Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o problema la care nu pot sa ii dau de cap.
am pierderi de antigel pe undeva si nu imi dau seama pe unde.
Treaba sta in felul urmator... la 3 zile si circa 200 km trebuie sa completez antigel in jur de 300 400 ml.
Am facut un drum la mare 250km si cand am ajuns acolo aveam vasul gol de antigel.
Vreau sa va mai spun ca am schimbat pana acum kitul de distributie, pompa apa, garnituri noi peste tot, radiator nou + vas de expansiune cu buson nou. schimburi de ulei la 5.000km. si tot imi mananca antigelul.
Nivelul de ulei ramane la nivel. nu intra antigel in ulei sau invers.
Am verificat si pe la radiatoru de habitaclu si nu e nici o urma de antigel., masina merge normal, baga rece, baga cald.. am urcat.o pe elevator pornita sa vad daca vad pe undeva vreo urma de antigel si absolut nimic.
Astazi am dat capacul de culbutori si am observat o usoara spuma maronie, vara la 35 de grade. e normal in conditiile ca fac 25 km dus + 25 intors in fiecare zi ?
am si poze la capac.
Ma gandesc ca daca intra antigel in ulei trebuia sa creasca nivelul uleiului, nu ? dar n.am nici urma de crestere.
Esapamentul e foarte curat..
Si inca o chestie.. e normal ca toate furtunele de antigel sa fie putin umflate si tari chiar si dupa o noapte de stat ?

e vorba de o corsa c Z12XE 2001, 218.000km.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa o noapte de stat furtunele nu trebuie sa fie tari.
Pierderi de antigel pot fi greu vizibile ca se usuca, la pompa apa, stut pompa apa care are bavuri din turnare, coliere de doi lei cum am vazut ca ai (pui numai originale chiar second), furtun antigel EGR -> habitaclu.
Cu spuma eu banui capac distributie + garnitura montata prost, de asta si fluiera simeringul.
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
fluieratul l.am rezolvat. era din cauza pompei de ulei.
nu am ulei in antigel sau invers..
garnitura de capac distributie este noua, montata corect. garnituri noi peste tot unde s.a umblat.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:...Cu spuma eu banui capac distributie + garnitura montata prost,.....


Ce garnitura ai pus la capac distributie?
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
victor reinz toate garniturile, baie ulei, simering fulie, capac culbutori + garnituri noi pompa apa + termostat
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am gasit cauza, asa cred eu.
1.In vasu de expansiune imi miroase a gaze de esapament.
2. cand masina este la temperatura normala de lucru, o tin turata la 3.500, 4000rpm fara buson la vasu de expansiune, incepe usor usor sa imi arunce antigelu afara din vas.
3. cred ca imi uda bujia nr 4 cu antigel, am vazut.o cand le.am scos sa masor compresia.
am vazut.o ca are picațele albe pe electrod, pete, oricum diferita fata de cele 3.
N-am facut poza.
Compresia o am in felu urmator:
1-14.5 bar
2-14 bar
3-10 bar
4-14 bar
o sa dau chiuloasa jos, schimb garnitura, verific chiuloasa o planez, rezolv compresia pe cil. 3, garnituri noi peste tot.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. Nu trebuie sa miroase a gaze de esapament, poate confunzi cu cel de aburi antigel
2. Este normal, instalatia de racire trebuie sa fie sub presiune, scri clar pe buson 1.4bar
3. Rezolva cu presiunea pe 3, rectificare supape si scaun, inlocuire simeringuri supape, verificare plan si numai daca este necesar se face rectificare plan, vizualizare fisuri bloc dar rare la acest motor.
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Miroase si cand e rece motorul a gaze, ceva de genu a benzina arsa.
Si inca o chestie, am observat o chestie de curand, cand e motorul la relanti baca caldura calaie, daca o accelerez un pic, baga de te arde la palma.
Oricum o sa incep de luni sa ii dau chiulasa jos.
Am facut si o lista de piese.. garnituri.
E normal sa stea la temperatura asta la relanti cu A/C pornit ? numai acolo sta cand e pe loc la relanti si cand mergi mai scade..
GMV-urile merg si ele.
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am dat chiuloasa jos, garnitura era dusa.
Sa chelesc chiuloasa si sa o duc la verificat? eventual si planat?
Am blocat vibrochenu cu dornu acela din trusa si acum vreau sa stiu daca pot sa il scot sa misc pistoanele sa le curat bine.. si pe urma sa il blochez iar cand o sa pun chiuloasa[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2016-08/81235_dfqp0eiv2.jpg]
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Normal ca poti debloca si misca.
Dar de ce nu dai si baia jos si deontezi pistoanele si verifici cu ocazia asta si segmentii sa nu fie ancrasati pe canal....
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
baia am dat.o jos acu 2000km , atunci cand am schimbat capacu de distributie.
Am curatat sorb/baie ulei, e totul in regula
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
De segmenti vorbeam.....sa demontezi pistoanele sa verifici starea segmentilor
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am dus chiuloasa azi la verificat supape si planat.
Eventual rectificat supape pt ca aveam compresie 10 pe cil. 3.
Am dat comanda astazi de garnituri/piese noi, tot ce mai stiam eu ca mai aveam nevoie.
Am dus chiuloasa cu tot cu axe, asamblata.
Sa vad maine ce raspunsuri primesc.
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata!
Chiuloasa a fost planata 0.15mm, rectificat scaune supape, supape, verificata de fisuri, inlocuit toate simeringurile de supape.
Am cumparat garnitura de chiuloasa Victor Reinz de 0.8mm grosime, bujii, garnitura pompa apa/termostat, garnitura capac distributie, garnituri galerie admisie, garnituri galerie evacuare + inlocuit prezoane cu piulite, suruburi chiuloasa, revizie, antigel, garnituri EGR. simering vibrochen.
Distributia si pompa de apa sunt schimbate recent de cca. 6.000km.
Si cu ocazia asta am si radiator de apa nou+vas expansiune Smile
Acum masina toarce ca o pisicuta, nu mai miroase a gaze de esapament in vas, nu mai face asa mare presiune pe furtune, dupa o noapte de stat, furtunele sunt moi, am facut vreo 300 de km de cand am facut chiuloasa si antigelul a ramas exact la locul lui, inainte dupa km astia era vasul gol. Toata treaba m-a costat in jur de 800 lei fara manopera pentru ca munca am facut-o singurel acasa pe butuci Smile
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR