca tine si de uzura lui,pana acum eu nu am completat deloc, e la nivel si luna asta ii fac schimbul din nou dupa 12000km.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai asta zic, depinde de noroc...
Poti nimeri o masina intretinuta diesel la pret mic, poti nimeri o benzinara calarita grav la pret acceptabil...
Masina sh e o loterie...
Mai ales daca nu stii sa o cauti...
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
La diesel treaba-i simpla, adica eu unul recomand doar Z17DTH ( 101 Cp) este cel mai fiabil dintre toate diesel-urile de pe H. Bine... in afara de Z17DTL , il excludem deoarece are doar 80 CP in rest fiind mai fiabil ca DTH,n-are volanta cu masa subla si nici geometrie variabile astea fiind plusuri.
Despre Z17DTJ , DTR nu ar fi multe de spus, punctele slabe fiind injectia DENSO , adica binecunoscutul regulator de presiune si injectoarele slabute, pe langa acestea ar mai fi DPF-ul (filtru de particule)
1.3 nu recomand si nici 1.9
Referitor la benzina orienteaza-te catre:
Z16XEP, punctele slabe fiind epuratorul si twinport-ul
sau
Z16XER punctele slabe fiind fuliile defazoare...
Opel-ul nu este o masina foarte ieftina la intretinere, romanii au aceasta impresie datorita pieselor contrafacute prezente pe piata romaneasca + zecile de producatori China, gen Qwp , ITN etc
Nu exista piesa de Opel cu pret simbolic ,exista doar replici jenante cu pret simbolic chiar daca pe cutie scrie TRW.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa zici care ar fi argumentele contra z19dtl sau z19dt si in favoarea z17dth?
Exceptand volanta care o schimbi odata la 150.000 de km (in medie) eu zic ca z19dt(l) bate orice z17 la fiabilitate...
Iti pot dovedi in orice secunda vrei ca un z19dt pe vectra c lasa in urma un z17* pe astra h la demaraj dar si la viteza...
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@op3l....1.9 de ce nu? varianta de 120 cp cu 8v nu prea are probleme, eu il am de 3 ani...si daca te uiti pe forum nu prea gasesti multi sa se planga....in afara de problemele comune cu 1.7(ambreiaj, egr) are turbo mai fiabil ....ar mai fi dpf-ul care se anuleaza si cutia m32 la care cu 700 ron(inclusiv manopera) se inlocuiesc rulmentii cu unii noi si gata....si eu aveam pareri bune despre 1.7 mai ales ca am y17dt pe G de 10 ani, dar mi se pare mai slabut ca 1.9, parerea mea.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
1.9 din ce am citit pe forum au probleme la volanta, sau cu suportul pe care vine prinsa volanta - (nu stiu cum ii spune.)
Cum a spus si un coleg, cand se schimba volanta se schimba tot inclusiv suruburile de prindere.
Acum nu stiu care din ele au aceasta problema, parca Z19DT nu stiu daca si celelante.
https://www.clubopel.com/rez...19DT&sa=Cauta - Spor la citit.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cu volanta au probleme toate dieselurile dupa 2004, indiferent de marca....doar cele mai vechi cu masa simpla sunt pe viata
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:i cutia m32 la care cu 700 ron(inclusiv manopera) se inlocuiesc rulmentii cu unii noi si gata....a.


Unde faci asa ceva a la banii ãștia?
Doar kit-ul e 800.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu e adevarat, kitul e 550 (3 rulmenti nu toti) +200 manopera la Campia Turzii....doar 3 erau uzati in cutia mea(restul erau in perfecta stare)
  • RaresAlex

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Daca ramai la benzina alege Z18XE.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR