omuyeti
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Sa va povestesc : ies aseara pe autostrada sa ii dau talpa sa se mai curete, ajunge la 220, scad si la 190 mi se aprinde martorul masina cu cheie si imi taie turbo. Dupa asta imi intra in limp mode sau ceva asemanator.
Am mers cu 90 pana la iesire, am oprit/pornit masina si turbo si-a revenit dar ramane martorul in bord.
Ma duc azi la diagnoza si imi zice tipul de acolo ca din cauza ca i-am dat prea tare nu stiu ce presiune pe la turbo nu era normala si de aia mi-a intrat in limp mode. Mi-a anulat eroarea (ecn 02345a) si cam asta a fost.
Apoi aude el la motor (ce-i drept am auzit si eu de cateva ori inainte ) un scartait daca turez usor masina pe loc. Cateodata se aude, cateodata nu.
Concluzia lui a fost ca paletele din turbo ar atinge pe acolo si de aia se aude. Ce-i drept a scos ceva furtunas mic de pe acolo, a zis ca astfel se anuleaza turbo si nu s-a mai auzit sunetu ala. A testat si ceva "ciuperca" sa nu fie sparta, si nu era.
-A mai patit cineva ? ma refer la partea cu scartaitul respectiv ?
-Daca e sa fie turbo, merita sa reconditionez sau sa iau nou ? din ce am inteles una e 1500 ron si cealalta 3000.
-Ar putea sa fie altceva ?
Cel mai important, risc sa nenorocesc mai mult daca merg cu masina asa...sau pot merge pana cand nu mai merge . La service mi s-a zis ca daca se tup palele alea ajung in motor si bla bla
Pentru problema mea, aveti vreo recomandare de service in timisoara ? pt o parere secundara
Cei care au schimbat turbinele, de unde le-au cumparat ? Oare gasesc mai ieftin prin alte tari ?
Daca e nevoie pot face si un filmulet cu scartaitul respectiv
Mersi,
----
Model: Astra H GTC
An fabricatie: 2006
Cod motor: (Z19DTH)
Sa va povestesc : ies aseara pe autostrada sa ii dau talpa sa se mai curete, ajunge la 220, scad si la 190 mi se aprinde martorul masina cu cheie si imi taie turbo. Dupa asta imi intra in limp mode sau ceva asemanator.
Am mers cu 90 pana la iesire, am oprit/pornit masina si turbo si-a revenit dar ramane martorul in bord.
Ma duc azi la diagnoza si imi zice tipul de acolo ca din cauza ca i-am dat prea tare nu stiu ce presiune pe la turbo nu era normala si de aia mi-a intrat in limp mode. Mi-a anulat eroarea (ecn 02345a) si cam asta a fost.
Apoi aude el la motor (ce-i drept am auzit si eu de cateva ori inainte ) un scartait daca turez usor masina pe loc. Cateodata se aude, cateodata nu.
Concluzia lui a fost ca paletele din turbo ar atinge pe acolo si de aia se aude. Ce-i drept a scos ceva furtunas mic de pe acolo, a zis ca astfel se anuleaza turbo si nu s-a mai auzit sunetu ala. A testat si ceva "ciuperca" sa nu fie sparta, si nu era.
-A mai patit cineva ? ma refer la partea cu scartaitul respectiv ?
-Daca e sa fie turbo, merita sa reconditionez sau sa iau nou ? din ce am inteles una e 1500 ron si cealalta 3000.
-Ar putea sa fie altceva ?
Cel mai important, risc sa nenorocesc mai mult daca merg cu masina asa...sau pot merge pana cand nu mai merge . La service mi s-a zis ca daca se tup palele alea ajung in motor si bla bla
Pentru problema mea, aveti vreo recomandare de service in timisoara ? pt o parere secundara
Cei care au schimbat turbinele, de unde le-au cumparat ? Oare gasesc mai ieftin prin alte tari ?
Daca e nevoie pot face si un filmulet cu scartaitul respectiv
Mersi,
----
Model: Astra H GTC
An fabricatie: 2006
Cod motor: (Z19DTH)
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut!Nu te juca cu turbina,ca poti sa prapadesti motorul.O turbina uzata,cu joc mare in lagare,se poate sparge,cum a zis mecanicul si pot ajunge bucati de metal in admisie,sau poate pierde ulei masiv pe langa lagare,astfel motorul functioneaza cu acel ulei,se tureaza pana se sparge ceva prin el si ajungi sa-l arunci sau sa-l repari cu foarte multi bani.Du-te cu masina sa-ti desfaca furtunul ce intra in turbina si sa verifice daca ai joc mare in lagare.Daca acele pale ating deja carcasa,e clar ca jocul e foarte mare si trebuie sa o schimbi neaparat,sau sa o reconditionezi.Varianta sh e cea mai convenabila,daca n-ai posibilitatea sa o iei noua..
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
omuyeti
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2016
- Mesaj Privat