- mludwig
- OP
- 156 mesaje
- din 11 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Cluj
mludwig
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2010
- Mesaj Privat
Dupa sase ani de trai impreuna, ieri nu a mai vrut motorul sa porneasca. Nu s-a auzit demarorul, prin bord tot felul de erori de la ESP la AFL doar de la punerea contactului. Am patit dupa un drum lung si masina lasata incuiata timp de doua ore. Bineinteles, in strainatate...
Suspectand bateria, am tras cablu de pornire de la o alta masina si motorul a pornit fara probleme. De atunci, am mai demarat de cateva ori "ca prin minune", adica la prima cheie dar se auzea ca pentru a doua n-ar mai avea putere. Chiar in ziua urmatoare inca in strainatate am dus masina la un electrician si am pus un tester pe baterie. Tensiune 12.4V (circuit deschis, banui) si curent de pornire 300A. Valori care nu suna rau pentru o baterie de sase ani, cea originala. Cu motorul pornit, tensiunea de incarcare e 14.4V la inceput, dupa care scade la 13.8V. Insa am masurat un varf de 280A cu clampmetru la demarare. Ni s-a parut cam mare pentru A14NET, care ma duce cu gandul spre electromotor defect.
Maine o duc oricum la doctor, dar credeti ca e doar acumulatorul batran sau sa ne uitam si la electromotor?
Suspectand bateria, am tras cablu de pornire de la o alta masina si motorul a pornit fara probleme. De atunci, am mai demarat de cateva ori "ca prin minune", adica la prima cheie dar se auzea ca pentru a doua n-ar mai avea putere. Chiar in ziua urmatoare inca in strainatate am dus masina la un electrician si am pus un tester pe baterie. Tensiune 12.4V (circuit deschis, banui) si curent de pornire 300A. Valori care nu suna rau pentru o baterie de sase ani, cea originala. Cu motorul pornit, tensiunea de incarcare e 14.4V la inceput, dupa care scade la 13.8V. Insa am masurat un varf de 280A cu clampmetru la demarare. Ni s-a parut cam mare pentru A14NET, care ma duce cu gandul spre electromotor defect.
Maine o duc oricum la doctor, dar credeti ca e doar acumulatorul batran sau sa ne uitam si la electromotor?
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat